En tiedä olisiko tästä pitänyt ketutus- vaiko positiivisuus-ketjuun kirjoitella, mutta laitetaan tänne sitten. Muutama tunti sitten siis hylättiin NHLPA:n ehdotus/ehdotukset ja alkaa näyttään siltä, että koko kausi alkaa olemaan aika lähellä peruuntumista. En nyt spekuloi yhtään työsulusta ja niistä neuvotteluista, koska en asiaa tarkemmin seuraa enkä oikeastaan tiedä kunnolla asioista.
Pointtina siis se, että positiivistahan tämä työsulku on Jokereille, sillä Karlssonin Erik todennäköisesti omien sanojensa mukaan pelaisi koko kauden jopa täällä, sekä Valtteri Filppulalla on sopimus työsulun keston ajaksi Jokereihin. Lisäksi kaikkien odottama Selänteen Teemu suurella todennäköisyydellä liittyy joukkueeseen, kunhan jotain varmaa rapakon toisella puolella tiedetään. Vitutuus-ketjuun olin tätä viestiä postaamassa sen takia, että itse haluaisin NHL:n alkavan sekä olisi kiva nähdä miten joukkue pelaisi ilman Erikiä sekä Vallea kun kaikki saataisiin lasaretistakin askiin.
Ja vielä lopuksi, onko Selänne viimeinen pelaaja joka tänne tulee? Spekuloin tätä siksi, että Kekäläinen sanoi Karlssonin debyyttiottelussa Urhon lähetyksessä, että median esittämät kustannukset pelaajista ovat "höpöhöpöä". Jotkut tuolla puhuvat, että meillä on maalivahtiongelma... (itse en asiaa näin näe eikä tähän tarvitse tarttua, ei ole ihan oikea ketju sille väittelylle :)).