Moderaattorit
Jäsen
Tässä ketjussa keskustelua Twin Peaks-sarjan uusintana esitettävistä jaksoista, joten tänne ei kommentteja sarjan tapahtumista ennakkoon.
Moderaattorit
Moderaattorit
Miks mä tartun aina näihin? Kierrät sitten ketjusta toiseen haukkumassa eri sarjoja? Et sitten voinut tätä viestiä laittaa tuonne toiseen Twin Peaks-ketjuun? Tässä ketjussa on tarkoitus puhua sarjasta reaaliajassa, ei siitä mitä tapahtuu tulevaisuudessa.Snaipperi #16 kirjoitti:Olen katsonut osan tästä sarjasta, junnuna sieltä täältä. Voin sanoa että tämä on yliarvostettu sarja, tosin reilusti keskiarvoa parempaa mutta loppu on niin huono kuin voi olla. Toki tietyt hetket olivat todella jännittäviä, mutta tuntuu että moni joka ei ole yhtään katsonut niin tulee pettymään, ennakko-odotukset ovat vaan niin kovat.
Fawkes kirjoitti:Miks mä tartun aina näihin? Kierrät sitten ketjusta toiseen haukkumassa eri sarjoja? Et sitten voinut tätä viestiä laittaa tuonne toiseen Twin Peaks-ketjuun? Tässä ketjussa on tarkoitus puhua sarjasta reaaliajassa, ei siitä mitä tapahtuu tulevaisuudessa.
Snaipperi #16 kirjoitti:sanoin vaan niille jotka eivät ole nähneet tätä että ei nyt ihan kaiken hypen arvoinen.
Haluan myös omasta puolestani lohduttaa teitä, jotka ette sarjaa ole nähneet, että tätä sarjaa ei pysty spoilaamaan (jessus mikä sana..) millään juonipaljastuksilla. Älkää vain missään nimessä jättäkö sarjaa tämän takia katsomatta.Jet Pilot kirjoitti:Eihän tuo murhaajan henkilöllisyys, ainakaan minulle, ole mikään Twin Peaksin mielenkiintoa ylläpitävä seikka. Käsittääksenihän Lynch ei ikinä edes halunnut paljastaa murhaajaa, mutta tuotantoyhtiön painostuksesta joutui sitten loppuratkaisun vääntämään. Huikea tunnelma, musiikki ja mielenkiintoiset henkilöt ovat tämän sarjan valtti, ja sarjaa jaksaa katsella läpi ties monettako kertaa.
Spanky#24 kirjoitti:Kuinka monta jaksoa tätä on?
Spanky#24 kirjoitti:Tuolta telkku.comista luin ohjelman kommenteista, että tuo eka jakso saattaa olla ns. euro-pilotti, joka loppuu jotenkin paljastavammin ja typerämmin kuin jenkkien pilotti. Olikohan tuo nyt sitten se?
Spanky#24 kirjoitti:Tuolta telkku.comista luin ohjelman kommenteista, että tuo eka jakso saattaa olla ns. euro-pilotti, joka loppuu jotenkin paljastavammin ja typerämmin kuin jenkkien pilotti. Olikohan tuo nyt sitten se?
Master Chief kirjoitti:Löytyykö tän europilotin loppu jostain netistä? Youtube tai torrentit? Jälkimmäisistä saa ilmoittaa yv:llä.
Snakster kirjoitti:Erikoista muuten, että tuo sarja näyttää nykyään teknisesti jotenkin huonolaatuiselta tai jollain tavalla utuiselta. Eihän sen tekemistä ole kuitenkaan kuin vajaa parikymmentä vuotta, mutta niin se aika vaan tekee tehtävänsä.
morningstar kirjoitti:Itseäni on aina suuresti huvittanut, kun Twin Peaksia on hehkutettu lehtiartikkeleissa sanomalla "Tuolloin koko maailmaa eniten askarruttanut kysymys kuului: Kuka murhasi Laura Palmerin?" Minusta on aina tuolloin tuntunut siltä, että jutun kirjoittaja ei ole a) nähnyt koko sarjaa tai b) ymmärtänyt siitä mitään.
Ioota Rhoo kirjoitti:Ymmärtääkseni sarjaa ei ole edes restauroitu, vaan markkinoilta löytyvät DVD:t ovat ns. suoria siirtoja.
Korjatkaa jos olen väärässä, sillä kyllähän tuon sarjan voisi itselleen ostaa, jos kuvanlaatu on nyt näytettävää parempi ja äänetkin DD6.1
HIFK kirjoitti:Tarina eteni suht hitaasti, oli vähän odottava tunnelma. Odotin vähän enemmän yliluonnollisuutta, kun porukat ovat sellaisesta puhuneet, mutta tosi hyvä näinkin.