TV-sarja tietäjille

• 2 497
  • 32

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jep, tuntemattomat jäivät vielä tuntemattomiksi. Kun päätin olla Aliaksen Will Tippin, ehdotti kone minua Dale Cooperiksi Twin Peaksista. Piru Irti sarjan saatana-sheriffi Lucas Buck ei ollut hänkään tiedossa. Sen sijaan Frasierin Eddie-koira natsasi tietty heti. Olin joku 1291.

Koitetaan vielä yksi... Ira Buckman Hulluna sinuun sarjasta selvisi noin kymmenellä kysymyksellä. Kerrassaan hämmästyttävää. Olin numero 35.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin toimii tuo tietokanta, kohtuullisen nopeasti kone arvasi että olin Basil Fawlty (2. ), seuraava koe - huonosti käyttäytyvien miesten Garyna - olikin jo vaikeampi pala, mutta lopulta sekin löytyi. Olin 7. Gary...

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
MacGyverin nyt odottikin löytyvän, mutta myös pilotti Jackin samasta sarjasta löysi lopulta. Olin toinen yrittäjä... Murdocissa sama juttu.

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
All in the family

guess that you are Archy Bunker from All in the Family! Am I right?

oon iha fiiliksis et tunnen TV historian täydellisimmän hahmon tarpeeksi hyvin :)

sarjaa voitaisi näyttää eteenpäin..

pp33

Jäsen
Allo! Allo!:n Rene kolmantena ja Leclerc toisena.
Matlock neljäntenä.
Simpsonien Duff Man kakkosena.
Oz kolmantena.

Fonzien oli löytänyt pari muutakin.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ja valikoima laajenee. Nyt löytyy jo Todd Bertuzzi, Egde (WWE-stara), Hulk Hogan ja Wayne Gretzky.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy