Mikä helvetin Risto Räppääjä täällä oikein on salkkareiden tilalla?! Meiltä viedään NHL ja Formulat ja kaikki. Ainoa ilonpisara päiviin on salkkarit, mutta nyt ei niitäkään tule.
Sarjan paras yksittäinen juoni varmaan 10-15 vuoteen. Muistelin, että ei missään vaiheessa tullut edes mieleen se, että Heiskanen voisi itse olla se kiristäjä.Täytyy antaa sarjalle tunnustusta. Katsoin tuon osuuden, jossa Heiskanen esitti kiristäjää ja se oli oikeasti hyvin tehty. Aku Laitinen osasi oikeasti näytellä Heiskasta hyvin.
Siperia osuus oli tosin hieman epärealistinen, mutta tunnelma oli siinä kohdillaan.
E: Mystinen musiikki oli kanssa hyvin sävelletty.
Tämän sarjan kohdalla ei pitäisi enää minkään tulla yllätyksenä. Vaan vaikka sellainen "vain Salkkareissa" on minulla(kin?) lähtökohtana tätä sarjaa katsellessa eikä tosiaan minkään sarjassa tapahtuvan pitäisi enää aiheuttaa "mitä vitun vittua"-reaktiota, niin myönnän kämmenen läpsähtäneen otsaa vasten tuon pulssintsekkauksen jälkeen. Kaverin sormet juuri ja juuri käväisivät tsekattavan kaulalla ollen siinä niin vähän aikaa, että jollei pumppu satu lyömään juuri siinä sekunnin puolikkaassa mitä tarkistus kesti, on tarkistuksen lopputulos, että pulssia ei ole, "joo kylmä on" tai mitä se criminal mastermind siinä nyt tokaisikin.Miten rikollinen ei tuntenut pulssia?
Onko kukaan muu huomioinut Benjaminin naaman vääntelyn...
Benjaminista puheen ollen. Voi olla että ketjussa joku on jo asiaan huomiota kiinnittänytkin, en ole niin seurannut, mutta mua ärsyttää ihan helvetisti tämän näyttelijän mumina ja epäselvä artikulointi.
Ehkä näinkin, mutta Benkun muminaan verrattuna loput ovat kuin Ylen selkosuomiuutisten lukijoita. Vaikka on se varmasti niinkin, että kun erityisesti Benjaminin muminaan olen kerran huomiota kiinnittänyt, tulee hänen vuorosanojaan tiedostamatta kuunneltua erityisen herkällä korvalla.Mielestäni artikulointi on siis pielessä sarjassa monella muullakin.
Haluaisin uskoa, että käsikirjoitustiimiltä tietoinen valinta tuo Aaron repliikki, mutta liekö siellä mietitä ihan noin pitkälle.Linda: Ja nyt mun pitäis pyytää teiltä yhtä tosi isoo palvelusta. Teidän pitäis esittää että mää oon kadonnu.
Viola: Enhä mä osaa mitään esittää. Varsinkaa mun kavereille. Mä oisin oikeesti ihan paniikissa jos sä oisit kadonnu.
Aaro: Mäkin olen huono valehtelemaan.
Lensi vichyt nenästä.
Joku joka kehtaa tunnustaa muistavansa yksityiskohtia, niin onkos Pupu koskaan nähnyt Karia? Muutenkin oli outoa Lindan ja kumppaneiden edes spekuloivan pomoksi Gunnaria, Dahliaa ym, jotka Kari hyvin tuntisi ja pomokin tällöin tietäisi tämän.
Mitä, onko tää ollut siellä:DTemppareista pyörittämään huumeliigaa Showhun. Aikamoinen urakehitys.
Mitä, onko tää ollut siellä:D
Epäilen kyllä vahvasti, että Pupu on jo tuolloin verkostoitunut huumetouhuihin ja aloitellut organisaation kasaamisen.Ennen Pupua oli Choco.
Varmaan yksi sarjan huonoimmista näyttelijöistä kautta aikain tämä Victoriaa esittävä Celin El Azizi. Ei kyllä jää ikävä.
Samaa mieltä ja kuten tuossa yllä todetaankin, ei tuon Samulin näyttelijänkään työskentely ole erityisen vakuuttavaa. Toisaalta niin paljon kaikenkarvaisia kökköjä puujumalia on tässä sarjassa vuosien varrella nähty, että sitä jotenkin jo odottaakin näkevänsä Salkkareissa paskoja näyttelijöitä. Ja on siinä sekin, että nämä paskat näyttelijät saavat ainakin täällä aikaan sen, että sarjan harvojen ykkösketjulaisten ja toki myös luotettavaa perusduunia painavien, "pääasia ettei omissa soi" -pelaajienkin suorituksia osaa arvostaa enemmän.Varmaan yksi sarjan huonoimmista näyttelijöistä kautta aikain tämä Victoriaa esittävä Celin El Azizi.