MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Häkkinen tainnut järjestää aika kovan päivän noille muille, liekö jopa käyttänyt omia rahojaan.
Allerginen reaktio pölyyn. Näin ainakin sanoi Kiira itse.Tuli katsottua nyt ennakkoon tuo ensi viikon jakso ja mietinpähän vain, että mikäköhän se on Kiiran äänen saanut noin painoksiin.
...
...Lisäksi olen pettynyt, jos Bossen päivänä ei a) vedetä paskarinkiä soralla ralli/rallicrossautolla ja b) käsitellä tapausta up in the ass of Timo.
Affikoijarihan on tietysti Aleksi Valavuori, tämä betsibisneksen Suomen suurlähettiläs.Nyt on kysyttävä, kuka on affikoijari?
Vaan mitenköhän on ruokapöytäkeskustelujen laita eli kertooko Häkkinen jotain oikeasti uutta?
Luin aikoinani Häkkisen kirjan joka oli melko avoin henkinen striptease. Ongelmat viinan kanssa, Erjan nalkuttamiset ja etäisyyden tunteminen Hugoa kohtaan. Eri juttu tietysti telkkarissa tuon tapaisia jutella, mutta ehkä Häkkinen kertoo jotain lisää. Varsinkin kun formaatti elää tämän tapaisista tarinoista.Häkä tuskin yksityiselämästään paljoa avautuu, näin luulen.
Häkä ilmeisesti haastelee ainakin jotain inside-läppää formulamaailmasta, laittomista virityksistä autossa jne. Noitahan olis ihan kiva kuulla, silloinhan nousta ollaan tietysti hys hys kun ovat ajankohtaisia. Häkä tuskin yksityiselämästään paljoa avautuu, näin luulen.
Luin aikoinani Häkkisen kirjan joka oli melko avoin henkinen striptease. Ongelmat viinan kanssa, Erjan nalkuttamiset ja etäisyyden tunteminen Hugoa kohtaan. Eri juttu tietysti telkkarissa tuon tapaisia jutella, mutta ehkä Häkkinen kertoo jotain lisää. Varsinkin kun formaatti elää tämän tapaisista tarinoista.
Ehkä olen vähemmistössä, mutta mä tykkäsin kyllä Kiiran jaksosta (pl. se erikoinen feminismi-kohta).
Tuosta kohtauksesta muuten isot pisteet Palanderille, kun uskalsi sanoa vastaan näille syytöksille naisten sorrosta.
Eli kyse on lajivalinnasta, ei naiseudesta.
Olihan siitä tässä taannoin uutinen, että mies oli etukäteen kieltänyt kaikki kysymykset esimerkiksi Erjasta ja lapsista. Eli eipä ainakaan mitään ihmeempää siltä saralta odotettavissa.
Jaksoennakossa oli pieni väläys juuri tuosta onnettomuuden ruodinnasta.Ehkä olen vähemmistössä, mutta mä tykkäsin kyllä Kiiran jaksosta (pl. se erikoinen feminismi-kohta). Kiira on valoisa ja aurinkoinen tyyppi, ei voi olla toivomatta kuin hyvää hänelle jatkoon.
Häkkinen oli ohjelmaa kuvatessa kieltänyt kysymästä tai puhumasta mitään yksityiselämästään, näin kertoi Palander iltapulussa. Eli näistä ei tulla juttua kuulemaan.
@Trenchtown oli mielestäni oikeilla jäljillä, eli Adelaiden onnettomuudesta toivottavasti juttua. Tuolloinhan Häkkisen henki pelastui ripeän lääkärin avulla, joka varmisti ettei Häkä tukehdu omaan vereensä ja teki reiän henkitorveen.
Kyse on kyllä pitkälti myös vanhankantaisista asenteista, joita tuossa edellä tuotkin esille omalta kohdaltasi. Aika vähän on urheilijan itsensä harteilla.Kärjistetysti niin, että on turha vinkua arvostuksen, kiinnostuksen ja palstamillimetrien perään, tai ainakaan selittää niiden vähyyttä itselleen sillä, että on nainen. Ei se siitä ole kiinni, vaan tekemisen tasosta.
.... WTA tour on enemmänkin poikkeus kuin hyvä esimerkki naisurheilun suosiosta...
Kaikki on tietysti suhteellista (eli onhan naisten tennis näkyvyyden puolelta iso laji), mutta tarkentaisin kuitenkin, että naistennis tulee taloudellisesti ATP:n siivellä, eivätkä naiset saisi samansuuruisia palkintorahoja, jos rahat jaettaisiin sen perusteella, kuka ne on lajiin tuonut.
Kovasti tämä nyt joitakin miehiä vaivaa. Täytyy nyt muistaa, että sponsorimarkkinoilla miespelaajat ovat edelleen ylivoimaisia. Miljonäärit kitisemässä lisää rahaa naisten kustannuksella, sääliksi käy.
Naisten urheilu on aliarvostettua monesti. Aikanaan opetusministeriöltä tuli aikamoinen selittely kirje ratsastajainliitolle kun kysyttiin urheilupaikkorahoituksesta tasa-arvon näkökulmasta. Samoin Yle joutui samalle linjalle, mutta on nyt korjannut linjaansa.