TV-sarjaketju

  • 2 203 509
  • 9 766

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Westworld tuli lopulta katsottua tappiin saakka, ja lievää spoilausta seuraavassa saattaa olla, joten jatkakaa omalla vastuullanne. Ei missään tapauksessa huono sarja, itse asiassa moni yksityiskohta oli oikein hienosti kohdillaan alkaen näyttelijäsuorituksista aina monitasoiseen juoneen saakka, mutta silti siinä tökki liki koko ajan jokin. Välillä tuntui, että nyt sarja imaisi mukaansa, mutta seuraava jakso olikin taas aika tasapaksua suossa tarpomista. Jatkuva tappaminen puudutti myös - GoT:n ja vastaavien verenvuodatus ei kuvota, mutta tätä katsoessa jatkuvat niskalaukaukset saivat toivomaan jotain muutakin jaksojen täytteeksi. Kyllähän tuossa monenlaista tulkinnallisuutta oli ja aikatasot toimivat pääasiassa hyvin, vaan ei silti iskenyt. Enemmän jäi sellainen fiilis, että tulipahan katsottua, kun on niin paljon kehuttu, mutta ei erityisemmin säväyttänyt. Ymmärrän elementit, jotka monia sarjassa kiehtoo, mutta en oikein itse syty tuollaiselle yritykselle jatkuvasti jallittaa katsojaa, varsinkin kun lopulta kikkailu ei ennalta-arvattavuutta kummoisempaan johtanut. Ja kun aihepiirikään ei omintani ollut, jäi hiukan piippuun kokemuksena tämä tapaus.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Katsonyt nyt Netflixisfä&Viaplaystä Blacklistin, White Collarin, Paon, Breaking Badin ja Narcosin.

Vinkkejä mitä sarjaa alkaisi nyt väijymään?
Person of interest. Justified. Suits. Luther. The Fall. Marseille. Cannabis.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Katsonyt nyt Netflixisfä&Viaplaystä Blacklistin, White Collarin, Paon, Breaking Badin ja Narcosin.

Vinkkejä mitä sarjaa alkaisi nyt väijymään?
Kerta muut ei tunnu tätä puffaavan niin teen sen sitten itse: Happy Valley. Todella mustaa poliisi-/ihmissuhdedraamaa. Ja toki Black Mirror - Twilight Zonen manttelinperijä jollain tapaa (eli jokainen jakso on oma itsenäinen tarinansa), mutta meininki on paljon kierompaa kuin esikuvassaan.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä ehdottaisin Dexteriä. Toinen mun mielestä viihdyttävä sarja on ollut Person of interest, vaan en ole jaksanut katsella saako tuo tarina enää jatkoa..
Person of interest. Justified. Suits. Luther. The Fall. Marseille. Cannabis.
Kerta muut ei tunnu tätä puffaavan niin teen sen sitten itse: Happy Valley. Todella mustaa poliisi-/ihmissuhdedraamaa. Ja toki Black Mirror
Kiitos! Näistä löytää pitkäksi ajaksi katseltavaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Sellaista sivustoa ei taida vielä löytyä mistä löytyisi kaikki sarjat lähetysaikoineen sekä tiedot siitä näkyykö ne Netflixissä vai ei ja minne pystyisi luomaan omia kalentereita vain haluamistaan sarjoista. Excel on helppo kun se nyt on muutenkin koko ajan auki.
TV Calendar January 2017 - Prime Time TV Schedule & TV Episode Calendar: Track your favourite TV shows netflix-tietoa ei ole, mutta muuten kyllä vaikka mitä.

Expansen ykköskausi tuli katsottua uudelleen, ehtii sopivasti sulattelemaan hetken ennen kakkosen ilmestymistä. Onneksi tuli katsottua uudestaan, aukeni paljon paremmin juonikuviot, osin varmaan suomitekstien ansiosta. Onhan tämä ihan loistava sarja scifin ystäville. Onko muuten tietoa, että ilmestyykö kakkoskausi kerralla vai jakso viikossa?
Tulee jakso kerrallaan.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TV Calendar January 2017 - Prime Time TV Schedule & TV Episode Calendar: Track your favourite TV shows netflix-tietoa ei ole, mutta muuten kyllä vaikka mitä.

Tulee jakso kerrallaan.

Kiitokset tästä! Kokeillaan tätä ja katsotaan että onko tästä mihinkään.
Tuo kalenteritsydeemi ei ihan vielä oikein mulle avautunut,

Osaatko sanoa, että miten tuossa saa ns viikko/kuukausinäkymässä vain omat suosikkisarjat? Tai mistä tuota näkymää pystyy ylipäänsä muokkailemaan?

Sarjojen kuvauksista iso plussa, helpottaa kivasti uusien sarjojen etsimistä.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Näitä sarjoja on nykyään niin älyttömästi, että mahdotonta ehtiä ainakaan itse kaikkia katsomaan. Artjukhinille suosittelisin vielä American Odysseytä, Sonseja ja Designated Survivoria. Lisäksi löytyy monia skandinaavisia sarjoja, joita kannattaa tsekata. Viimeisimpänä katsoin tuon Nobelin ja tykkäsin. Mikähän siinä onkin, että nämä suomiviritelmät ei maistu, mutta jopa Islannista on tullut pari katsottavaa. Sorjosessa on yritystä, mutta joku siinäkin klikkaa... onko se sitten tämä suomenkieli näyteltynä.. se ei vaan kuulosta minun korvaan uskottavalta. Ja kun ne äänet pitää olla niin pirun isolla, että niistä muminoista joskus saa selvää.. sitten siihen pamahtaa joku musiikki kauheella volalla...

OA oli todellakin erikoinen. Katsoin sarjan läpi ja jäin kaipaamaan lisääkin, mutta siltikään en osaa sanoa, oliko se huippu, paska vai jotain siltä väliltä. Jollain tavalla äärimmäisen mielenkiintoinen. Jäin ehkä kaipaamaan lisää siitä kaappaajasta.

Varmaan pitää seuraavaksi katsoa tuo OJ Simpson jutska. Shooterillekin vois antaa vielä saumaa ja Crownkin vaikuttaa mielenkiintoiselta. Työtön ja lapseton tässä pitäisi olla...
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Kiitokset tästä! Kokeillaan tätä ja katsotaan että onko tästä mihinkään.
Tuo kalenteritsydeemi ei ihan vielä oikein mulle avautunut,

Osaatko sanoa, että miten tuossa saa ns viikko/kuukausinäkymässä vain omat suosikkisarjat? Tai mistä tuota näkymää pystyy ylipäänsä muokkailemaan?

Sarjojen kuvauksista iso plussa, helpottaa kivasti uusien sarjojen etsimistä.

Aloita luomalla omat tunnukset. Tämän jälkeen voit merkata mitä sarjoja seuraat, jonka jälkeen ne ilmestyvät tuonne kalenteriin. Simpsonit tuli eilen USA:ssa, tuolla ne näkyvät maanantaille merkattuina näin meille eurooppalaisille.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
OA oli todellakin erikoinen. Katsoin sarjan läpi ja jäin kaipaamaan lisääkin, mutta siltikään en osaa sanoa, oliko se huippu, paska vai jotain siltä väliltä. Jollain tavalla äärimmäisen mielenkiintoinen. Jäin ehkä kaipaamaan lisää siitä kaappaajasta.

OA on niitä sarjoja joita ei varsinaisesti jää kaipaamaan, mutta eiköhän tuo toisen kauden saa. Potentiaalia on ja sarja käytännössä varsin mielenkiintoinen, mutta sitten tekijät saavat aivopierun tai pari ja itse tulee lähinnä katsottua myötähäpeää tuntien sarjaa ihmetellen, että mitä helvettiä minä juuri katsoin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aloita luomalla omat tunnukset. Tämän jälkeen voit merkata mitä sarjoja seuraat, jonka jälkeen ne ilmestyvät tuonne kalenteriin. Simpsonit tuli eilen USA:ssa, tuolla ne näkyvät maanantaille merkattuina näin meille eurooppalaisille.

Näin olinkin jo tehnyt.

Tuohon kalenteriin tulee silti sellaisia sarjoja joita en ole todellakaan sinne merkannut. Niistä haluan eroon.
Kellonajat osasinkin jo siirtää Suomen aikaan.
 

Cocktus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HPK
Haa! Löysin sen! Tuonne asetuksiin oli jäänyt "Show premiere episodes" -täppä päälle

Mä käytän puhelinsovelluksia sarjojen aikatauluihin ja loggaukseen, koska se puhelin pyörii kuitenkin siinä vieressä sohvalla. Itse käytän Androidilla TV-Show Favsia, mutta vastaavia löytyy muitakin. Merkkaa vaan haluamansa sarjat tähdellä niin sen jälkeen ne siirtyvät to-do listalle, josta jaksoja voi hakata pois ja samoin ne menevät myös kalenteriin, josta voi katsoa mitä jaksoja on tulossa ja mitkä ovat tulleet pihalle hiljattain. Kätevää.

Varmasti tuokin sinulle suositeltu sivusto on erittäin hyvä, mutta kunhan haluan tarjota vaihtoehtoisen ratkaisun niin on ainakin varaa sitten valita mieleisensä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varmaan monet ovat kanssani eri mieltä, mutta mielestäni Sherlockin neljäs kausi oli pettymys. Tulihan se katsottua, mutta minkäänlaista addiktiota tämä ei aiheuttanut kuten aikaisemmat. Tarina oli vaan itselleni liian epäuskottava ja Sherlockin nokkeluus sekä sarjassa aiemmin esiintynyt huumori oli jäänyt taka-alalle ellei jopa kadonnut kokonaan. Tiivistettynä Sherlockin nokkeluus oli korvattu ylinokkelalla juonenkuljetuksella. Tarina myös eteni välillä jotenkin ärsyttävän nopealla tahdilla tai sitten se oli vaan leikattu ärsyttävästi. Näyttelijätyö tietenkin oli laadukasta ja muutenkin tuotantoarvot toki olivat jälleen korkealla, mutta ei vaan itselleni enää toiminut.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Aluksi meni hetki sellaisella fiiliksellä, että miksi tästä kohistaan ja miksi tämä saa niin loistavia arvosteluja, mutta kun mukaan pääsi, sai uni väistyä katsomisen tieltä. En vain malttanut nukkua.

Koitin itse vielä syventyä sarjan ympärillä vellovaan positiiviseen pöhinään ja oikeastaan ainoaksi erottuvaksi eduksi nousi tuo somehössötys. Häpeäkseni tunnustettava että olen ysärin lopulta alkaen seurannut nuorille suunnattuja sarjoja/leffoja ja monen kohdalla arvostelijat sekä katsojat vähän keksimällä keksivät noita kehuja. Realistisuus kun esimerkiksi perustuu siihen miten samaistuttava sarja on. Ja tuo taasen perustuu useimmiten kulttuurieroihin ja luokkaeroihin.

Skamin kunnianhimolle on annettava pisteet. Sarja ilmeisesti ihan tosissaan aikoo pyhittää aina yhden kauden yhden hahmon keskiössä olemiselle. Kova on siis luotto suosion kestolle. Yllätyin myös siitä että sarjan kundit saavat ilmeisesti omat kautensa. Tietämättä tulevasta uskallan veikata että nuo avauskaudella nähdyt pinnalliset kiiltokuvapojat muuttuvat yhtäkkiä syvällisiksi, poikkeuksellisen fiksuiksi ja kriisejä poteviksi ihmisiksi.

Muista sarjoista mainittava Prison Breakin haudan raiskaaminen. Pelottaa todella paljon, mutta annetaan mahdollisuus. Sarja kuitenkin aikoinaan lopetettiin odotetun kliseisesti, mutta silti sarjalle sopivasti. Saa olla aikamoinen selitys ja juoni tekijöillä kasassa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Muista sarjoista mainittava Prison Breakin haudan raiskaaminen. Pelottaa todella paljon, mutta annetaan mahdollisuus. Sarja kuitenkin aikoinaan lopetettiin odotetun kliseisesti, mutta silti sarjalle sopivasti. Saa olla aikamoinen selitys ja juoni tekijöillä kasassa.

Prison Break raiskasi itsensä venyttämällä tarinaa aivan liian pitkälle. Ensimmäinen kausi oli varsin hyvää aivot narikkaan viihdettä, mutta kaksi viimeisintä kautta olivat aivan luokattomia. Ja se joku lisäjakso, jossa se mimmi oli vankilassa, jeesus mitä paskaa. Noh, mitäpä sitä lypsävää lehmää tappamaan.

Jotain uutta olisi nyt hakusessa. Sarjoja tulee katseltua oikeastaan liikaakin, mutta minkäs teet. House of Cards kai pukkaa kohta uutta kautta pihalle?

Silicon Valley oli kova. Ei ollut mitään erityisempiä odotuksia, mutta helvetin laadukasta komediaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Silicon Valley oli kova. Ei ollut mitään erityisempiä odotuksia, mutta helvetin laadukasta komediaa.
Tuo oli todellakin kova yllättäjä. Komedia, toimiva sellainen on saakelin vaikea laji. Parks and rec. onnistui tuota ennen minulle.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Prison Break raiskasi itsensä venyttämällä tarinaa aivan liian pitkälle. Ensimmäinen kausi oli varsin hyvää aivot narikkaan viihdettä, mutta kaksi viimeisintä kautta olivat aivan luokattomia.

Mustakin se kakkoskausi oli sarjan paras.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vikings kulkee kovaa. 4. kauden 18 jakso päättyi juuri ja olihan tuo kova. On se, on. Enpä spoilaantumaan kummemmin, mutta on se.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Vikings kulkee kovaa.

On se kyllä huikea sarja. Henkilökohtaisesti kolahtanut paljon kovempaa kuin esimerkiksi Game of Turunen. Uusin jakso vielä katsomatta, mutta eiköhän asia näin lomaviikon kunniaksi vielä tänään korjaannu. En ole koskaan hirveästi pitänyt Alexander Ludwigista, mutta jukolauta kaverin karisma on kasvanut tämän sarjan aikana. Suurin tähti.

Black Sailsia aloitin kolme eri kertaa ja aina tökkäsi ensimmäisen vartin jälkeen. Sitten rullasin väkisin jakson loppuun ja seuraavan ja sitä seuraavan ja sitä seuraavan ja... Nyt on kolmoskausi muutamaa jaksoa vaille purkissa ja tykkään todella paljon. Tällä hetkellä itselleni Vikingsin ohella parasta, mitä tv tarjoaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
HBO Ballersiin oon jäänyt koukkuun, rentoa pojat on poikia meininkiä jenkkifudis-kulisseissa. Tämä on enemmän sellaista hyvän fiiliksen popcorn viihdettä, ei kannata odottaa mitään jäätävää draamaa kun The Rock on pääosassa. Mutta omasta mielestäni toimii hyvin, tätä on ollut tuottamassa Peter Berg ja Mark Wahlberg. Saatu laatua näkyviin, hyvää musaa, naisia ja sekoilua.
Kelpo viihdettä vaikkapa jonkun Californiacationin jatkoksi.

Pokkasi The Rock myös eilen jonkun People's Choice Awardsin tuosta roolistaan joten monet diggaa.

Ballers Intro kertoo jotain meiningistä
Ballers Intro HD(Lil Wayne - Right Above It feat. Drake) - YouTube

_
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös