TV-sarja tietäjille

  • 2 460
  • 32

Filosofem

Jäsen
Heh, kyllä se oikea vastaus on aina tähän mennessä tullut. Yhteensä neljänä henkilönä esiinnyin ja paljastuin.

EDIT. Kokeilin esiintymistä itse George W. Bushina. Aika hauskasti jäin kiinni. Kysymyksissä oli mm. seuraavaa, johon tuli vastattua myöntävästi:

Are you an arse face?
Are you stupid?
Are you doing a pretty good job as President?
- Tähän vastasin myös piruuttani 'Yes' hämätäkseni konetta. Vastaus siihen:
No you bunghole!?
- Sitten olikin jo pakko painaa sitä 'No':ta, ja seuraava utelu olikin, olenko itse GW Bush. Bingo.
 
Viimeksi muokattu:

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Näinpä, neljä neljästä paljastui. Hulluna sinuun - Paul Buchmania väännettiin erikoisen pitkään mutta ekana vastauksena sekin lopulta osui. Suurimman osan roolihenkilöistä tuntee niin pinnallisesti ettei välttämättä kokonaisuudessaan tietäisi kaikkia kysymyksiä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Heheh eipäs arvannut Hannibalia tai Hazrubaliakaan (hannibalin broidi)

Ja prkl, on vielä Mr Mordenin nimi väärin (Mordon), paska softa.

(vaikka helpot kyllä osasi aika nopeasti, Nerot jne.).
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Pöhköt jenkit etsivät pelkästään frendejä (jokaista lähes satatuhatta), mutta minä olin henkilö, jota oli esittänyt vain yksi itseäni ennen! Eli smithers simpsoneista.

Katsotaan onnistuuko joku olemaan ensimmäinen jotain henkilöä.

edit: toinen joka oli onnistunut olemaan Connie kukkulan kuninkaasta.
 
Viimeksi muokattu:

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Vähän kun valitsee hieman tuntemattomampia niin ei niitä saa kiinni, ensin tunnisti Larry Davidin Curb yuor Enthusiasm sarjasta mutta hänen agenttiaan ei enää. Pip the Job sarjasta oli myös sellainen jota ei tunnistanut, tosin en itsekään välttämättä osannut täysin oikein vastata mutta sen puitteissa kyllä mitä näistä sarjoista on paljastunut.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Häh-hää! Kone luovutti, ei arvannut, etä olen Gus Grissom CSI:stä.

Mutta kieltämättä mielenkiintoisia kysymyksiä joukossa.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti SherwoodinHartsa
Häh-hää! Kone luovutti, ei arvannut, etä olen Gus Grissom CSI:stä.

Sit-Com tai Diktaattori vaihtoehdoilla, se tuskin tuota löytääkään.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti mikkoz
Sit-Com tai Diktaattori vaihtoehdoilla, se tuskin tuota löytääkään.
Noh, kyllä se löytää lasten piirrossarjojen hahmotkin. Tuohan on oppiva systeemi, kaiken se löytää jos joku on kerran kokeillut ja ollut rehellinen.

Ketjun otsikko muuten on mainio esi merkki eräästä yleisestä kirjoitusvirheestä joka muuttaa asian merkityksen.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti Twite
Noh, kyllä se löytää lasten piirrossarjojen hahmotkin. Tuohan on oppiva systeemi, kaiken se löytää jos joku on kerran kokeillut ja ollut rehellinen.

Kyllä tuo löytää hahmot aika hyvin, ensin päädyttiin Ciscoon/Deep Space 9, sitten Adamaan Calacticalta ja kolmannella kerralla vastailin varmaan sitten sopivasti ja varsinkin oikein, että päädyttiin haluttuun hahmoon eli John Sheridaniin B5:ltä.

"You are player number 3 to have chosen John Sheridan from Babylon 5."
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Tämän lähemmäksi en päässyt:
"You are player number 4 to have chosen Black Adder from Black Adder."
Kaikenmaailman Manuelitkin Fawlty Towersista oli jo joku muukin kokeillut. Ihan hauska vempele kylläkin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maxwell Smartin ja Frendien Güntherin se löysi. Jostain syystä kysyi Maxwell Smartin kohdalla vielä monta kysymystä lisää, vaikka jo alkuvaiheessa myönsin puhuvani kengälleni...

Mutta heti kun siirtyi vähän hankalampaan, ei onnistunut. Koitin esim. Nannyn Valia, Beavisin & Buttheadin Van Driesenia ja Get Smartin agentti 99:ä.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Arvasihan tuo Frendien Janicenkin. Olin 23:s Janice.

Sam Waters Profiler sarjasta oli koneelle liian paha.
 
Viimeksi muokattu:

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Kokeilin josko tietäisi brittisarjoista, mutta Näkemiin vaan murun Oz oli tekoälylle liikaa. Luuli Keith Richardsiksi. Tosin saatoin vastailla väärinkin, kun olen sarjaa seuraillut vain osittain.
Vähän tuo ihmetyttää. George Costanzalla testatessani kysyi aika alussa asunko New Yorkissa, kaljuunnunko ja olenko hikinen sika, mutta sittenkin piti vielä kysellä paljon lisää. Mukamas huvin vuoksi...

Lisa Simpsonia ei arvannut heti, sillä kysyi olenko vauva Family Guysta...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Moto

Mutta heti kun siirtyi vähän hankalampaan, ei onnistunut. Koitin esim. Nannyn Valia, Beavisin & Buttheadin Van Driesenia ja Get Smartin agentti 99:ä.

Mut se tajusi kyllä agentti 99:ksi. Saatoit vastata johonkin kysymykseen väärin.
 

JPx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, klap-klap klap
Näköjään hanskaa eläinkunnan edustajiakin. Frasierin Eddie löytyi lopulta. Huomattavasti kummallisempaa on se, että Frendien Chandleria se ei arvannut. Liekö sitten meikäläinen vastannut johonkin kriittiseen kysymykseen vahingossa väärin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Twite

Ketjun otsikko muuten on mainio esi merkki eräästä yleisestä kirjoitusvirheestä joka muuttaa asian merkityksen.

Niinpä, mutta aloin itsekin ajattelemaan samaa vasta myöhemmin enkä viittinyt korjata.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Master Chief
Mut se tajusi kyllä agentti 99:ksi. Saatoit vastata johonkin kysymykseen väärin.

Näköjään tuo olisi löytynyt, jos olisi vastannut "Yes" kysymykseen "Are you an FBI-agent", mutta sehän on CONTROL:in agentti... Ellet sitten kokeillut sen jälkeen, kun olin tallettanut oman polkuni sinne.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Moto
Näköjään tuo olisi löytynyt, jos olisi vastannut "Yes" kysymykseen "Are you an FBI-agent", mutta sehän on CONTROL:in agentti... Ellet sitten kokeillut sen jälkeen, kun olin tallettanut oman polkuni sinne.

Multa ei edes kysytty tuota. Se "Are you married" oli hiukan kiperä kun en muista olivatko ne heti alussa naimisissa.

Oma enkkani on muuten 3, (Lt. Castillo Miami Vicesta).
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Nyt oli jo aika lähellä. "You are player number 2 to have chosen Tubbs from Miami Vice" Kaipa tuonkin sarjan voi tänä päivänä jonkinlaisena sitcomina ottaa.
 

axe

Jäsen
Loistava prokrammi. Sehän löysi jopa ihan "epähahmojakin" noista sarjoista kuten mm. South Parkista Mr. Hatin ja Frendeistä Dr. Drake Ramorayn.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Futuramasta ei Benderiä tunnistanut tai sitten vastailin joihinkin kysymyksiin väärin.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti SherwoodinHartsa
Häh-hää! Kone luovutti, ei arvannut, etä olen Gus Grissom CSI:stä.

Olet esittänyt mielikuvituksesi tuotetta. CSI:ssä haahuilee Gil Grissom -niminen rooliukkeli. Kone tekee niin kuin ihminen käskee. Ja jos ihminen ajattelee omiaan, niin vielä koneen tekoäly ei kaikkia ajatusvirheitä pysty korjaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös