Turha alkaa täällä kutsumaan luopioksi tms.
Ei ole. Hän on ammattilainen, joka ansaitsee elantonsa pelaamalla.Mun mielestä kaveri, joka ON OLLUT puhdasverinen Jokeri aina, lähtee pahimman vihollisen leipiin, on luopio.
Eiköhän tuo ole vain osoitus siitä pettymyksestä, ettei kelvannut Jokereihin, johon itse halusi. Ei voi laittaa pelaajaan niskaan pelkästään.Mun mielestä kaveri, joka ON OLLUT puhdasverinen Jokeri aina, lähtee pahimman vihollisen leipiin, on luopio.
Ei kyllä tunnu missään Seanin siirto HIFK:hon. Ei millään mahdu kokoonpanoon jos ja kun Selänne ja? T.Ruutu painavat nimensä Kekäläisen tarjoamaan paperiin.
Sean menee ainakin omissa papereissa siihen kategoriaan NHL pelaajista joita ei ole järkeä ottaa joukkueeseen suurilla vakuutusmaksuilla kun parempiakin on tarjolla lähes samaan hintaan ja sitäpaitsi joukkue tarvitsee paljon enemmän tähtitason puolustajaa tällä hetkellä.
MuunmuassaKannattaa myös muistaa, että meidän ikijokeri Rita on pelannut kokonaisen kauden HPK:ssa, joten se siitä luopioisuudesta.
Odotetun ammattimaista toimintaa Kekäläiseltä ettei kukaan työsulkuapu automaattisesti kelpaa joukkueeseen vain koska on Jokeritaustainen. Jos Bergenheim olisi Jokereihin tullut samanlaisella ottelukohtaisella sopimuksella, niin vakuutusmaksut olisivat olleet hyvin korkeat, sitoutuminen epävarma ja lisäksi hyökkäys pahimmassa (tai parhaimmassa) tapauksessa rajusti ylibuukattu sairastuvan tyhjentymisen ja Ruudun pelikiellon loppumisen jälkeen, joten ymmärrän täysin Kekäläisen valinnan.
Ymmärrän tämän kyllä, mutta:
Nimenomaan, kun meillä on puoli joukkuetta, etenkin fyysisiä kavereita saikulla, niin eikö lyhyelle stintille loukkaantumisia paikkaamaan nimenomaan ole tilausta? Toki tuo motivaatiohomma on kyseenalainen, mutta siihen on paha mitään sanoa, kun ei tapausta tai Seania mitenkään tunne. Eniten vituttaa nimenomaan se, että meni naapuriin.
Pitää myöntää että Jokereiden toiminta vituttaa. Oma huippujätkä haluaa palata jengiin, mutta ilmoitetaan ettei ole tilaa. Vain ja ainoastaan Jokereissa tämä osataan tämä ryssiminen. Ja tätä on tapahtunut melko usein.