Oon nyt viikon ajan seurannut pitkähkön tauon jälkeen taas Uusi Päivä sarjaa ja voi veljet ja kauniit siskot, että on näissä sarjoissa sitten tasoeroa ja hurjasti. Siis jos verrataan Salkkareihin. Aika lähellä on se, että vanha ja pitkäaikainen arkiduo Emmerdale-Salatut Elämät vaihtuu mulla Emmerdale-Uusi Päivä yhdistelmäksi. Oikeasti, Salkkareissa ei ole enää mitään katottavaa ja Taalasmaa pois lukien itse asiassa jokainen näyttelijä vituttaa enemmän ja vähemmän joka ilta. Viimeksi tämän illan jälkeen esitin taas itselleni kysymyksen, että miksi seurata sitten jos se vituttaa niin paljon. Ja itse itselleni vastaten, ei pysty ymmärtämään, mutta ymmärtämisen sijaan voi tehdä jotain - lopettaa sen katsominen.
Millaisia katsojamääriä Uusi Päivä kerää? Tossa sarjassa oikeasti kaikki on parempaa. En tiedä olisiko se edes mahdollista, mutta olisi hienoa nähdä esim. Nelosen ostavan Uusi Päivä sarja itselleen ja ohjelmapaikaksi tulisi arki-illat 19.30-20.00. Jotenkin aika vahva kutina siitä, että Salkkareiden katsojamäärät romahtaisi tämän myötä.