Kieltämättä minä pullaposkisena pikkutyttönä olisi varmasti karua katsottavaa.
Voithan olla transseksuaali, jolla on vain huono itsetunto.
Kieltämättä minä pullaposkisena pikkutyttönä olisi varmasti karua katsottavaa.
The Fall taas ei ole mainion ekan kauden jälkeen enää mistään kotoisin. Silta sama juttu melkeinpä.
The Fallista muistikuva, että ekan kauden ratkaisu oli ihan juostenkustu, ja siinä pilattiin sitten asetelmat jatkokausillekin. Sarja oli ihan Scullyn oma show, joka sekin tietysti kantaa sellaisenaankin ihan ok.
Ennen Kuolemaa(Innan vi dör) tulikin ahmittua lähes kertaheitolla.
En ole katsonut sekuntiakaan vuoden 1995 jälkeen.Katsooko kukaan täällä Kauniita ja Rohkeita?
Ahmin kahdessa päivässä 3 ekaa jaksoa The Handmaid's Talea. Huhhuh miten loistava sarja, mutta myös todella ahdistava ja painostava.
@Tarinankertoja on merkittävä tähän viestiin. Jos et olisi kehunut tätä niin kovasti, olisin jättänyt väliin. Olen huomannut että makusi tv-sarjojen suhteen on sen verran yhtenevä omani kanssa, että suosituksiisi kannattaa luottaa.
Westworld on kaunis visuaalisesti ja ihan jännä idealtaan, mutta pääosin aika pälähällää asenne muuten. Hahmot kuolee ja herää niin tiuhaan sekä tapahtumat joko totta tai kuvitelmaa ettei jaksa oikein välittää voin katsoa jatkossa ellei ole muuta katsottavaa.
Täysin samaa mieltä. Parhaiten sarjaa kuvaa tuo muka-älykäs. Sarja, jossa pohdiskellaan ja makustellaan, mutta mitään ei oikeastaan tapahdu. Toisaalta Christopher Nolanin elokuvissa myös tapahtuu ja ovat viihdyttävyysasteeltaan tuhat kertaa parempia kuin Westworld, vaikka ekasta kaudesta tästä pidinkin.Westworld tuntuu tyypillisen muoviselta nykysarjalta; ihan nätti ulkoa, mutta ontto sisältä, johon on päälleliimattu muka-älykäs ja "pohdiskeleva" juoni. Vähän kuin Christopher Nolanin elokuvat.
Westworld tuntuu tyypillisen muoviselta nykysarjalta; ihan nätti ulkoa, mutta ontto sisältä, johon on päälleliimattu muka-älykäs ja "pohdiskeleva" juoni. Vähän kuin Christopher Nolanin elokuvat.
"Ennen kuolemaa" on parasta mitä televisiosta on vähään aikaan lähetetty... tai Areenastahan minä sen katsoin. Kiitos taas kerran Ylelle. Ja ruotsalaisille.
Tuosta "muka-älykkäästä" juonesta sen verran, että ilmeisesti olen vähän yksinkertainen kun en kuollaksenikaan keksi tuolle "muka"-sanalle mitään oikeutusta? Sarja on ainakin minun korvilleni tarjonnut aidosti älykästä dialogia ja pohdintaa tietoisuudesta, tekoälystä ja eksistentialistisista kysymyksistä ylipäätään. Näitä teemoja on lähestytty mukavan monipuolisesti eri näkökulmista.
E: Ei toki reilua nostaa tällaisia nimiä vertauskohteeksi, mutta minkäs teet kun koko genressä ei ole tapahtunut mitään ajatuksia herättävää oikeastaan vuosikymmeniin.
Gravityssä oli paljon hyvää, tekninen toteutus oli oikein hieno. Harvoja leffoja, joista olen teatterissa 3D:nä oikeasti tykännyt (joskin, nykyään skippaan nuo kategorisesti, koska yleensä kokemus on ollut aika meh). Myös äänisuunnittelu/soundtrack miellytti paljon. Teknisellä tasolla siis oikein hieno.pari erinomasta hardscifi isonbudjetin tuotantoo Gravity