Twisted Sister

  • 27 596
  • 150

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
On se kova

Edelleenkään bändi ei pettänyt tai osoittanut yhtään hyytymisen merkkejä. Äärsimmäisen hyvä keikka, josta jäi hyvä mieli. Setti oli öbaut vanhaa tuttua, mutta siltikin olen äärimmäisen tyytyväinen että menin paikalle.

Keikkapaikka oli outo - varsinkin jättimäinen jäätelötötterö, josta Dee vinoilikin useampaan kertaan. Kitarat olivat yhtä puuroa, mutta laulun ja rumpujen osalta ihan ok. Yleisöä oli ehkä +/- 1000?

Pakko taas hehkuttaa, että on se AJ Pero kyllä kova.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Edelleenkään bändi ei pettänyt tai osoittanut yhtään hyytymisen merkkejä. Äärsimmäisen hyvä keikka, josta jäi hyvä mieli. Setti oli öbaut vanhaa tuttua, mutta siltikin olen äärimmäisen tyytyväinen että menin paikalle.

Keikkapaikka oli outo - varsinkin jättimäinen jäätelötötterö, josta Dee vinoilikin useampaan kertaan. Kitarat olivat yhtä puuroa, mutta laulun ja rumpujen osalta ihan ok. Yleisöä oli ehkä +/- 1000?

Pakko taas hehkuttaa, että on se AJ Pero kyllä kova.

Oli taas vitun kova keikka! Setti oli samaa vanhaa hyvää (poikkeuksena G Howdy ja Ride to live...), joka soitettiin saatanan hianosti!

Mun mielipiteeni näkee sunnuntain Aamulehdessä...perkele!

A.J. On tosian kova!!
 

PikkuKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lempäälän Kisa
Oli kyllä TS kovassa vireessä ja keikkasettikin miellytti näin ensimmäistä kertaa TS:n keikalla olleena. Vähän häpeällistä, kun neljäsosa sakista jätti encoren väliin ja suuntasí kotiin I wanna rockin jälkeen. Edellämainittu toimi kyllä loistavasti sytyttäjänä lopussa ja muutenkin erittäin yleisöönmenevää oli TS:n meno.

Jann Wilde saisi painua hevonkuuseen...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Twisted Sister julkaisee Cd+dvd liven. Livekeikka on taltioitu vuodelta 2004 Lontoon Astoriassa. Taltiointi sisältää 16 kappaletta ja kaikki tunnettuja Twistari biisejä. Levy ilmestyy 26.11. Tämä levy täytyy kyllä heti ostaa, kun se kauppoihin tulee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kiitos tiedosta. Täytyy laittaa välittömästi tilaukseen. Onko kovempi keikka kuin legendaarinen Stay Hungry taltiointi vuodelta 1984???
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kaupasta olen pari Twistareiden DVD:tä ostanut. Hyllystä löytyy Live at Wacken ja The Video Years DVD:t. Livenä olen bändin kertaalleen nähnyt Stadin jäähallissa. Mansen keikalla en ollut, koska jotenkin tökki lähteä ostarille rokkikeikalle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaupasta olen pari Twistareiden DVD:tä ostanut. Hyllystä löytyy Live at Wacken ja The Video Years DVD:t. Livenä olen bändin kertaalleen nähnyt Stadin jäähallissa. Mansen keikalla en ollut, koska jotenkin tökki lähteä ostarille rokkikeikalle.


Mansessa oli Sauna Open ja LEMPÄÄLÄSSÄ oli "ostarikeikka" (tarkennus), eikä paikka keikkaa pahentanut...öö...meni oikein.

Kannattaa ostaa Astoria, mutta levyssä on näköjään pieni tekovika, kun We´re not gonna take it-kappaleen puheosuudessa Deen puhe tulee paikka paikoin takaperin.
Keikka on on siis kuitenkin vitun hyvä!
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
We´re not gonna take it-kappaleen puheosuudessa Deen puhe tulee paikka paikoin takaperin.

Suoraan helvetistä. Älkää ostako tällaista saatanallista musiikkia.

Tuleeko tuosta takaperin puhutusta osuudesta esille jotain saatanallisia säkeitä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
TS buukattu ensi kesänä keikkailemaan Ruotsiin kesäkuussa ja Norjaan heinäkuussa. Näinköhän bändi tulisi myös Suomeen jonkun festarikeikan heittämään?? TS Ruotsissa 4.6 ja Norjassa 10.7!!!
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Hyllystä löytyy Live at Wacken

Itseltä löytyy ko. Live veto myös, ja on muuten saatanan kova! Dee on niin kurko äijä! Twistarit oon nähny kaksi kertaa livenä, Sauna 07 sekä jäähallissa kun viimeksi oli. Ja kyllä mieli halajaa vielä kerran nähdä Twistarit livenä, ennen kuin pakkaavat pillit pussiin.

Tuota Wackenin liveä pääsin entisessä duunissa mehustelemaan itse Andy McCoyn kanssa, Andy oli myös aivan mehuissaan tuosta Live-setistä. Jostain se vain tuli puheeksi ja siitä löytyi paljon yhteistä äijä juttua.
 
Viimeksi muokattu:

toothfairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TS buukattu ensi kesänä keikkailemaan Ruotsiin kesäkuussa ja Norjaan heinäkuussa. Näinköhän bändi tulisi myös Suomeen jonkun festarikeikan heittämään?? TS Ruotsissa 4.6 ja Norjassa 10.7!!!

Twisted Sister olisi sopiva jatko Sepulturalle ja WASP:lle DBTL:n pääesiintyjänä. Ajankohtana heinä-elokuun vaihdekin olisi sopiva.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Twisted Sister olisi sopiva jatko Sepulturalle ja WASP:lle DBTL:n pääesiintyjänä. Ajankohtana heinä-elokuun vaihdekin olisi sopiva.

Toimis mulle! Laituritiistait ovat nyt olleet hinnasta huolimatta onnistuneita tapahtumia ja omaan makuuni sopivia, jännityksellä odotan mikä artisti seuraavaksi on saatu. Tulkaa ulos leikkimään!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Bändi tehnyt uuden biisin ja videon: www.twistedsister.com

Käykää kuuntelemassa ja kattomassa...heti etusivulle, ei vaadi kirjautumista.

Video on ihan toimiva, yllättävän hyvä jopa. Ei mitään yllättävää, mutta siltikin itse ainakin pidin. Kuitenkin biisi on aikamoisen tylsä, näkee ettei Dee ollut kirjoittanut veisun veisua vuosikausiin. Odotin vähän iskevämpää kertsiä jne. Jälkikäteen ei kyllä oikein edes muista biisistä mitään.

Ei toki sentään niin huono kuin ennen Deen liittymistä tehdyt kauhistukset, kuten TV Wife. Joka on suorastaan rikollisen huono.

Toivottavasti uusi levy on kokonaisuudessaan vähän kiinnostavampi (jos se nyt on tulossa?).
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vieläkö kieroutuneen siskon faneja löytyy jatkoajasta, pari vuotta ollut tässäkin ketjussa hieman hiljaisempaa?

Lähinnä 70-luvun hevin ystävänä olen yllättynyt, että Twisted Sister kolisee allekirjoittaneelle yllättävän hyvin, on oikeastaan aina kolissut. Jotenkin silti en ole keikoille eksynyt ja levyjäkään ei ole tullut juuri hankittua ko. poppoolta, vaikka ns. klassikot on kuunneltu puhki alusta loppuun. Ehkä minulle Twisted Sisterissä iskee se ehta rock-meininki sekä intensiivisyys, mikä kappaleista välittyy.
Eihän se mitään monimutkaista revittelyä ole, mutta eihän sitä rockin aina tarvitse ollakaan, varsinkaan tällaisen kasarihevin. Onhan Dee Snider myös rock-kulttuureissa jo ansainnut aikoja sitten oman rokkikukko-maineen, jota kantaa ylpeänä.

Joululevy oli vähän rimanalitus, mutta Live At The London Astoria on oikeasti helvetin hyvä ja tiukka livekiekko alusta loppuun, silkkaa munille potkintaa ja menee ostoon.

Sainko jatkoajan Twistari-fanit herätettyä tällä ylösnostolla?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vieläkö kieroutuneen siskon faneja löytyy jatkoajasta, pari vuotta ollut tässäkin ketjussa hieman hiljaisempaa?

Kyllähän meitä SMF:fiä vielä kituu...:)

Olikos ketään katsomassa Meripäivillä? Onko iskukunto vielä täyttä timanttia, mitä on viime vuodet ollut? AJ:n iskukyky liverumpalina oli aikoinaan todellinen yllätys, kun ensimmäisillä "comeback" keikoilla todistin. Ihan vitun kova, välillä tuntui, että onko siellä perkele itse Mikkey Dee kannujen takana!

Harmittaa kyllä perkeleesti, kun ei sinne Kotkaan päässyt millään.

Twisted Sister on aikansa tuote, mutta joka on pystynyt päivittämään livesoundiaan. Pojilla on kiva tehdä tuota hommaa omilla ehdoilla ja kun jengiä vielä riittää keikoille, niin mikäs siinä. Bändihän joutui levy-yhtiön uhriksi aikoinaan ja Dee on sanonut, että esim. Love is For Suckers on täysin levy-yhtiölle tehty albumi. Jos bändi olisi itse saanut päättää, niin suunta olisi ollut raskaampi ja evilimpi. Bändiltä löytyy erittäin raskastakin tavaraa, kuten Under The Blade ja Burn In Hell.

No, jos vielä kerran tulisivat Härmään....
 

ace

Jäsen
Olin Kotkassa ja Twistarit selättivät tutulla energisyydellään lievät ongelmat järjestäjien taholta.

Aivan vitun kova veto jälleen kerran, eikä meikkien riisuminen vaikuttanut itse shöyhyn millään lailla. AJ on todella kova kannuttaja, mutta Mark Mendoza on vähintään yhtä kova bassottelija. En tiedä ketään, joka kurittaisi (kirjaimellisesti!) soitintaan yhtä paljon.

TS on kuulunut omiin suosikkeihini aina sieltä 80-luvun puolivälistä asti, enkä tiedä toista saman aikakauden bändiä, joka olisi edelleen yhtä kovassa live vedossa. Silkkaa parhautta!

Stay Hungrihan on yleisesti kaikkien mielestä se kovin TS levy, mutta minä olen aina tykännyt Come out and Playstä enemmän. Yhden vinyylin kulutin suunnilleen puhki silloin kasariaikoina ja nykyään cd versio on kuuntelussa säännöllisesti. Cd versiossahan on bonuksena huikean hieno King of the fools biisi. Levy on jotenkin vielä tummasävyisempi kuin edeltäjänsä, vaikka muutama kepeämpikin ralli on mukana.

Twisted forever, forever Twisted!!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Cd versiossahan on bonuksena huikean hieno King of the fools biisi.

Itsellä oli COAP kasettina silloin joskus takavuosina joten tämä oli mennyt ohi. Oli pakko käydä kuuntelemassa youtubessa ja jopa snadisti hidastettuna (jottei YT:n sensorit löydä) kuulosti helvetin kovalta vedolta.

Dee oli ala-asteella kuningas yhdessä Blackien kanssa. Those were the days...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Stay Hungrihan on yleisesti kaikkien mielestä se kovin TS levy, mutta minä olen aina tykännyt Come out and Playstä enemmän.

Tässä olen samaa mieltä. Come out and play on täälläkin soinut sen miljoona kertaa läpi ja vieläkään en ole siihen kyllästynyt. Parhautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös