Ei helvetti mitä kaikkea sitä Juutuubista löytyykään... : )
Ismo-Rocky - Elokuva, joka onneksi jätettiin näkemättä. - YouTube
Kyllähän tuo äsken tulleen jakson lopun myhäily vahvasti viittaa siihen, että Marianna ei käy kaikilla pytyillä. "Mä lupaan että meidän ei tarvii lähteä täältä ikinä..." Tai sitten tuo on ihan oikeasti ihastunut Stubaan ja aikoo valloittaa sonnin sydämen. Miten tähän kaikkeen reagoivat retaletukka-Oliver ja bisneshintti Elias?
En tarkoittanut, että Lari olisi sieppaaja, vaan kyseenalaistin vain sen, etteikö Larilla olisi muuta juonikuviota kuin homous.Itse veikkaan että ei.
Rehvakasta merimiesnaurua Ismon ja Ullan hypnoositempaukselle.
Olen ruennut itse asiassa nykyään katsomaan tämän sarjan netistä (joko Katsomosta jälkikäteen tai etukäteen erinäisistä lähteistä...), ja säästää kovasti hermoja kun kelailee kaiken turhan paskan pois. Jaksossahan on alku- ja lopputekstit leikattuna tehokasta peliaikaa sellaiset 18-19 minuuttia, ja tästäkin pystyy nipistämään helposti jonkun 5-10 minuuttia kun kelaa turhan paskan pois. Esim. lähes poikkeuksetta skippaan kaiken homostelun. Ei mitään homoja vastaan, mutta ei vaan voisi vähempää kiinnostaa ne kuviot tässä sarjassa.Ei vaan lähinnä voisiko nuo turhat kehäraakit jo heivata helvettiin. Noita voodoosekoiluja on ollut ennenkin ja nyt taas sitten. Turhaa ja typerää, jos harrastaisin ilmeisen yleistäkin hommaa missä typerät kohtaukset kelataan yli, niin tämä se olisi.
Olen ruennut itse asiassa nykyään katsomaan tämän sarjan netistä (joko Katsomosta jälkikäteen tai etukäteen erinäisistä lähteistä...), ja säästää kovasti hermoja kun kelailee kaiken turhan paskan pois.
Olisko aika lisätä Salkkarit suosikkijoukkueisiin? Aika lailla fanikulttuuria - joka peliin mennään, oli rosteri tai taso mitä tahansa!Jokainen jakso on katsottu ja katsotaan, mutta eihän nyt sentään televisiosta ainakaan yli viiteen vuoteen vai milloin nämä nyt tulikaan saataville.
Silti en kelaa mitään yli, pakko on vain hammasta purra.
Olisko aika lisätä Salkkarit suosikkijoukkueisiin? Aika lailla fanikulttuuria - joka peliin mennään, oli rosteri tai taso mitä tahansa!
Nääh, kyllä mä jaksot kuitenkin aina katson, mutta olen kokenut itselleni mukavaksi tavaksi seurata sarjaa siten että vähän siivoaa sisältöä juurikin tuon homostelun osalta. Evan ja Monican lesboilut sitten repeatilla.Roger Moore on herkkähipiäinen hyvän päivän fani.
Kuitenki oot jo vaihtanu Uuteen päivään, tai mikä pahempaa Emmerdaleen! Eikö ole rakkautta kotisarjaan?Nääh, kyllä mä jaksot kuitenkin aina katson, mutta olen kokenut itselleni mukavaksi tavaksi seurata sarjaa siten että vähän siivoaa sisältöä juurikin tuon homostelun osalta. Evan ja Monican lesboilut sitten repeatilla.
Itse asiassa Uudessa päivässä olin ihan puhtaasti glory hunter muutaman ekan kauden aikana, mutta nyt en ole aktiivisesti seurannut pariin vuoteen. Sääli sinänsä koska sekin on hyvä sarja, ja vähän kevyempi versio Salkkareista. Ei jutut ampuneet ihan niin pahasti yli, vaikka toki kyllä sielläkin välillä sellaista oli. Ihan hyvä kuitenkin, mutta ei onnistunut nousemaan samanlaiseksi "pakolliseksi" kuin Salkkarit. Emmerdalea taas en ole katsonut paria jaksoa edempää :DKuitenki oot jo vaihtanu Uuteen päivään, tai mikä pahempaa Emmerdaleen! Eikö ole rakkautta kotisarjaan?
Mustavaarojen äiti asuu ihan kartanossa. Silti Monica joutunut itseään myymään. Outoa.
Sattuikohan tuossa nyt perinteinen ykkösellä purkkiin lipsahdus, jonka Uotila ja Kovero olivat junailleet tahallaan? Vai sattuiko jompikumpi unohtamaan vuorosanansa? Vai oliko tarkoituksena tehdä kohtauksesta vähän hassumpi Ipidilaation kuullessa väärin? Vai oliko kaikki kuitenkin vain pelkkää sattumaa?
Mustavaarojen äiti asuu ihan kartanossa. Silti Monica joutunut itseään myymään. Outoa.
Oli aika kova tuo Mustavaarojen mutsi tosiaan. Vielä vähän old schoolisti käytti ihan lankapuhelinta.
Huhhuhh! Johanna Puhakka 5/5
Nyt ollut ilmeisesti jotain kuumaa ruudulla? Pitäisikö oikein katsoa jälkikäteen!
En kyllä ihan hetkeen ole näin paskaa leffaa kattonut. Tosin tahallanhan tää on vedetty ihan yli.Kait sitä pitää kattoo tuo Nightmare2, niin on sekin sitten katottu.
Tai ainakin ysiin asti katon, kun sillon alkaa FIN-KOS -matsin hehkutus.