TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 893 403
  • 24 761

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän Lari liittyy ainakin tuohon Iljan katoamiskeissiin, kun sattuu olemaan biologinen isä ja ilmoitti katoamisesta sosiaaliviranomaisille.
Itse veikkaan että ei. Olisi se jotenkin liian ilmeistä jos Lari olisi jotenkin tähän liittynyt, koska niitä motiiveja olisi kuitenkin ihan selkeästi olemassa. Tiedä sitten kuka tässä on takana ja ennenkaikkea miksi. Voisiko ehkä olla joku uusvanha hahmo, tai sitten joku ihan kokonaan uusi? Tai miksei tuo nykyinen Stadin ainoa eli Linda.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täyttä timanttia tuo pätkä! Miehinen kyynel meinasi valua poskea pitkin tajutessa miten hienoja Salkkarit olivat tuolloin ja minkälaista meno nykyään on.

Eihän näitä edes muista miten upeaa tämä on ollut. Nyt ei ruveta katsomaan lisää, pitää pari hommaa tässä hoitaa, koska näissä menee äkkiä koko yö.

Huomisen jakson nimi spoilaa taas sitten ihan helvetisti. Miksi tämä meno on nykyään tälläistä, kun ennen se oli hienoa. Jos on mahdollista katsoa jakso näkemättä sen nimeä, niin suosittelen. Aina siihen pyritään, mutta välillä tulee erheitä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Oliver on kyllä huikea. Jotenkin muksulle osataan kirjoittaa ne kaikkein filosofisimmat repliikit, jotka saavat hyvälle mielelle.

Ismo voitaisiin jo laittaa eläkkeelle, koska meno on todella väsynyttä ja Ismon kuviot herättävät ehkä suurinta myötähäpeää koko sarjassa. Eilinen kyttäily hyvänä esimerkkinä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sebu muuten jatkoi tylytystä eilisessä jaksossa:

Marianna: "välitätkö sä ollenkaan musta?"
Sebu: "no mä välitän sun tulevasta lapsesta"

Oli kyllä sellainen laini, jota ei välttämättä kannata heittää räystään reunalla seisovalle.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tuo äsken tulleen jakson lopun myhäily vahvasti viittaa siihen, että Marianna ei käy kaikilla pytyillä. "Mä lupaan että meidän ei tarvii lähteä täältä ikinä..." Tai sitten tuo on ihan oikeasti ihastunut Stubaan ja aikoo valloittaa sonnin sydämen. Miten tähän kaikkeen reagoivat retaletukka-Oliver ja bisneshintti Elias? Kyllähän tämä kuvio ainakin jouluun asti kantaa, jopa niin, ettei kukaan enää kohta muista Iljan katoamista. Poissa silmistä, poissa mielestä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllähän tuo äsken tulleen jakson lopun myhäily vahvasti viittaa siihen, että Marianna ei käy kaikilla pytyillä. "Mä lupaan että meidän ei tarvii lähteä täältä ikinä..." Tai sitten tuo on ihan oikeasti ihastunut Stubaan ja aikoo valloittaa sonnin sydämen. Miten tähän kaikkeen reagoivat retaletukka-Oliver ja bisneshintti Elias?

Mielenkiintoista, en ajatellutkaan tuota näin. Itsemurhakuvio olikin ehkä siis pelkästään terveen, vahvan ja itsenäisen naisen kylmää laskelmointia? Retaletukkaa nyt ainakin oikeasti kiinnostaa ja hinttarikin ehkä oppii hyväksymään, kun appelsiinimehuakin niin söpösti kaatoi.

Sinänsä vähän tyhmä tuo Akin vedätys, koska miten se nyt muka niin varmaa oli, että Ismo palaa vakoilemaan. Toisaalta parhaat voitot saavutetaan sillä, kun vastustaja on kunnolla skoutattu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hah, asiallista kuittailua Haukkalalta Iidalle siitä, miten hän Pekka Toropankin tapauksessa oli oikeassa, kun sanoi äijän olevan Iidalle vaarallinen, mutta Iida ei uskonut. Ja oikeassahan Janne nyttenkin oli vakuutellessaan Iidalle, että Antonilla on varmasti jotain salattavaa ja epäili Antonin käyttävän huumeita, kuten hän käyttääkin, mutta ihan ymmärrettävästi Iida piti tätä ihan hölynpölynä.

Toivottavasti tilanne ratkeaa jotenkin niin, että Iida ja Janne löytävät Antonin taju kankaalla ja neula rännissä roikkumassa, jolloin Haukkala voisi vetää naamalleen itsevarmimman hymynsä ja todeta Iidalle kylmän viileästi, että "mähän sanoin sulle".

