TV-sarjaketju

  • 2 207 566
  • 9 785

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Huomasin viikko sitten että Hädän hetkellä (Third Watch) jatkui taas TV2:lla. Tähän sarjaan olen pikku hiljaa tykästynyt ja nyt kun ER lähti tauolle niin mielenkiintoa riittää vähän enemmän. Viime viikon jaksossa elettiin syyskuun 10:ttä 2001 ja tänään on ilmeisesti vuorossa erikoispitkä jakso jossa oikeat pelastustyöntekijät kertovat Siitä Päivästä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Brewer
Ja Canal+ miehet, JHagi ja muut, ette sitten paljasta juonta eli sitä oliko kyseessä onnettomuus vai ei !

No eipä tietenkään. Sen verran kuitenkin raotan salaperäisyyden verhoa, että sitä autoa Monk ei enää pystynyt ajamaan, sen verran pahasti se hajosi, kun räjähti.

Canal+:sta tuli mieleen toinen asia: Odotan innolla myös The Shieldiä peruskanavien puolelle! Ja ihmettelen, miksei tämä moneen kertaan palkittu poliisisarja ole jo maikkarilla / nelosella. Kaikella kunnioituksella sinänsä tasokasta NYPD Blueta kohtaan - Shield hakaa väsähtäneen NYPD:n 6-0.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Viestin lähetti JHag
Canal+:sta tuli mieleen toinen asia: Odotan innolla myös The Shieldiä peruskanavien puolelle! Ja ihmettelen, miksei tämä moneen kertaan palkittu poliisisarja ole jo maikkarilla / nelosella. Kaikella kunnioituksella sinänsä tasokasta NYPD Blueta kohtaan - Shield hakaa väsähtäneen NYPD:n 6-0.

"Onko Neloselle tulossa Punk'd, Queer Eye for the Straight Guy, The Shield ja/tai, Angels in America?"

- Kyllä, kaikki neljä sarjaa kuuluvat Nelosen tulevaan ohjelmistoon. Punk'd alkaa 20.9., Sillä silmällä (Queer Eye for the Straight Guy) 8.9. ja Angels in America loppuvuodesta. Shield alkaa näillä näkymin alkuvuodesta 2005

http://www.nelonen.fi/haku_info.asp?d=11633

p.s. The Shield on loistava sarja! Onneksi Canalilla alkoi 3. tuotantokausi...
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sivuaa taas varsinaista aihetta, mutta kuka katsoi äsken Hyppönen Enbusken? Siinä Paavo Lippos-kohdassa, sanoiko tämä todellakin: "Mene Paavo kapakkaan ja vedä lärvit", vai oliko siihen kenties puhuttu päälle tjsp? Kuulin sen vaan ohimennen ja aloin ihmetellä.
 
Mullan Alla -sarjan homopari vieraili videovuokraamossa. He tapasivat tietysti hinaajapapin, joka ei ollut palauttanut elokuvaa "Paluu Vaolle - Kieltä Perseeseen". :D

Pari jaksoa sitten Keith muistutti Davidille että palauttaisi "Homotemput 2:n" vuokraamoon.

Suomentaja tehnyt hyvää työtä. :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Hazardipakki
Mullan Alla -sarjan homopari vieraili videovuokraamossa.
Jeps, täyden kympin toimintaa kääntäjältä. Tuo kohtaus oli muuten yllättävän hauska, vaikka tapahtumien kulun arvasi jo siinä vaiheessa kun pappi kuvaan ilmestyi :)

Mullan Alla on säilyttänyt tasonsa ihailtavan hyvin. Tämän tuotantokauden alkupuolella meinasi pientä hyytymistä tapahtua, mutta nyt on homma taas nätisti nipussa. Yksi niistä harvoista sarjoista, joita on pakko katsoa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Eilen katselin pitkästä aikaa Frendejä. Mainoskatkolla käänsin Neloselle. Siellä ilmeisesti jossakin sisustusohjelmassa kaksi homoa nauroi ja piereskeli. Siis ihan oikeasti.

Oliko se oikeasti joku ns. vakava ohjelma vai huono sketsi?
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti Twite
Eilen katselin pitkästä aikaa Frendejä. Mainoskatkolla käänsin Neloselle. Siellä ilmeisesti jossakin sisustusohjelmassa kaksi homoa nauroi ja piereskeli. Siis ihan oikeasti.
Oliko se oikeasti joku ns. vakava ohjelma vai huono sketsi?
Kyseessä oli tämä Nelosen uusin hengentuote, Unelmakämppä. Et varmastikaan ole voinut välttyä kuulemasta sarjasta.
Tämä tiistaisin tuleva jakso on eräänlainen Unelmakämppä Extra.
Homoista viis, ainakin pikkublondi Suvi on sarjassa minun makuuni.
 
Nyt on sitten Monkin 1. tuotantokausi näytetty. Sijaisena toimii John Holmesin velipuolen oma 11-osainen sarja. Toivottavasti "Munkki" astuu sen jälkeen taas kuvioihin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
OIKEUS JA KOHTUUS

Onko moni minun lisäkseni jäänyt täysin koukkuun tähän keskiviikon myöhäisiltojen lakisarjaan?
Minun retkahtamiseeni on lähinnä kaksi syytä - sarjan näyttelijät James Spader ja Rhona Mitra.

Spaderin esittämä hulttiojuristi Alan Shore on aivan mainio tapaus. Eipä ole ihme, että hänen työkavereiltaan pinna on kärähtänyt jo monta kertaa. Tällä hetkellä Alanin tulevaisuus kyllä näyttää hyvin synkältä työpaikan säilymisen suhteen. Harmi, jos James Spader häipyy tästä sarjasta - samalla häipyy koko sarjan ovelan tuntuinen henki.

Rhona Mitra on sitten tapaus sinänsä. Tämän naisen ei tarvitsisi edes puhua mitään, miespuolisen katsojan sydän läpättää jo ihan vaan pelkästä näkemisen ilosta. Rhona ainakin rikkoo sen myytin, että kaikki brittinaiset ovat hevosnaamaisia kuikeloita, kaikki paitsi Samantha Fox ja Rhona Mitra.

Muuten, Maikkarin kotisivuilla kerrotaan että tämä sarja päättyy ensi helmikuussa 2.2. Onkohan tässä nyt menossa viimeinen tuotantokausi?
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Viimeinen Oikeuden ja Kohtuuden kausi on todellakin menossa. Mutta ei hätää, sillä James Spaderille ja parin jakson päästä mukaan tulevalle William Shatnerille tehtiin spin-off-sarja Boston Legal, joka on kuulemma myös taattua David Kelley-laatua. Ah!

Niin ja myös Rhona Mitra on Boston Legalissa..
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Milhouse Nixon


Niin ja myös Rhona Mitra on Boston Legalissa..

Niin mutta tuleekohan tämä Boston Legal näkymään Suomessa?

Ovela yhdistelmä muuten tuo James Spader-William Shatner, ainakin näin meikäläisen scifi-friikin kannalta. Meinaan notta tässähän yhdistyy kaksi scifilegendaa - Starship Enterprisen kapteeni James T. Kirk = William Shatner ja alkuperäisen Stargate-elokuvan tohtori Daniel Jackson = James Spader.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: OIKEUS JA KOHTUUS

Viestin lähetti Predator
Onko moni minun lisäkseni jäänyt täysin koukkuun tähän keskiviikon myöhäisiltojen lakisarjaan?
Minun retkahtamiseeni on lähinnä kaksi syytä - sarjan näyttelijät James Spader ja Rhona Mitra.

Spaderin esittämä hulttiojuristi Alan Shore on aivan mainio tapaus. Eipä ole ihme, että hänen työkavereiltaan pinna on kärähtänyt jo monta kertaa.

Jep, luin about vuosi sitten eräältä toiselta lätkäfoorumilta pohjois-amerikalaisten hehkutuksia Spaderin työstä ja kyllä joka jaksosa parit repeämiset aiheuttaa nuo Alan Shoren tokaisut. Erityisesti muutama jakso sitten ovensuussa Jimmylle sanottu "I know jiu-jiutsu and I'm also a direct descendant of Johnny Quest." pudotti.

StargÅteen liittyen, onko kellään tietoa lopettiko Maikkari sarjan esittämisen kokonaan vai jatkuuko se taas joskus? Jos jatkuu niin toivottavasti ottavat myös sisarsarja StargÅte-Atlantiksen ohjelmistoon, ekan jakson imutin Kazaalta ja mielenkiintoiselta vaikutti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: OIKEUS JA KOHTUUS

Viestin lähetti Master Chief
Alan Shoren tokaisut. Erityisesti muutama jakso sitten ovensuussa Jimmylle sanottu "I know jiu-jiutsu and I'm also a direct descendant of Johnny Quest." pudotti.


Ou jee, ja muutamia viikkoja sitten eräässä jaksossa Alanin tullessa toimistoon, toimistossa oli lievästi sanoen vihamielinen fiilis. Alan katseli hetken työkavereitaan - kolmea viileän tyylikästä naista jakkupuvuissaan ja kahta tyylikästä herrasmiestä. Sanoi sitten suomennettuna:

- Mitä nyt? Meinaatteko vetää minua porukalla turpaan?

Siis voi tsiises, kuka näiden kässäreiden takana on? Aploodeja hänelle/heille!

Master Chiefille sanoisin, että "veikkaan" Stargaten taas jatkuvan Maikkarilla ns. kesäsarjana. Sen verran olen netistä uteloinut, että eihän tuo sarja Daniel Jacksonin "kuolemaan" mitenkään pääty. Ei sinne päinkään.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: OIKEUS JA KOHTUUS

Viestin lähetti Predator
Onko moni minun lisäkseni jäänyt täysin koukkuun tähän keskiviikon myöhäisiltojen lakisarjaan?
Minun retkahtamiseeni on lähinnä kaksi syytä - sarjan näyttelijät James Spader ja Rhona Mitra.

Spaderin esittämä hulttiojuristi Alan Shore on aivan mainio tapaus.

Yllättäen on tullut tsekkailtua. Ennen ei ko. sarja kiinnostanut, mutta toi Spader on ollu aika jäätävä ja Rhona taasen itse kuumuus.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Tottakai Boston Legal tullaan näkemään mtv3:lla.

Oli aika *beep* hyvä vitsi viime jaksossa se "black woman". Konsultti korostaa kuinka tärkeää on saada musta nainen valamieheksi ja sitten aivan huikean aasinsillan jälkeen salissa tämä musta naispuolinen ehdokas toteaa puolison pettämisen todellakin olevan väärin, "damn right!".

Sarjan tekijän David Kelleyn isäpaappa Jack Kelley on päässyt muuten Hockey Hall of Fameen. Näin pienenä kuriositeettinä...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: Re: OIKEUS JA KOHTUUS

Viestin lähetti Predator

Master Chiefille sanoisin, että "veikkaan" Stargaten taas jatkuvan Maikkarilla ns. kesäsarjana. Sen verran olen netistä uteloinut, että eihän tuo sarja Daniel Jacksonin "kuolemaan" mitenkään pääty. Ei sinne päinkään.

Joo, tää oli tiedossa jo pitkän aikaa. Olen nähnyt kaupoissa niitä DVD-pakkauksia ja niissä oli joku uusi hemmo kannessa. Tosin Conanin Pierre Bernard's Recliner Rage -sketsi paljasti taannoin että Danieljackson palaa henkiin vielä ja Pierre Bernard itsekin esiintyy jossain jaksossa.
 

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Stargåte

Viestin lähetti Predator

Master Chiefille sanoisin, että "veikkaan" Stargaten taas jatkuvan Maikkarilla ns. kesäsarjana. Sen verran olen netistä uteloinut, että eihän tuo sarja Daniel Jacksonin "kuolemaan" mitenkään pääty. Ei sinne päinkään.

Niin, sarjaahan toki on tehty jenkeissä muistaakseni ainakin 8 tuotantokautta, joista Suomessa kai näytetty nyt 5?
Mutta ainakin ohjelmatiedoissa luki viimeksi näytetyn jakson tiedoissa "Sarja päättyy" ja olen myös asian ymmärtänyt niin, että se todellakin loppui MTV3:n osalta siihen. Saa nähdä tuleeko vielä SubTV:ltä lisää.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Stargate siirtyi kuudennelle kaudelle Scifi-channelin haltuun ja sen takia myös maikkarin oikeudet edellisen omistajan kanssa päättyivät viidenteen.

Maikkarilta saattaa olla liikaa vaadittu selvittää sarjan jatkoa, mutta sekä Subbaria että Nelosta on kyllä informoitu sarjan jatkon ja Star Gate Atlantiksen olemassaolosta(tosin sen aloittaminen, ilman että Suomessa on näytetty 7. seasonin loppua on vähän nihkeää).
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Stargåte

Viestin lähetti Sundance
Niin, sarjaahan toki on tehty jenkeissä muistaakseni ainakin 8 tuotantokautta, joista Suomessa kai näytetty nyt 5?
Mutta ainakin ohjelmatiedoissa luki viimeksi näytetyn jakson tiedoissa "Sarja päättyy" ja olen myös asian ymmärtänyt niin, että se todellakin loppui MTV3:n osalta siihen. Saa nähdä tuleeko vielä SubTV:ltä lisää.

Niin juuri. Lähetin Maikkarille palautetta tästä, arvatkaas onko tullut vastausta...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Master Chief
Niin juuri. Lähetin Maikkarille palautetta tästä, arvatkaas onko tullut vastausta...

Koskahan Maikkarilta on vastattu yhteenkään palautteeseen? Veikkaan ettei koskaan, kohdalleni ei ainakaan ole sattunut tapausta, että he olisivat vastanneet palautteisiini - ja olen kirjoittanut palautteisiini muuta kuin "Haistakaa vittu!"

Vertailun vuoksi mainittakoon YLE, kahdesti olen lähettänyt ohjelmatarjonnasta palautetta - molempiin vastattiin asiallisesti. Samaten olen lähestynyt YLEä teksti-tv:n asiavirheiden johdosta, ja kas kummaa, jälleen lähettämääni palautteeseen vastattiin.

Lukeekohan Maikkarilla kukaan edes niitä palautteita?

vlad.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Koskahan Maikkarilta on vastattu yhteenkään palautteeseen?

Laitoin viikko sitten palautetta maikkarin alppihiihtolähetyksestä ja nettisivujen alppihiihto-osuudesta, palautteeseen vastattiin tunnin sisällä, erikoisinta oli että tämä tapahtui myöhään sunnuntai iltana.
 

mamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Stargåte

Viestin lähetti Master Chief
Niin juuri. Lähetin Maikkarille palautetta tästä, arvatkaas onko tullut vastausta...
Lähetin myös palautetta maikkarille Stargåten jatkosta n. 3 viikkoa sitten. Yllättäen vastausta ei ole tullut. Täytyykin varmaan siirtyä sille haistakaa vittu osastolle.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: Re: Stargåte

Viestin lähetti mamba
Lähetin myös palautetta maikkarille Stargåten jatkosta n. 3 viikkoa sitten. Yllättäen vastausta ei ole tullut. Täytyykin varmaan siirtyä sille haistakaa vittu osastolle.

On se kumma kuinka sisarkanava Subilla taas vastataan, enkä nyt tarkoita niitä akvaariojuontajia. Muutama vuosi (taisi olla silloin kanavan nimi oli vielä TVTV) sitten lähetin toivomuslistan jostain sarjoista ja sain jopa palautetta, lähettäjänä silloinen kanavan tiedottaja. Pitänee kysyä niiltä Subin akvaario jannuilta jos sarjan esittäminen todellakin loppui.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ylös!

Spielbergin 10-osainen Taken on alkanut pyöriä Canalilla aivan käsittämättöminä aikoina...Saako tän paketin hankittua jo dvd-boxina tjsp, onko tietoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös