TV-sarjaketju

  • 2 229 361
  • 9 857

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyllä! Allekirjoitan kyllä kaiken mitä kirjoitit. Nyt vaan odottelen kun Hjallis pääsee kunnolla vittuilemaan noille ja sitä että naiset alkavat puukottaa toisiaan selkään oikein isolla moralla, hyvät merkit on jo ilmassa.

Joo tätä sarjaa on kiva seurata juuri tuon selkään puukottamisen osalta. Selkeitä merkkejä on ilmassa, että etenkin naisten joukkueessa sitä tulee tapahtumaan. Tuo "pudotus tilanne" on varmasti mielenkiintoinen, jokainen haukkuu ja syyllistää toista ja kukaan ei itse ole tehnyt virhei
By the way, hotelli taitaa olla sama radison sassi kun oli aikanaan sarasvuon diilissä
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se pitää kyllä sanoa että tyhjänpuhuja-Sarasvuohon verrattuna Hjallis on kerta kaikkiaan loistovalinta Suomen "Trumpiksi". Sopivan vittumainen tyyppi joka puhuu asioista suoraan ja osaa pistää tyypit lujille.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kyllä hyvä avaus sarjalle. En ole aiemmin sarjaa seurannut, mutta nyt piti katsoa tuon hehkutuksen ja Hjalliksen takia vilkaista. Sen verran Hjalliksellakin on karismaa, ettei kukaan uskalla väittää vastaan. Jokaiseen vastaukseen tulee vittuilua ja jos ei heti tule sanaa suusta, menee touhu selittelyksi. Kunnon perseennuolentaa tuli ainakin.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Hjallishan on kuin tehty tohon rooliin. Ei sen tarvi ees esittää, joten hyvä lähtökohta. Toivottavasti joku kilpailijoista pystyy jatkossa vähän haastamaan, tosin hankalaa on. Hjallis vain on äijä.

Keken päätös ottaa päähän, naiset teki selvän sääntörikon. Miten helkkarissa toi ei ole yritysosto kun eihän siinä myyty yksityisille yhtään mitään. No Keke ei ole turhan tarkka. " Osaako toi kanukki luistella? Ai pelaa futista? No en nää ongelmaa, narreihin vain!"
 
Viimeksi muokattu:

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Hjallis vetää kyllä hyvin

Olipahan kovaa rakentavaa palautetta kilpailijoille. Kuka oppii, kuka ottaa itseensä. Rispect Hjallikselle. Sai nauraa todella!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi varmaan paikallaan pistää Diilistä oma ketju pystyyn?

Hyvä avaus todellakin. Ensimmäinen "nokkelat rillipäät"-kategorian kaveri kilometritehtaalle.

Diggaan täysillä tuota Diili-formaatin orjallista noudattamista. Kuvakulmat, draaman rakentelu, ilmeet, puheenvuorot ja jopa osin niiden sisältö, erinomaista. Ainoa kohta muuten missä Hjallis oli aika väkinäinen ja jopa hermona oli kun hänen piti toistaa The Donaldin klassinen sormella osoitettu "saat potkut". Se ei ollut kovin vakuuttavaa, toivottavasti paranee. Muutenkin boardroom oli semivaisu, suomalaisen luonteen mukaisesti kilpailijat olivat hieman liian varjossa ja pelokkaita. Kaipaisi lisää aggressiivista luonnetta puolustautumaan.

Lopun potkut olivat muutenkin tyyliin: "Saat potkut", "jahas" ja sitten vain nopeasti pois. Tuohon tarvittaisiin vähän dramaattisempaa musaa ja kilpailijoiden hermostuneen nieleskelyn näyttämistä. Sitä tuskin kuitenkaan oli tarjolla.

MACK
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Hyvä avaus todellakin. Ensimmäinen "nokkelat rillipäät"-kategorian kaveri kilometritehtaalle.

Ihan ok avaus ja mielenkiintoisemmaksi homman tekee se, että tuo punahiuksinen rillipäänainen on tuttu Jyväskylän AMK:sta.

Hjallis kyllä vetää ihan hyvää settiä. Huomattavasti parempi kuin Sarasvuo. Onko kukaan katsonut MTV3 AVA:lta tulevaa UK-versiota?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Onko kukaan katsonut MTV3 AVA:lta tulevaa UK-versiota?

Olen. Diili-UK on ehkä "puhtaaksi kiilotetun tv-show" Diili-USAn ja Diili-Suomen välimaastossa. Sir Alan Sugar sanoo asiat hjallismaisen suoraan ja tehtävät ovat ehkä pienemmässä mittakaavassa versus Diili-USAn tehtäviin.

Itse voin suositella.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni erittäinkin hyvä The Mentalist on kolmea jaksoa vajaa katsottuna, siis ensimmäisen tuotantokauden osalta. Ajattelin, että seuraavaksi sarjaksi voisi katsella jotain kevyempää, mielellään kierolla/mustalla huumorilla ladattua. Törmäsin Nurse Jackie- nimiseen tuotokseen, joka vaikuttaa lupaavalta. Kenelläkään tarkempaa tietoa, onko kyseessä siis ihan oikeasti hyvä sarja?
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin Neloselta Harper's Islandia pari jaksoa ja sarja vaikutti oikein hyvältä. Eilen sairaestaessani päätin katsella sarjan loppuun tietokoneelta ja kyllähän tuo oli aika loistavaa jännitystä alusta loppuun. Välillä tuli sellainen olo, että eikö tämä olisi jo voinut loppua tähän, mutta kyllä sarja nappasi sitten uudestaan tiukkaan otteeseensa. Suosittelen katsastamaan tämän sarjan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suosittelen katsastamaan tämän sarjan.

Minä en suosittele, ellei sitten satu pitämään sellaisista taidepläjäyksistä kuin Scream (kaikkine jatko-osineen), Tiedän mitä teit viime kesänä tai vaikka Urban legend. Kaikkine "BOO!" -säikyttelyineen ja kirkuvine typyineen tämä on mielestäni melko puhdasta teinixkauhua. Ei jatkoon.

En tosin katsellut kuin neljä ekaa jaksoa, sen jälkeen lopetin, kun totesin ettei tämä tästä varmaankaan miksikään muutu. Muuttuuko se, vai onko se sitä samaa uhuhuu, spooky -kauhua alusta loppuun?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eihän tuo Harper's Island edes pyri menemään tapahtumiin kovin syvälle, vaan jolkottelee melko kevyellä otteella eteenpäin. Ja pakko onkin jolkotella, kun kerran aika paljon porukkaa pitää ehtiä saada hengiltä melko lyhyessä ajassa. Toistaiseksi olen pitänyt sarjasta melko paljon, ja olen siis seurannut sitä Nelosen näyttämässä aikataulussa. Ihan kivasti paikkaa CSI:n väljähtymistä.

Canal+ näyttää True Bloodin toista tuotantokautta. Aivan mahtava sarja!
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eiköhän äskeisen Totuuden hetken parturi-kampaaja saanut peräänsä verotarkastajan. Eikä edes saanut mitään voittoa kuitatakseen tulevia verovelkoja.

Puhumattakaan viime viikon kaverista, joka sai kenkää. Aika riskaabelia tuo visailu. Ohjelman jälkeen huomaat, että vaimo lähti, sait kenkää ja poliisikin kolkuttaa ovella. Saastaa kansalle.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitähän jaksoja nämä Houset ovat, jotka tulevat maanantai(?)-myöhäisilloissa? Saman kauden uusintoja kuin kesän aikanakin tuli kello 20.00 vai seuraavan kauden uusintoja? Tuskin ainakaan aivan uusia jaksoja kun lähetysaika ei ole "prime-timessa"?
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Mitähän jaksoja nämä Houset ovat, jotka tulevat maanantai(?)-myöhäisilloissa? Saman kauden uusintoja kuin kesän aikanakin tuli kello 20.00 vai seuraavan kauden uusintoja? Tuskin ainakaan aivan uusia jaksoja kun lähetysaika ei ole "prime-timessa"?

Samaa oon miettinyt itsekin, että mitä uusintoja ne on. Taitaa olla niitä 3. tuotantokauden jaksoja. Uusia jaksoja maikkari rupeaa näyttämään ensi keväänä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Samaa oon miettinyt itsekin, että mitä uusintoja ne on. Taitaa olla niitä 3. tuotantokauden jaksoja. Uusia jaksoja maikkari rupeaa näyttämään ensi keväänä.

Jenkkilässä alkoi tiistaina 6.kausi, Maikkarilla ei ole alkanut edes neljäs kausi, jos muistan oikein. Canal on kyllä näyttänyt vitoskauden.

Tsekkasin alkuviikosta keväällä jenkkilässä tulleen sarjan Southland. Yllättävän hyvä poliisisarja, ykköskausi sisältää 7 jaksoa. Kuvaustapa on ihan suoraan Shieldista otettu. Päähenkilöitä on useita, jokunen univormussa kulkeva poliisi ja muutama siviilit päällä työtään tekevä etsivä.

Päähenkilönä on Benjamin McKenzie, joka näytteli O.C:ssa Ryan Atwoodia. Okei, vähän hämäsi aluksi jamppa, koska teki aika erilaista roolia O.C:ssa. Pitemmälle katseltuani, ei se haittanut enää.

Sarjaa on kehuttu jenkeissä ja kakkoskauden pitäisi alkaa nyt syksyllä. Kannattaa ainakin tsekata sarja, pitääkö vai ei.
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Ei viitsi The Mentalistia katsella. Syynä se, että vaikuttaa olevan idealtaan aika suora kopio mainiosta Psychista, siis suomeksi Vihjeet hukassa -sarjasta. Komedia vaan käännetty draamaksi/jännäriksi. Todella luovaa. Ja palkintoja satelee.
 
Viimeksi muokattu:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
"Sometimes it's just good to piss, instead of getting pissed on..."


... josta pääsemme HBO:n uuteen sarjaan eli Hung.

Juonikuvio on kaikessa yksinkertaisuudessaan: Koripallovalmentaja Ray yrittää tehdä elantoa harvinaisen kookkaalla varustuksellaan...

Olen katsonut tässä muutaman jakson ja pakko tunnustaa että hyvältä vaikuttaa.

Uskallan suositella!
 
Viimeksi muokattu:

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juonikuvio on kaikessa yksinkertaisuudessaan: Koripallovalmentaja Ray yrittää tehdä elantoa harvinaisen kookkaalla varustuksellaan...

Olen katsonut tässä muutaman jakson ja pakko tunnustaa että hyvältä vaikuttaa.

Uskallan suositella!

Minä en suosittele. Tuo juonikuvion lukemalla tulee yhtä viisaaksi kuin katsomalla kolme vai neljä ekaa jaksoa (Canal+ näyttämät). Kyllä noista aineksista pitäisi saada tykimpää huumoria aikaan. Nyt sarja seilaa komedian, mustan huumorin ja draaman välissä onnistumatta missään.

Esimerkiksi Californication toteuttaa saman aihepiirin sata kertaa paremmin.

Toinen Canal+ syysuutuus Eastbound&Down on paljon suositeltavampaa materiaalia, vaikkei sekään ole vielä ihan kymppiin osunut. Potentiaalia parempaan on kuitenkin aistittavissa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Minä en suosittele. Tuo juonikuvion lukemalla tulee yhtä viisaaksi kuin katsomalla kolme vai neljä ekaa jaksoa (Canal+ näyttämät). Kyllä noista aineksista pitäisi saada tykimpää huumoria aikaan. Nyt sarja seilaa komedian, mustan huumorin ja draaman välissä onnistumatta missään.

Esimerkiksi Californication toteuttaa saman aihepiirin sata kertaa paremmin.

Makuja on monia, ei siinä mitään. Mutta vaikka tämän sarjan lähtökohta on tietyllä tapaa "lapsellinen", niin itse lokeroisin tämän sarjan komedian sijaan draama-lokeroon.

Ehkäpä tämä on suunnattu 35+ sukupolvelle...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Stargate Universe on alkanut jenkkilässä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_Universe
SG1 ja SG Atlantis fanina ainakin odotan tuota kovasti.

Haukuttua The Mentalist:ia olen katsonut ekan tuotantokauden verran ja ainakin minua se viihdytti varsin mukavasti. Huumori ei ole parhaasta päästä, mutta sopivan tuoreella otteella käsitellään asioita jotta sitä jaksaa seurata.

Uusin Entouragen tuotantokausi on taas silkkaa sontaa verrattuna aikaisempiin. Tuntuu että koko sarkastinen- ja musta huumori on kateissa, käsikirjoitus on todella huonoa.

Dexterin ja Heroes uudet kaudet ovat pyörähtäneet liikkeelle ja ainakin Dexter vaikutti olevan kovassa terässä, Heroesin kanssa vielä ei oikein osaa sanoa millaiseksi kausi muodostuu.

The Vampire diaries. No.. sataan kertaa käsiteltyjä asioita ja juonia. Muistuttaa kovin The Twilight vampyyrisarjaa. Tosin... Vampire diaries on kirjana kirjoitettu jo 10 vuotta ennen Twilightia.. joten aika selvää plagiointia on nähtävissä Twilightin osalta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tykkään kyllä Mentalistista, kuten taisin jo aiemminkin mainita, sopivan kevyttä tavaraa. Ei se mikään maailmoja mullistava sarja ole, muttei jokaisen tarvitse ollakaan. CSI:täkin tulee katsottua...

Mutta omalta osalta meni ainakin perjantait nyt uusiksi, kun Fringe siirtyi ameriikan torstaille eli Suomen perjantaille, Flashforward tulee samana päivänä, samoin kuin CSI, Mentalist ja tietysti The Daily Show. Melkein väkisin valuu seurattavaa koko viikonlopun ajalle.

Tuo Flashforward uutena sarjana vaikuttaa lupaavalta, erinomainen joukko näyttelijöitä on ainakin saatu kasaan ja alkuasetelma on kutkuttava.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Makuja on monia, ei siinä mitään. Mutta vaikka tämän sarjan lähtökohta on tietyllä tapaa "lapsellinen", niin itse lokeroisin tämän sarjan komedian sijaan draama-lokeroon.

Ehkäpä tämä on suunnattu 35+ sukupolvelle...

Tai sitten tämä on suunnattu naisille? Annoin vielä eilen yhden sauman sarjalle, mutta kyseinen jakso (5.) oli kyllä sellaista naisten tunteiden tulkintaa, ettei ainakaan itseä jaksanut kuin haukotuttaa. Tosin jakso olikin IMDB:n mukaan naisen ohjaama + sarjan toinen kirjoittaja on nainen.

Kyllä tuo varmasti monille uppoaa, mutta itse katson mielummin tyhmiä miehiä laukomassa typeriä kommentteja. Eilinen Eastbound&Down oli juurikin tätä. Huikeat grillijuhlat.

Nyt on muutenkin syksyn sarjatarjonnasta löytyneet ne omat. Eli jatkossa mennään True Bloodin, Sarah Connorin aikakirjojen ja Eastbound&Downin voimalla. Hung ja Harper's Island jätetään muiden katsottavaksi.

Mentalist on rajatapaus, saa nähdä lysähtääkö tämäkin tylsäksi peruspollarisarjaksi kuten Life.

Onko jollain muuten käsitystä, että milloin ja mistä Suomessa näkee Dexterin uusimman (3.?) kauden? Canal+ tuota aiemmin näytti, mutta nyt ei mitään mainintaa kotisivuilla. Neloselta joskus ensi vuonna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös