Mulla on hirvee ongelma, kun en keksi mitään katsottavaa kun olis aikaa katsoa. Ei vaan pysty aloittamaan mitään sarjaa. Ihan kaikki genret tuntuu tympeiltä, kaikki ylistetyt ja kehutut sarjat samoin. Ihan hyvin ymmärrän ja uskon, että ihan saatanan moni kuuluisa ja melkein yhtä moni ei-niin-kuuluisa olisi oikeasti hyvä ja viihdyttäisi mua, mutta en vaan halua aloittaa. Vaikka mielestäni haluaisin... Tänäänkin puolentoista tunnin alustojen selaamisen jälkeen päädyin katsomaan Haluatko miljonääriksi, vaikka tiedän sen raivostuttavan mua huonoudellaan.
Pahinta on kun ei osaa itselleenkään edes kertoa mitä tai millaista haluaisin katsoa, jotenkin vaan kuvittelee että joskus jossain vaan loksahtaa kun joku sarja ja tähdet asettuvat oikeaan linjaan. Sitten vielä on sellainen Lostin pelko (muiden kokemusten lukemisen perusteella, en oo siitäkään jaksoakaan nähnyt), että alkuun huisa ja kiinnostava sarja vaan venyy ja vanuu ilman mitään ratkaisua, kunnes joku hyppää vesisuksilla hain yli.
Emmää siis katsomisvinkkejä tarvi. Jotain mielenterveysapua mää tarvin.
Pahinta on kun ei osaa itselleenkään edes kertoa mitä tai millaista haluaisin katsoa, jotenkin vaan kuvittelee että joskus jossain vaan loksahtaa kun joku sarja ja tähdet asettuvat oikeaan linjaan. Sitten vielä on sellainen Lostin pelko (muiden kokemusten lukemisen perusteella, en oo siitäkään jaksoakaan nähnyt), että alkuun huisa ja kiinnostava sarja vaan venyy ja vanuu ilman mitään ratkaisua, kunnes joku hyppää vesisuksilla hain yli.
Emmää siis katsomisvinkkejä tarvi. Jotain mielenterveysapua mää tarvin.