TV-sarjaketju

  • 2 203 344
  • 9 766

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdin vain pari jaksoa The Jobista näkemään, harmi sinänsä. Toinen kierros kelpaisi kyllä, puhumattakaan kakkoskaudesta.

Tuli mieleen vielä yksi sarja, jonka kohderyhmää en mitä suurimmalla todennäköisyydellä edusta, mutta johon kyykähdin pahasti - One Tree Hill. Hyviä tyyppejä ja monta tarinaa menossa yhtäaikaa. Tulee nimellä 'Tunteet pelissä' (huoh) Subilta sunnuntaisin, paitsi nyt kesällä.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Denis Learyn pelkkä olemus on jotenkin niin huvittava, sen ei edes tarvi puhua sarjassa ollakseen "viihdyttävä", pelkät naamailmeet jo saa meikäläisen hekottamaan.

Tuo Desperate Housewives-sarja saa ilmeisesti Suomessa nimekseen "Täydelliset naiset", ugh...
 
Viimeksi muokattu:
Juuri sain oc:n 2 tuotantokauden jaksot katsottua läpi ja wau. Loistava sarja johon olen jäänyt totaalisesti koukkuun. 2 tuotantokaudella mukaan tulee "alex" oikealta nimeltään olivia wilde, joka saa kyllä sukat pyörimään jaloissa.


Saisipa jo kolmannen tuotantokauden...

OC:n naiset:

1: Summer nami nami
2. Alex nami nami
3. Julie nami nami
 

Jeffrey

Jäsen
Mä oon aina dikkaillu kaikennäkösistä Britti
ug sarjoista. Jos joku muistaa semmosen ku "puutaheinää ja muutama vesiperä" sarja tuli neloselta joskus parivuotta sitten niin se oli mun mielestä aivan loistava alamaailma seikkailu komedia sarja. Toinen josta dikkailin oli toi kolmosella nähty Keen Eddie, toisaalta se kyllä alko toistamaan itteänsä melkolailla.

Oikeastaan vaan toi ensiks mainitsemani sarja on ollu sellane joka oli ehdottomasti nähtävä. Oonkin pistänyt Neloselle palautetta, että josko sarja saatas takas ruutuun.
 

Lerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mib, Jortikka, Hanson brothers
No ite olen aina ollut myytynä tälle brittiäijälle (olen hetero) nimeltään Benny Hill.
Tämä kevät onkin ollut sitten todellista kulta-aikaa nelosen alkaessa esittää näitä jaksoja.
Herttileijaa siinä on kaverilla semmonen naama joka näköjään saadaan millaseen rooliin tahansa.Ja pelkän naaman näkeminen saa suun virneeseen.Laatuviihdettä!
Käsittämättömän hyvää viihdettä.Ainaki minun avoille :)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Lerva
No ite olen aina ollut myytynä tälle brittiäijälle (olen hetero) nimeltään Benny Hill.
Tämä kevät onkin ollut sitten todellista kulta-aikaa nelosen alkaessa esittää näitä jaksoja.
Herttileijaa siinä on kaverilla semmonen naama joka näköjään saadaan millaseen rooliin tahansa.Ja pelkän naaman näkeminen saa suun virneeseen.Laatuviihdettä!
Käsittämättömän hyvää viihdettä.Ainaki minun avoille :)

Pakko yhtyä tuohon kommenttiin. Äijä saa kyllä hymyn huulille pelkästään näyttäytymällä. Hulluja sketsejä ja sairasta huumoria, eli uppoaa minuun.
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Chapelle´s Show..

Yksi parhaista huumoriohjelmista televisiossa on mielestäni tämä Dave Chapellen isännöimä show. Sen toisen kauden DVD tuli juuri myyntiin ja teki ensimmäisenä päivänä USA:n ennätyksen TV-sarjoista tehtyjen DVD:n myynnissä.

Chapelle on musta koomikko, jonka jotkut ovat saattaneet nähdä Conan O´Brienin ohjelmassa. Monet hänen sketsinsä perustuvat rotuennakkoluuloihin, jotka hän heittää suoraan päin naamaa todella huvittavalla tavalla.

Toinen suosikkisarjani on edelleen kanadalainen kulttisarja Trailer Park Boys, jonka uusi kausi on juuri menossa, taitaa olla jo neljäs.

Kivaa kuulla, että Rescue Me ja Desperate Housewives ovat tulleet/tulossa havumetsien miesten vastaanottimien ulottuville.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Re: Chapelle´s Show..

Viestin lähetti Jouni

Toinen suosikkisarjani on edelleen kanadalainen kulttisarja Trailer Park Boys, jonka uusi kausi on juuri menossa, taitaa olla jo neljäs.

Trailer Park Boys on jotain niin käsittämättömän hauskaa katseltavaa että vastaavaa on hankalaa hakea. Tosin viimeisimmän tuotantokauden taso on mielestäni ehkä hippasen laskenut, mutta toivottavasti nousee kohti uutta mainiota loppurysää.

Viestin lähetti Jouni

Kivaa kuulla, että Rescue Me ja Desperate Housewives ovat tulleet/tulossa havumetsien miesten vastaanottimien ulottuville.

Rescue Me:n markkinointi nelosen osalta meni ehkä eniten päin helvettiä mitä olen koskaan ikinä missään nähnyt. Oli tyyliä "Mitä tapahtui palomiehillä 911 jälkeen?" tjsp.

Haloo, 911 ei ole tuossa missään niin isossa roolissa. Sarja on aivan loistava ja Dennis Leary vetää uskomatonta roolia perheenisänä, rakastajana ja palomiehenä. Jokainen henkilöhahmo on oma hieno persoonansa ja juonikehitys on hienosti ajateltu.

Lisäksi sarjan suomennettu nimi (asema 62) on kyllä niin järkyttävän huono että pahaa tekee.

Desperate Housewivesillä nelosella olisi mahdollisuus lyödä maikkari katsotuimman sarjan kisassa. Vaan eipä tule onnistumaan tämän hetkisen markkinoinnin tasolla.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Chapelle´s Show..

Viestin lähetti Jouni
Yksi parhaista huumoriohjelmista televisiossa on mielestäni tämä Dave Chapellen isännöimä show. Sen toisen kauden DVD tuli juuri myyntiin ja teki ensimmäisenä päivänä USA:n ennätyksen TV-sarjoista tehtyjen DVD:n myynnissä.

Chapelle on musta koomikko, jonka jotkut ovat saattaneet nähdä Conan O´Brienin ohjelmassa. Monet hänen sketsinsä perustuvat rotuennakkoluuloihin, jotka hän heittää suoraan päin naamaa todella huvittavalla tavalla.


MTV Nordic on näyttänyt tätä sarjaa melkein joka ilta, en ole varma onko toinen kausikin jo näytetty. On vaan tullut sen verran huonoon aikaan että olen nähnyt vain pätkiä sieltä sun täältä. Se sokea musta KKK-johtaja, joka ei tiennyt olevansa musta, oli kyllä aika hervotonta kamaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Chapelle´s Show..

Viestin lähetti .jarska
Rescue Me:n markkinointi nelosen osalta meni ehkä eniten päin helvettiä mitä olen koskaan ikinä missään nähnyt. Oli tyyliä "Mitä tapahtui palomiehillä 911 jälkeen?" tjsp.

Haloo, 911 ei ole tuossa missään niin isossa roolissa. Sarja on aivan loistava ja Dennis Leary vetää uskomatonta roolia perheenisänä, rakastajana ja palomiehenä. Jokainen henkilöhahmo on oma hieno persoonansa ja juonikehitys on hienosti ajateltu.

Lisäksi sarjan suomennettu nimi (asema 62) on kyllä niin järkyttävän huono että pahaa tekee.

Totta. Sarjan mainonta pisti lähinnä vituttamaan, eivätkä sarjan pari ensimmäistä jaksoa oikein saaneet mitään erityistä kiinnostusta aikaan, osa perusideoista on vähän kuin jo nähty. Denis Learyn karisma on saanut kuitenkin katsomaan muutaman jakson lisää ja luulenpa että tulee seurattua jatkossakin, mustaa huumoria ei näe koskaan liikaa.

Ei siis mielestäni mikään Sopranos mutta Shieldin ja Kovan Lain ohella kuuluu nyt niihin harvoihin uusiin sarjoihin joita on pakko nähdä.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Re: Re: Chapelle´s Show..

Viestin lähetti Master Chief
MTV Nordic on näyttänyt tätä sarjaa melkein joka ilta, en ole varma onko toinen kausikin jo näytetty. On vaan tullut sen verran huonoon aikaan että olen nähnyt vain pätkiä sieltä sun täältä. Se sokea musta KKK-johtaja, joka ei tiennyt olevansa musta, oli kyllä aika hervotonta kamaa.

Kyllä. Ja trading spouses: "who the hell is Renee Zellweger?!" Ai että, pitäähän nuo jostain haalia.
 

Viljuri

Jäsen
Dennis Learyn takia katsoin eilen ensimmäisen jakson tuosta "Rescue me" sarjasta.

En ollut edes huomannut, että se oli tullut Suomeen, joten nelosen markkinointi on näköjään pelannut aivan loistavasti. Tosin en kyllä ehdi paljon tuota töllöä tiirailemaan...

Learyn edellinen Suomen televisiossa pyörinyt poliisisarja "The Job" oli ainakin minusta parasta mitä televisiosta on tullut 2000-luvulla. Harmillista kyllä, huumori ei näemmä uponnut amerikkalaisiin, ja sarjaa tehtiin vain yksi tuotantokausi.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Little Britain

Onkos kukaan nähnyt kyseistä sarjaa? Aivan hulvatonta menoa, suosittelen lämpimästi britti-huumorin ystäville.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kuuluisi Onnellisuusketjuun mutta tuo pomon tempaus liikennevaloissa Asema 62:ssa sai minut hyvälle tuulelle.

Munanmittaus oli aika hauskaa läppää myös. Mah~tawaa...
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Ouzala
Tommy on kunkku! Ekaks äijää lättyyn ja sit viel käy köyrimäs sarjan parasta muijaa!

Tästä tulikin mieleeni tämän illan Kameleontti, jossa Broots köyri Ms. Parkeria, tämä on jo televisiohistoriaa. Call me Puff Daddy, huh huh :)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti mtmela
Tästä tulikin mieleeni tämän illan Kameleontti, jossa Broots köyri Ms. Parkeria, tämä on jo televisiohistoriaa. Call me Puff Daddy, huh huh :)
Silti Mr. Wiggles varasti shown Brootsilta. Muutenkin huikea jakso :D
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Ossi
Silti Mr. Wiggles varasti shown Brootsilta. Muutenkin huikea jakso :D

Ensin Broots vähissä vaatteissa, sitten Mr. Wiggles stringeissä ja nyt James T. Kirk öljyttyine rintoineen liihottaa pitkin Enterprisen käytäviä. SubTV:llä ilmeisesti jonkin sortin yhteensattumien ilta menossa.
 

J.Petke

Jäsen
Onpahan taas menty yksi askel tosi-tv:ssä huonompaan suuntaan. Onko kukaan muu huomannut että tv:ssä pyörivässä diili nimisessä ohjelmassa on Trumpin kommentteja johtokunnan huoneessa lisäilty jälkikäteen saadakseen osio kuulostamaan dramaattisemmalta mitä se oikeasti oli. Ala-arvoista sanon minä!
Noh amerikkalaisille menee kaikki läpi kuitenkin..
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Niskavuoren Aarnet

Kaivelin viedokuormaani ja käteeni osui vanha nauha Niskavuoren Aarnet go Russia. Näitä on tullut aiemmin muitakin osia. Kellään olisi? YV:llä please
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
En tiedä mihin tämä oikeastaan kuuluisi, mutta:

Pulmuset naurattavat Nelosella

Luuseri-kenkäkauppias Al Bundy perheineen eli Pulmuset (Married with Children) on Nelosen tuorein klassikkokomediahankinta. Perheenpäätä esittää Ed O'Neill ja Peggy-vaimoa Katey Sagal, jonka voi bongata myös Nelosella viime viikolla alkaneesta Teinitytön kasvatusopas -komediasta.

Amerikkalaista komediasarjaa tuotettiin vuosina 1987-1997 yhteensä 262 jaksoa. Nelonen on hankkinut esitysoikeudet sarjan kaikkiin tuotantokausiin. Sarjan esitysajankohta on vielä avoin, kuitenkin aikaisintaan syksyllä, kerrotaan Neloselta.

Lähde: www.nelonen.fi


Loistava homma! Pulmusia tuli aikoinaan kersana katseltua ja myöhemmin faijan nauhoittamia jaksoja VHS:ltä.

Al Bundy on todellinen äijä.

EDIT: Täältä: http://www.nelonen.fi/arkisto/ohjelmatiedot.asp?serieID=922&cat=5 vielä lisää.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pulmuset

Perinteisen miehen prototyyppi on tullut - uudestaan. Hiphei, on tätä odotettu. Nyt saa nauraa...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
yellow kirjoitti:
Asiaa! Al Bundy on kingi!

Kamala hypetys yhdestä rupusesta kenkäkauppiaasta. Miksi kukaan ei noteeraa Mr. Bundyn TYTÄRTÄ? Nimittäin siinäpä yksi syy lisää katsoa Pulmusia.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jounin tuolla aikaisemmin mainostama Dave Chappelle nähdään 8.8. alkaen Nelosella. Whaat! I'm Rick James, bitch!

Onkohan kaveri jo palannut takaisin kotikonnuilleen? Hävisi joskus keväällä kun oli allekirjoittanut 50 millin sopimuksen seuraavasta kaudesta, jota ei sitten koskaan filmattukaan. Yhden haastattelun olen lukenut kesäkuussa, jossa Chappelle kertoo lepäilevänsä ja miettivänsä elämän tarkoitusta Etelä-Afrikassa. Raskas työ, raskaat huvit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös