Nurmijärven Peto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mistä moinen tieto? tuskin vaikuttaa Katsomon hinnoitteluun mitenkään.BTW: BritBox häippäsee Katsomosta enskuun lopulla...
Mistä moinen tieto? tuskin vaikuttaa Katsomon hinnoitteluun mitenkään.BTW: BritBox häippäsee Katsomosta enskuun lopulla...
Mistä moinen tieto? tuskin vaikuttaa Katsomon hinnoitteluun mitenkään.
Helsingin sanomissa oli yäatä hyvä juttu, johon oli linkattu youtube puolelta making of-videokin.Tuo Netflixin valtavasti kehuttu Adolescence on kyllä loistava sarja, häkellyttävän hyvää brittilaatua. Vaan eipä tee mieli katsoa ikinä enää uudelleen, nytkin teki tiukkaa.
Tämä. Enkä itsekään ollut tajunnut, että ihan noin puritaanisesti vedetään yhdellä otolla. Olen tosin kyllä ymmärtänyt, että tuo vedettiin aina useampaan kertaan, ja osin saattaa olla noita yhdistelty. Tuota kakkosjaksoa vähän sisällön puolesta kritisoin, mutta onhan se tästä näkökulmasta huikea, miten se paletti on siellä koululla saatu pyörimään. Siellä kun meinaan maisema vaihtuu ja populaa riittää.Helsingin sanomissa oli yäatä hyvä juttu, johon oli linkattu youtube puolelta making of-videokin.
Siis jokainen jakso tehty yhdellä ototolla katkeamattasti. Uskomattoman laadukkaasti vielä. Toki aarjaa katsoaessa huomasin nuo hienot kamerakuljetukaet, mutta en tajunnut sen kantavan läpi jakson kaikkine dronekuvauksineen ja takaa-ajoineen. Huikea sarja ja huikeaa näyttelijätyötä, varsinkin kun avautui tuo yhden oton tekniikka.
Itselleni parhaat komediasarjat viimeisen noin kymmenen vuoden ajalta ovat olleet täällä moneen kertaan mainittu Ted Lasso sekä kanadalainen Schitt's Creek. En ole varma, mistä jälkimmäinen sarja nykyään löytyy. Amazonilta löytyvä The Marvelous Mrs. Maisel menee jo enemmän draaman puolelle, vaikka siinä onkin selkeästi komediallinen pohjavire (+ aiheena on 50-luvun stand up -komiikka).Olisiko arvon palstaveljillä suositella komediasarjoja? Ei sitcomeja, vaan muita. Alustoina Netflix, Max ja Viaplay.
Kuinka paljon/usein mainosversiossa tulee mainoksia? Hinta ei olisi paha, mutta suoratoistopalveluiden aikakaudella olen tottunut katsomaan sarjat ja elokuvat ilman mainoksia.Vitonen taitaa löytyä Disneystä ja Netflixistä, Disneyn saa nyt 1.99e, siis jos yhtään meinaa katsoa tuota, eri asia sitten haluaako kiduttaa itseä jos tietää että on huonoa.
Kuinka paljon/usein mainosversiossa tulee mainoksia? Hinta ei olisi paha, mutta suoratoistopalveluiden aikakaudella olen tottunut katsomaan sarjat ja elokuvat ilman mainoksia.
Mulla noi mainokset tulee miten sattuu.Olen parin viikon sisään tuolla 1,99 tilauksella katsonut Disney+:lta liki kaksituntiset Beatles, Beach Boys ja Elton John -dokumentit ja jokaisessa meni yksi tai kaksi lyhyenpuoleista mainosta ennen alkamista, eikä yhtään ohjelman aikana. Ei siis ainakaan toistaiseksi mitenkään paha.
Mä aloin katsomaan jotain Will Trent poliisisarjaa, ja siinä tullut mainoksia kyllä kesken sarjan. Ovat kyllä lyhyitä, jotain 30 sekuntia. Alle 2 euron hinnalla ei toki voi valittaa.Olen parin viikon sisään tuolla 1,99 tilauksella katsonut Disney+:lta liki kaksituntiset Beatles, Beach Boys ja Elton John -dokumentit ja jokaisessa meni yksi tai kaksi lyhyenpuoleista mainosta ennen alkamista, eikä yhtään ohjelman aikana. Ei siis ainakaan toistaiseksi mitenkään paha.
Kyseinen sarja lopetettiin ikävä kyllä kahden kauden jälkeen. Sarjan nimen huomioon ottaen lopetus oli aika ironinen.Maxilta suosittelen vahvasti sarjaa The Rise Of The Lakers Dynasty.
Sarja kertoo Los Angeles Lakersin ja Boston Celticsin kamppailusta NBA:n herruudesta 80-luvulla. Sarjaan liittyy tietysti myös vastakkainasettelua Magic Johnsonin ja Larry Birdin välillä.
Viaplaylta on tullut katsottua brittiläistä rikossarja The Capturea,
Yellowstonen esiosa 1923 jatkuu kevättalvella. Moni ei tuosta ihan täysin syttynyt, mutta itselleni tuo kyllä kolahti hyvin.
Dark Winds
Tää on trilleri joka perustuu Tony Hillermanin Leaphorn & Chee -romaanisarjaan. Sarja seuraa kahta navajopoliisia Joe Leaphornia ja Jim Cheeä 1970-luvulla Navaho reservaatissa. Ekan kauden katsoin, koska olen ollut aina kiinnostunut alkuperäiskansojen alueilla tapahtuviin tai näistä kertoviin sarjoihin ja leffoihin
Tosin Suomen Skyshowtimessa tullut vasta kaksi jaksoa.Jos joltakulta menny ohi, niin tämä on alkanu helmikuussa ja viis jaksoa tullut ulos
Tosin Suomen Skyshowtimessa tullut vasta kaksi jaksoa.
Toimii ihan omana kokonaisuutena ilman The Original Seriesia. Ihan hyvin pääsee peliin mukaan siis aloittamalla tuosta.Olen katsellut YouTubesta Riker-pätkiä, minkä johdosta tullut himo aloittaa Star Trekin katsominen. Voipiko tuon sarjan aloittaa suoraan The Next Generation -kaudesta vai onko joku aiemmista kausista pakko katsoa jotta sarjasta ymmärtää / pystyy nauttimaan?
Voi olla, että tämä on ollut aiemmin Areenassa tai Katsomossa, mutta nyt olen katsellut tätä tosiaan Viaplaysta.Tää oli katsomossa vai Areenassa? siältä tuli tiirattua. Erinomanen sarja ja kolmoskausi tilattu BBC:n toimesta tammikuussa