*e*
Rehvakasta merimiesnaurua Ismon ja Ullan hypnoositempaukselle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rehvakasta merimiesnaurua Ismon ja Ullan hypnoositempaukselle.

Ei vaan lähinnä voisiko nuo turhat kehäraakit jo heivata helvettiin. Noita voodoosekoiluja on ollut ennenkin ja nyt taas sitten. Turhaa ja typerää, jos harrastaisin ilmeisen yleistäkin hommaa missä typerät kohtaukset kelataan yli, niin tämä se olisi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei vaan lähinnä voisiko nuo turhat kehäraakit jo heivata helvettiin. Noita voodoosekoiluja on ollut ennenkin ja nyt taas sitten. Turhaa ja typerää, jos harrastaisin ilmeisen yleistäkin hommaa missä typerät kohtaukset kelataan yli, niin tämä se olisi.
Olen ruennut itse asiassa nykyään katsomaan tämän sarjan netistä (joko Katsomosta jälkikäteen tai etukäteen erinäisistä lähteistä...), ja säästää kovasti hermoja kun kelailee kaiken turhan paskan pois. Jaksossahan on alku- ja lopputekstit leikattuna tehokasta peliaikaa sellaiset 18-19 minuuttia, ja tästäkin pystyy nipistämään helposti jonkun 5-10 minuuttia kun kelaa turhan paskan pois. Esim. lähes poikkeuksetta skippaan kaiken homostelun. Ei mitään homoja vastaan, mutta ei vaan voisi vähempää kiinnostaa ne kuviot tässä sarjassa.

Seuraavaksi pistän spoilereihin vähän omaa pohdintaani. Mitään älytöntä spoilausta siellä ei ole, toki yhtä juttua sivuutan joka on tuotannostakin jo paljastettu, joten jos et halua spoilaantua MISTÄÄN, niin älä klikkaa spoileria auki.

Niin, mietin tuossa kun tuotantotiimistä paljastettiin että joku sarjan hahmo kuolee tässä ilmeisestikin syyskauden aikana. Alkusyksystähän alleviivattiin että Stubastianilla voisi olla hengenlähtö lähellä, mutta veikkaan että se mies ei mihinkään ole katoamassa. Sen sijaan arvaukseni tulevaksi kuolemaksi on joko Anton tai Iida. Antonilla luonnollinen syy voisi olla huumeet, niistä joko yliannostus tai sitten äijä pistetään kylmäksi jonkun hämärätyypin toimesta. Iidan kohdalla homma voisi niinikään liittyä Antonin huumekuvioihin, eli mimmi on väärässä paikassa ja Antonille osoitettu luoti osuukin Iidaan tms. Toinen vaihtoehtohan on sekin, että Iida lopulta uskoo Jannen selitykset Antonin huumetouhuista ja Anton jää huumeista jopa kiinni Iidalle ja Iida jättää Antonin, kenties palaa jopa Jannen kanssa yhteen. Anton sitten piripäissään lähtee jahtaamaan autolla Jannea ja Iidaa, ja lopulta Iida kuolee kolarin seurauksena. Kyllä, lainasin tämän idean suoraan OC:stä.

Oisko mietteitä?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen ruennut itse asiassa nykyään katsomaan tämän sarjan netistä (joko Katsomosta jälkikäteen tai etukäteen erinäisistä lähteistä...), ja säästää kovasti hermoja kun kelailee kaiken turhan paskan pois.

Jokainen jakso on katsottu ja katsotaan, mutta eihän nyt sentään televisiosta ainakaan yli viiteen vuoteen vai milloin nämä nyt tulikaan saataville.

Silti en kelaa mitään yli, pakko on vain hammasta purra.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jokainen jakso on katsottu ja katsotaan, mutta eihän nyt sentään televisiosta ainakaan yli viiteen vuoteen vai milloin nämä nyt tulikaan saataville.

Silti en kelaa mitään yli, pakko on vain hammasta purra.
Olisko aika lisätä Salkkarit suosikkijoukkueisiin? Aika lailla fanikulttuuria - joka peliin mennään, oli rosteri tai taso mitä tahansa!
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Olisko aika lisätä Salkkarit suosikkijoukkueisiin? Aika lailla fanikulttuuria - joka peliin mennään, oli rosteri tai taso mitä tahansa!

Ehkä käynti intensiivisessä terapiassa olisi parempi vaihtoehto. Itsekin tulee edelleen katsottua tätä, mutta tulee aika herkästi nykyään poistuttua hetkeksi töllön äärestä, kun meno alkaa mennä ahdistavan huonoksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Roger Moore on herkkähipiäinen hyvän päivän fani.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Roger Moore on herkkähipiäinen hyvän päivän fani.
Nääh, kyllä mä jaksot kuitenkin aina katson, mutta olen kokenut itselleni mukavaksi tavaksi seurata sarjaa siten että vähän siivoaa sisältöä juurikin tuon homostelun osalta. Evan ja Monican lesboilut sitten repeatilla.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Kiinnittikö kukaan muu huomiota jossain alkuviikon jaksossa kuultuun dialogiin:

Aki: Lähde lomalle ihan minne vaan, Kanarialle tai vaikka Pohjois-Koreaan.
Izmo: Niin joo, mullahan on tosiaan sukulaisia Pohjois-Karjalassa!

Sattuikohan tuossa nyt perinteinen ykkösellä purkkiin lipsahdus, jonka Uotila ja Kovero olivat junailleet tahallaan? Vai sattuiko jompikumpi unohtamaan vuorosanansa? Vai oliko tarkoituksena tehdä kohtauksesta vähän hassumpi Ipidilaation kuullessa väärin? Vai oliko kaikki kuitenkin vain pelkkää sattumaa?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nääh, kyllä mä jaksot kuitenkin aina katson, mutta olen kokenut itselleni mukavaksi tavaksi seurata sarjaa siten että vähän siivoaa sisältöä juurikin tuon homostelun osalta. Evan ja Monican lesboilut sitten repeatilla.
Kuitenki oot jo vaihtanu Uuteen päivään, tai mikä pahempaa Emmerdaleen! Eikö ole rakkautta kotisarjaan?

Mustavaarojen äiti asuu ihan kartanossa. Silti Monica joutunut itseään myymään. Outoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuitenki oot jo vaihtanu Uuteen päivään, tai mikä pahempaa Emmerdaleen! Eikö ole rakkautta kotisarjaan?

Mustavaarojen äiti asuu ihan kartanossa. Silti Monica joutunut itseään myymään. Outoa.
Itse asiassa Uudessa päivässä olin ihan puhtaasti glory hunter muutaman ekan kauden aikana, mutta nyt en ole aktiivisesti seurannut pariin vuoteen. Sääli sinänsä koska sekin on hyvä sarja, ja vähän kevyempi versio Salkkareista. Ei jutut ampuneet ihan niin pahasti yli, vaikka toki kyllä sielläkin välillä sellaista oli. Ihan hyvä kuitenkin, mutta ei onnistunut nousemaan samanlaiseksi "pakolliseksi" kuin Salkkarit. Emmerdalea taas en ole katsonut paria jaksoa edempää :D

Oli aika kova tuo Mustavaarojen mutsi tosiaan. Vielä vähän old schoolisti käytti ihan lankapuhelinta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sattuikohan tuossa nyt perinteinen ykkösellä purkkiin lipsahdus, jonka Uotila ja Kovero olivat junailleet tahallaan? Vai sattuiko jompikumpi unohtamaan vuorosanansa? Vai oliko tarkoituksena tehdä kohtauksesta vähän hassumpi Ipidilaation kuullessa väärin? Vai oliko kaikki kuitenkin vain pelkkää sattumaa?

Noteerasin kyllä ja noinhan se meni hyvin. Ilman muuta oli tarkoitettu noin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mustavaarojen äiti asuu ihan kartanossa. Silti Monica joutunut itseään myymään. Outoa.

"Sen vanhemmilla rahaa riittäis,
Mut ne ei haluu auttaa tytärtään,
Ne sanoo, tervetuloa maailmaan,
Täällä pärjätä saa omillaan..."
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Oli aika kova tuo Mustavaarojen mutsi tosiaan. Vielä vähän old schoolisti käytti ihan lankapuhelinta.

Puhelimeen vielä taisi vastata Temptation Islandista se joku jätkä. Choco mikä lie. Eikös muuten Mustavaarat olleet Ekholmien jotain perhetuttuja? Tiedä vaikka saataisiin itse Gyllendorfit takaisin sarjaan tämän myötä!
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Monica on isälleen vihainen kun löi rahahanat kiinni kesken lakiopintojen. Onkohan äiti pelkkä rahan perässä juokseva onnen onkija, jolla ei ole omaa rahaa kun ei pystynyt auttamaan Monicaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös