PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Millähän perusteilla Ismo ja Seppo muuten joutuivat putkaan?
Tätä olen ihmetellyt itsekin. Omituinen juttu. Noh satua tää vain on.Mulla tullut sellainen havainto että talon asukkaat tarvitsevat avaimen ulko-ovella mutta vieraat ilmaantuvat yllättäen soittamaan asunnon ovikelloa.
Ja ainakin joskus kadulla oli myös summeritaulu (näkyi alkulaulussakin joskus), mutta asunnoissa ei kai koskaan ole ovipuhelin tms soinut? No ehkäpä B1 Aurella (?) on toimiva ovipuhelin ja hän päästää aina kaikki sisään.Mulla tullut sellainen havainto että talon asukkaat tarvitsevat avaimen ulko-ovella mutta vieraat ilmaantuvat yllättäen soittamaan asunnon ovikelloa.
Vai ei pudonnut päällikkö Karille IPA :D
Voi jessus, viikko pelastettu jo tällä..
Vai ei pudonnut päällikkö Karille IPA :D
Voi jessus, viikko pelastettu jo tällä..
Täysin typerää pitää Ullaa pois tuon yli 70 vuotisen ikänsä vuoksi kun työntekoa tuskin on kielletty ollenkaan? Sitten pari vuotta nuorempaa Seppoa voidaan pitää hyvillä mielin mukana...
Oli Peuhu mukana Masked Singerissäkin, joten töissä on tosiaan käynyt. Hän on kuitenkin miltei kahdeksankymppinen, varmasti tuotannossa halutaan ottaa varovasti, jottei työntekijälle vaan tapahdu mitään. Kontaktien määrä kun on Salkkarien kuvaamisessa ihan eri tasolla kuin Masked Singerissä.Täysin typerää pitää Ullaa pois tuon yli 70 vuotisen ikänsä vuoksi kun työntekoa tuskin on kielletty ollenkaan? Sitten pari vuotta nuorempaa Seppoa voidaan pitää hyvillä mielin mukana...
Tämähän ei ole spolaamista koska oli lehdessä.
4. Niki, koska lekurin ilme alkaa tympiä
Tosin tuon nimistä hahmoa ei ole koko sarjassa, joten suosittelen pitämään panoksen maltillisena :).Itse panostaisin tähän. Tosin korotetaan panoksia ja veikataan Susannan olevan Susun sisko.
Eevahan nyt on jäämässä pois sarjasta kuitenkin, niin loogisesti hänelle pitää löytää uusi hoito ja salkkareissa se tietenkin löytyy edellisen vaimon lähipiiristä.
Tosin tuon nimistä hahmoa ei ole koko sarjassa, joten suosittelen pitämään panoksen maltillisena :).
4. Niki, koska lekurin ilme alkaa tympiä
Tuota Nikiä veikkaisin itsekin