Minä en kestä enää. Kuka on niin idiootti, että jättää tuollaisen materiaalin JONKUN TOISEN koneen työpöydälle etenkin kansiolla "HUORAT"?
Eva + Monica- kombolle plussaa todellakin. Miekkailua tässä viimevuodet onkin saanut katsella.
Minä en kestä enää. Kuka on niin idiootti, että jättää tuollaisen materiaalin JONKUN TOISEN koneen työpöydälle etenkin kansiolla "HUORAT"?
Eva + Monica- kombolle plussaa todellakin. Miekkailua tässä viimevuodet onkin saanut katsella.
Eva+Monica, pelkkä ajatuskin saa veden valumaan suupielistä. Eteenpäin on menty perseleuka-Helin lesborakkausajoista.
Pakko tässä on kestää. Vastaavaa tapahtuu myös amerikkalaisissa "laatusarjoissa". Eli siis mistään ei ole tuhansia kopioita olemassa edes digitaaliaikana vaan jahdataan sitä yhtä ja ainoaa. Oikeastihan Akilla ei olisi pienintäkään syytä piilotella mitään muistitikkua, mutta pakkohan se on. Ja vaikka ei osaisi paremmin bisneksiään hoitaa, niin tietenkin tuo on ainoa kopio..
Mitä multa on mennyt ohi? Minkä takia Haukkala pölli Alissan nykkelit ja murtautu Nikkisen kämpille? Joo, Haukkala salakuunteli ja sai tietää kuviosta, mutta ihmettelenpä motiivia.
Millä Ulla pakotti Haukkalan menemään? Eihän Haukkala ole välttämättä penaalin terävin kynä, mutta voisi kuvitella että nuorella pojalla olisi vähän isompi kynnys pölliä nykkelit ja murtautua niillä toisten lukaaliin. Kyllä mä Pihlajakadun asukkina jännittäisin jo isi-Nikkistä niin paljon, että en ihan helpolla uskaltaisi sen tiloihin murtautua. Eihän Salkkareissa tietty kaikessa ole logiikkaa, mutta kunhan ihmettelen ääneen.Ulla pakotti nuoren pojan menemään, koska eihän vanha mummeli sinne olisi voinut pystyä mennä tekemään salapoliisitehtäviä.
Millä Ulla pakotti Haukkalan menemään?
Eiköhän tämä nyt mene niin, että Haukkala kertoo Akille ja Alissalle murtautumisensa syyn ja Aki pakottaa Haukkalan pelaamaan niiden pussiin. Jos Haukkala ei tottele, Aki uhkailee poliisilla.
Tuosta Monicasta on kyllä tullut ihan saatanan raskas inisijä. Sebu on kuunnellut ja tukenut viikkotolkulla pussit täynnä pihtailevaa muijaa ja nyt, kun kerran vähän agressiivisesti puolusti naisia niin "Sebastian on pelkkä öykkäri" ja "tarviin jonkun joka kuuntelee". Ei helv tässähän tulee kamalat Peppi-flashbackit.
Naiset on just tollasii...Tämähän on ollut sarjan välittämän naiskuvan ongelma lähes aina: melkein jokainen naishahmo on muuttunut ajan myötä piipittäväksi inisijäksi (on ollut sitä heti, tai muuttunut sellaiseksi), en tiedä mitä käsikirjoitustiimi siellä oikein miettii. Näin on käynyt jopa pahiksen statuksella sarjaan tulleille naisille, kuten Isabellalle..
En voi uskoa, että Haukkala toimi kuin normaali ihminen ja EI kertonut Nikkiselle että hän oli etsimässä muistitikkua.
Tuosta Monicasta on kyllä tullut ihan saatanan raskas inisijä. Sebu on kuunnellut ja tukenut viikkotolkulla pussit täynnä pihtailevaa muijaa
Tässä käynee niin, että Eva työntää Monican syrjään, ja Monica pahoittelee tilannetta ennen kotiinpaluuta. Eva jää miettimään asioita ja lopulta tajuaa omaavansa tunteita Monicaa kohtaan.EDIT:
Se vielä, että eihän Eva näyttänyt olevan lespoilussa oikein mukana.
Mitä muuten veikkaatte, kuinka kauan menee ennen kun toistensa arkkiviholliset Alissa ja Iida ovat parhaista parhaimpia kavereita? Itse veikkaan kahta-kolmea viikkoa.
Mitä muuten veikkaatte, kuinka kauan menee ennen kun toistensa arkkiviholliset Alissa ja Iida ovat parhaista parhaimpia kavereita? Itse veikkaan kahta-kolmea viikkoa.
Mutta kuka ajoi kun Stuba ja Kari oli takapenkillä ja Jirikin pelkääjän paikalla. :D