Työsulkupakolaiset Jokereissa

  • 259 762
  • 662

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Liekö twiitit poistettu tai sitten en itse vain löydä niitä (löytyikin toisesta ketjusta). Jokereilla on jo maksimit 3 EU:n ulkopuolista pelaajaa rosterissa, joten ei taida muutenkaan löytyä JVR:lle tilaa.

Eihän siellä ole kuin Moses ja Dehner. JVR voisi tulla paikkaamaan Eavesia.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Eihän siellä ole kuin Moses ja Dehner. JVR voisi tulla paikkaamaan Eavesia.

Toki tarkoitin, että silloin kun kaikki ovat askissa. Eavesin kunnosta nyt ei tosiaan ole mitään takeita, mutta tuskin on kovin järkevää raahata JVR:ää tänne "stunttaamaan" Eavesia. Vielä kun vakuutusmaksutkin olisivat maksettavana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valtteri Filppula hassutteli tänään ylen haastattelussa.

Detroitin muista pelaajista Pavel Datsjuk ja Jan Mursak ovat jo palanneet Eurooppaan. Jos asia on yhtään Filppulasta kiinni, muiden Red Wings -pelaajien tulo Jokereihin ei ole mahdottomuus.

- Ottaisin Kronwallin (Niklas) Hän olisi kova vahvistus. Jos sieltä joku haluaa tulla, voin mielellään toimia välikätenä - ilman agenttipalkkiota, Filppula naurahti viitaten kovista taklauksistaan tunnettuun ruotsalaiseen huippupuolustajaan.
Mä olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että Detroit sopii Jokerien reserviksi enemmän kuin hyvin :) Erittäin asiallista läppää Valtterilta ja täytyy muistaa, että hänellä aidosti on merkittävä asema tuossa ison veden takaisessa reserviseurassa. Filppulasta on hyvä muistaa, että aika raakileena tuo lähti, siitä sitten loistavaa jälkeä farmissa ja seuraavalla kaudella Red Wingseihin. Kauden 2006-2007 jälkeen ukko on koko ajan pelannut ykkösmiehistössä ja nyt kuitenkin puhutaan Detroitista. Ei siellä ihan mikä tahansa Möttönen noin kauan hillu, jollei homma toimi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, ei muuta kuin Kronwallia ja JVR:ää seuraavalla koneella Helsinkiin!
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaan nyt tännekin, eli Jokerit vastasivat tuohon twiittiin seuraavasti:

Helsingin Jokerit ‏@jokerithc

Bring him a new bicycle and we'll consider ;) RT @JVReemer21 @jokerithc @steviemoses22 does Stevie need a roommate?


Eihän tuo nyt mitään muuta ole, kuin hassuttelua hyvin todennäköisesti, mutta mitäpä sitä muutakaan tekisi tylsänä sunnuntai-iltana.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Jos Benkun vamma on odotettua pahempaa sorttia, niin teretulemast vaan. Jos taas Benkku palaa odotetusti rinkiin, niin enpä tiedä sopiiko palettiin ainakaan kuukautta pidemmällä pahvilla.

Karu fakta kuitenkin on, että Moseksesta ja Benkusta on todennäköisemmin iloa pidemmäksikin aikaa jo sopparien pituuksista lähtien (Olihan Moseksella optio tulevastakin kaudesta?) ja Dehnerin tiputtamista ei tuo pakisto kestä. Kauteen 2017-18 ulottuvalla ja reilu 4 millin caphitillä (jälkipainotteinen soppari vielä) JVR ei varmasti olisi vakuutusten osalta halpa mies ja meillä on nyt tarpeet jossain aivan muualla kuin ulkkarihyökkääjissä. Kova pelimies kyllä olisi liigaan kuin liigaan, mutta itse pyrkisin nykyisessä tilanteessa etsimään 1) pakkeja 2) eurooppalaisia.

Toki, eihän sitä tiedä vaikka JVR löytäisi jostain jonkun Liechtensteinin passin ja irtisanoisi sopparin TML:n kanssa vain pelatakseen loppu-uransa Moseksen rinnalla Helsingissä...
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Olisikohan Detroitissa muita mahdollisia tulijoita?

Täksi kaudeksi Detroitiin siirtyneellä puolustaja Carlo Colaiacovolla on eliteprospectin mukaan Italian kansalaisuus, joten hän ei ainakaan veisi ulkkaripaikkaa.

Nyt Keklu hereillä näiden kahden passin miesten kanssa. Nykistä saisi esimerkiksi vielä Dan Girardin, joka on myös italoamerikkalainen pakki.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Mistäs JVR Moseksen tuntee? Ovatko pelanneet joskus samassa organisaatiossa? Asuneet samassa kaupungissa? Kinnostaa vaan tietää, sikälimikäli jos kyseinen twiitti on puhdas ankka, pitäs kavereilla olla jotain yhteistä historiaa ja tuntea toisensa. Jos taas kaverit eivät toisiaan tunne, ottaisin twiitin vähän totisemmin.

Ankalla tarkoitan luonnollisesti huulenheittoa.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Kaudella 08-09 pelasivat samaan aikaan New Hampshiren yliopistojoukkueessa. Että sikäli tuntee varmaan aika hyvin.

Mitä mieltä itse olet tästä twiitistä kun ottaa huomioon Jokereiden ulkkaritilanteen? Kyllähän tosta vois vetää kuuta taivaalta- johtopäätöksiä mutta itse otan tilanteen maltillisemmin. Mutta oishan se hienoo :D
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tuolla Jokerit-TPS otteluketjupuolella on kuva ilmeisesti aitiosta, jossa on muutamia ainakin minulle vieraan näköisiä tyyppejä. Onko ylärivissä oikealla oleva JVR ?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tuolla Jokerit-TPS otteluketjupuolella on kuva ilmeisesti aitiosta, jossa on muutamia ainakin minulle vieraan näköisiä tyyppejä. Onko ylärivissä oikealla oleva JVR ?

Eikös se Mikko Ruuduksi tuomittu. Ja viereinen sitten jokin agentti.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Ei näytä Jamesilta. Joku tuolla mainitsikin että olisi Jarkon velipoika.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Toivon että Selänne saataisiin Jokereihin. Olisi hienoa että vetäisi parit pelit täällä, sitten työsulun loputtua vielä vetämään ura pakettiin änärissä. Selänteen olen viimeksi nähnyt livenä 1992 kun Jokerit hävisi Porissa neljännen välierän Ässille. Nyt kun Sulandetkin lopetti niin ei taida niistä muista ottelussa esiintyneistä jannuista enää kukaan muu kiekkoa vetää muissa kuin pappasarjoissa.

Huikeaa olisi nähdä 20 vuoden jälkeen Selänne uudestaan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskomatonta perseilyä, laskee Kekäläisen pisteet mun silmissä koko ajan.

No se on todella harmillista, jos yksittäisen katsojan silmissä laskee pisteet, sillä Jokereissa ei nyt ollut yksinkertaisesti Seanille paikkaa, jos ja kun Selänne tahdotaan nippuun saada. Ruutu palaa tämän illan pelin jälkeen kokoonpanoon ja Hahlin parannuttua on joukkueessa jopa näillä loukkaantumis määrillä tarpeeksi jätkiä, joten olisi aika järjetöntä roudata tuonne vielä yksi pelaaja lisää. Se tarkottaisi suoraan sitä, että meillä olisi nelosessa pelaajia, jotka sinne eivät kuulu.

Jos joukkue olisi koottu eri tavalla, niin tottakai minäkin Bergenheimin sinne tahtoisin, mutta mielestäni se on koottu nyt paremmin ja tilaa ei vain ole.
 

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Sean Bergenheim HIFKIIN! http://www.hifk.fi/uutiset/tiedote_bergenheim

Miten on mahdollista? Onko sieltä Selänne tulossa vai mitä häh? Ei jokereilla niin paljoa omia poikia ole NHL:ssä, että niitä naapuriin voisi päästää. Uskomatonta perseilyä, laskee Kekäläisen pisteet mun silmissä koko ajan.

Oli odotettavissa, Jokerit tuskin yritti edes neuvotella Seanin kanssa ja hyvä niin. Hyökkäyksessä meillä on sen verran leveyttä, että turha pistää ketään penkeille istumaan Seanin takia. Selänteelle toki pidetään paikka auki, mutta asia on hieman eri.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kekäläinen ei lähde hankkimaan Jokereihin pelaajia "ottelukohtaisella sopimuksella". Pelaajien täytyy olla valmiita sitoutumaan Jokereissa pelaamiseen siihen asti, kunnes NHL alkaa. Mielestäni todella hyvä linjanveto, ottaen huomioon vieläpä Jokerien erinomaisen hyökkääjätilanteen. Jos sieltä joku vielä hyökkäykseen tulee, on se #8, tästä olen varma.

"Hyviä jatkoja" vaan Juudakselle jullilaan!
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kirpaisee mutta kaikkia ei voida ottaa. Sean on vakuutusmaksuiltaan aika kallis ja laituri osasto on jo ruuhkainen. Lisaksi kyseessa oli ottelukohtainen soppari, joka kertoo aika paljon sitoutumisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Terveis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kyllä odotettavissa. :) Mistä hemmetistä tuosta rosterista kaivaisi Seanille paikan? Varsinkin jos sitä Teemua odotellaan... Noh, Bergenheim - Filppula - Selänne olisi ollut kyllä aika jäätävä ykkönen, ei siinä mitään.
 
Sean nyt ei vaan valitettavasti mahdu joukkueeseen. Valitettavaa on toki myös se, että Bergenheim "poltti siltoja" fanien suuntaan valitsemalla työnantajakseen HIFKin, mutta tämä on nykyaikaa: Rudi meillä, Bergenheim heillä.

Lehterän siirtyminen tapparaan vituttaa vieläkin, tämä ei yhtään.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Mä en kyllä ihan purematta niele sitä, että yksi neljästä jokerikasvatista NHL:ssa ryssitään naapuriin. Ei siinä mitään, jos vaikka ilvekseen menisi tai ulkomaille. Kekäläinen voisi vähän valottaa taustoja, että miksi ei kelvannut. Oliko syynä juuri tuo ottelukohtainen sopimus vai materiaalin leveys vai mikä? Kannattajana olisi kiva tietää joskus, että mitä siellä toimiston päässä ajatellaan. Ilta-Sanomissakin heti hölmistynyt uutinen siitä kuinka Hjalliksen kummipoika pukee petopaidan päälleen, hyvää PR:ää taas kerran.

Elämä tietysti jatkuu mutta harmittaahan tälläinen kun jokereilla on tosiaan vain neljä omaa kasvattia nahilassa. Tämän siirron jälkeen enää kolme josta viitsii mainita julkisesti.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Varsinkin jos sitä Teemua odotellaan... Noh, Bergenheim - Filppula - Selänne olisi ollut kyllä aika jäätävä ykkönen, ei siinä mitään.

Miten tuosta edes voi leikillään käyttää nimitystä "aika jäätävä". Kyseessä kun paperilla saattaisi olla kaikkien aikojen kovin (fantasia)kenttä koskaan SM-liigassa.

Kyllähän tuo harmittaa, että juuri HIFK:hon meni Bergenheim. Myöskin tuo sopimus, ottelukohtainen, hämmentää hieman. Kumpi sitä vaati, HIFK vai Bergenheim? Kumpi siitä hyötyy, HIFK vai Bergenheim? Voisiko olla niin liero, että jos Jokerien suunnitelmat (uskon, että niitä on taustalla) ei natsaa, niin kaikesta huolimatta kotiutettaisiin Sean?
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ymmärrän kyllä, ettei Jokereissa ole tilaa Bergenheimille, mutta oli tuo aika yököttävä uutinen tähän aamuun. Bergenheim oli yksi lemppareista meillä pelatessaan ja arvostus äijää kohtaan laski samantien. Ei Kekäläisen vika, kun ei meille hankkinut, vaan eiköhän Sean olisi voinut valita myös jonkun muun jullileirin sijasta. Mun puolesta saa kiertää loputkin Sm-liiga jengit tulevaisuudessa, mutta tänne ei ole mitään tarvetta palata. Yök.

Ylireagointia? Kukin tyylillään, ja mua tämä ottaa oikeasti pannuun...
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Jumalauta vit*ttaa niin paljon ettei edes töitä pysty tekemään! Aivan sama onko kokoonpanossa tilaa vai ei mutta nämä muutamat omat pojat tulisi kyllä todellakin kotiuttaa jos sellainen tilaisuus tarjotaan. Varsinkin jos toinen vaihtoehto on se että pelaa sitten naapurissa jos ei tänne mahdu. Ja aivan sama vaikka kauden jälkeen joukkueen tulos näyttäisi tämän takia hieman miinusmerkkiseltä, sen verran erikoistapaus kyseessä.

Nyt syö miestä ja rotan lailla. Onnittelut naapurille, saitte huikean pelimiehen, stna!!

e. Ja aivan sama onko joukkueessa tilaa vai ei. Bergenheim on vähintään 100x parempi pelaaja kuin esimerkiksi tämä yhden kauden palkkasoturi Rask joka voisi sitten istua vaikka katsomossa jos ei taso kokoonpanoon enään riitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös