Mayor of Kingstown. Mitenhän minulla on jäänyt tälläinen välistä? Noh, nyt korjataan asiaa. Ihan kovahko sarja, kuusi jaksoa jo takana.
Tämä oli kyllä todellinen hyvän mielen ohjelma. Samoin aiemmat Peltsin ohjelmat, Toinen Luonto ja mitä kaikkia nyt olikaan, ovat oikein hyviä.Katselin kovasti puhutun Peltsi & Osmo -sarjan Areenasta. Tykkäsin itsekin. Parivaljakko on huikea ja itseäni puhuttelee sarjan kuvaus isyydestä. Sarjassa on yllättävän paljon huumoria ja touhussa on koko ajan hyvä fiilis mukana.
Peltsiltä tulee kyllä Suomen parhaimpia luontoaiheisia ohjelmia. Ihmeen vähän niitä muutenkin tulee, vaikka luulisi kotimaan luonnon olevan ohjelmien arvoista.Tämä oli kyllä todellinen hyvän mielen ohjelma. Samoin aiemmat Peltsin ohjelmat, Toinen Luonto ja mitä kaikkia nyt olikaan, ovat oikein hyviä.
Tuliko kellään muulle mieleen QOFE:n Sporasta Pasi Nurminen? Mainio hahmo.
No jos Jaajo on Suomen Trump, niin Roni voi olla Suomen Mark Cuban.Tämä on varmaan jo käsitelty aihe, mutta mitä helvettiä oikeasti. Leijonan luola Suomi on alkamassa nyt talvella ja mukana on kukapa muukaan kuin Roni Bäck. On vain yksi kysymys ja se on: miksi?
Leijonan luola palaa – mukana kaksi uutta sijoittajaa
Leijonan luolassa uutena leijonana on myös syväteknologiaan erikoistunut yrittäjä.www.is.fi
No jos Jaajo on Suomen Trump, niin Roni voi olla Suomen Mark Cuban.
Kyllä mä sanoisin että melkein miljonääri kaveri Suomessa ja kolmekymppinen niin ihan sopii tuohon ohjelmaanTämä on varmaan jo käsitelty aihe, mutta mitä helvettiä oikeasti. Leijonan luola Suomi on alkamassa nyt talvella ja mukana on kukapa muukaan kuin Roni Bäck. On vain yksi kysymys ja se on: miksi?
Leijonan luola palaa – mukana kaksi uutta sijoittajaa
Leijonan luolassa uutena leijonana on myös syväteknologiaan erikoistunut yrittäjä.www.is.fi
Ehkä Sami Hedbergillä on sen verran kiireitä viime kauden sijoituksien kanssa, ettei tälle kaudelle ennättänyt mukaan. Roni Bäck oli tietysti saatavilla, koska kaverin puhelinvastaajassakin lienee viestinä "jos asia koskee televisio-ohjelmaa niin olen mukana".Tämä on varmaan jo käsitelty aihe, mutta mitä helvettiä oikeasti. Leijonan luola Suomi on alkamassa nyt talvella ja mukana on kukapa muukaan kuin Roni Bäck. On vain yksi kysymys ja se on: miksi?
Mun mielestä taas pelkkä pankkitilin saldo ei tee business enkeliä, jollaisia tässä olisi tarkoitus olla mukana.Kyllä mä sanoisin että melkein miljonääri kaveri Suomessa ja kolmekymppinen niin ihan sopii tuohon ohjelmaan
Luulisi että tuollaiselle sijoittajalle ei olisi niinkään kriteerinä että onko varaa sijoittaa ne rahat, vaan että onko varaa menettää ne. Eiköhän Bäck lähde mukaan joihinkin kimppasijoituksiin ja siinä se.
Joo, onhan se aivan typerää apinoida konsepti, joka ei voi mitenkään järkevästi toimia näillä markkinoilla ja tekijöillä. Koko jutun juju kun on se, että eri Leijonilla olisi riittävästi massia, alustoja ja verkostoja, mistä on "uhrille" oikeasti hyötyä. Yrityslainaa saa pankista ja BF:ltä.Ihan yhtä huumoria toi kuin nämä Jaajon diilit.
Ja kyllähän tästä herää myös ajatuksia Suomesta ja siitä miten täällä asiat on järjestetty. Pieni koko ei ihan yksistään selitä miksi meillä on miljoonien suuruinen tasapäinen harmaa massa. Menestystarinoita toki löytyy, mutta vähän eri mittakaavassa kuin monessa muussa kolkassa.Huom! Tässä en kritisoi ketään henkilöä, vaan koko ohjelman konseptia Suomessa.
Joo, onhan se aivan typerää apinoida konsepti, joka ei voi mitenkään järkevästi toimia näillä markkinoilla ja tekijöillä. Koko jutun juju kun on se, että eri Leijonilla olisi riittävästi massia, alustoja ja verkostoja, mistä on "uhrille" oikeasti hyötyä. Yrityslainaa saa pankista ja BF:ltä.
Isoin kysymys myös varmaan että onko semmoista helposti irrotettavaa omaisuutta kertynyt, firman tilillä tosin saattaisi tämmöistä olla, mutta usein jos sitä makselee verot, hankkii paremman asunnon ja auton niin sitä ei välttämättä satojen tuhansien tuloillakaan kuitenkaan pääse liikaa rahaa pankkitilille kertymään (riippuu toki onko heti järkevästi tehnyt säännöllistä sijoittamista eteenpäin).
Tätä katsottu, ja olen pitänyt. Ei sinänsä mitään uutta ja paljon kliseitä, mutta jotenkin uskottava ja hyvähenkinen meininki. Carterhan tuo tosiaan on.HBO:n (Maxin) The Pitt sarja on ainakin näin pitkän lääkärisarjatauon jälkeen tuntunut virkistävältä. Kolme jaksoa takana ja vieläkin ollaan yhdessä ja samassa työvuorossa.
Sairaalan ovista tulee hengästyttävään tahtiin uusia potilaita ja Carter/Dr.Robby on käytännössä jatkuvasti joko opettamassa lääkäreitä, pelastamassa henkiä tai keskustelemassa potilaiden kanssa hoidosta tai sammuttamassa muuten vaan tulipaloja.
Tää on 2. kirjan pääteema. Mutta koska tossa ei ole sitten TV katsojalle tuttuja rebekkaferkusoneja ja timroppinseja, niin veikkaan että 3 ja 4 kausi on 2. ja 3. kirjan rinnakkain viemistä. Eli ollaan menneisyydessä Siilojen alkuperän äärellä ja sitten mennään eteenpäin "nykyhetkessä" joka on vasta pääasiassa 3. kirjan asiaa.Minua kiinnostaisi paljon enemmän syyt miksi siiloissa ollaan ja menneen maailman näyttäminen.