TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 907 462
  • 24 772

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tää murtautuminen vankilaan on Salkkari-maailmassakin jo älytön juttu. Ei kukaan, ei edes Peppi, voi olla noin vitun daiju.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Tää murtautuminen vankilaan on Salkkari-maailmassakin jo älytön juttu. Ei kukaan, ei edes Peppi, voi olla noin vitun daiju.

Tää menee muutenki jo niin älyttömän naurettavaks, ettei mitään järkee mut silti pakko yytsiä joka jakso :D Aika pintapuoleinen auton tarkastus ennen vankilaan menoa ja kas kummaa vankilaan piti tulla uusi tyttö muutenkin töihin....
 

J.Petke

Jäsen
Huomenna selviää Jennin vieneen&hakeneen mysteerimiehen henkilöllisyys....

Voitaisko tehdä vaihtokauppa, anna Aaro Severi ja vie Peppi. Ei tarvi palauttaa ikinä.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
En oikeasti ymmärrä miksi Peppiä ja Heidiä pyöritetään mukana kuvioissa ja heistä tehdään vielä elokuvakin, onkohan niillä muka oikeasti joku suuri fanipohjakin?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ja tämä mystinen mieshenkilö on: Laitelan Kalle. Ittelle tuli vähän mitävittua -olo tästä.

Miten Kalle voi olla Jennille yks kaks henkilö, joka on ainoa ihminen, johon hän voi luottaa? Eihän niillä muistaakseni ollut kovin paljoa yhteisiä kokemuksia sarjan alkuvuosinakaan?
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Käytiinkö tänään Salkkareiden historiassa ensimmäistä kertaa vessassa? Ainakaan ennen siitä ei ole noin "suurta" numeroa tehty, mitä Ismo tänään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Korvani alkaa vissiin tehdä tepposet, mutta ihan kuin Anni olisi kuiskaten tokaissut "vittu" sen jälkeen kun Aaro tiuskaisi JUMALAUTA.

Seppo kyllä supotti jotain tyyliin "pässi" Ismosta kun tämä oli mennyt vessaan kuselle.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Seppo kyllä supotti jotain tyyliin "pässi" Ismosta kun tämä oli mennyt vessaan kuselle.

Minusta näytti että Seppo osoitti sormella päätään ja sanoi "psss psss", viitaten siihen että Ismolla nousi äkkiä kusi päähän, kun halusi musiikkivideolle kaikki pelit ja vehkeet + oman avustajan jne.
 

Brocchi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Milan, Italia, Marlins, Silke Spiegelburg
Minusta näytti että Seppo osoitti sormella päätään ja sanoi "psss psss", viitaten siihen että Ismolla nousi äkkiä kusi päähän, kun halusi musiikkivideolle kaikki pelit ja vehkeet + oman avustajan jne.

Niin teki, mutta tuon jälkeen Sepi supisi vielä itsekseen jotakin juuri ennen kohtauksen vaihtumista. Minäkin olin kuulevinani sanan "pässi".
 
Suosikkijoukkue
KK
Luettuani tätä ketjua, tajusin mistä kaikesta olen jäänyt paitsi, kun en ole moneen vuoteen sarjaa seurannut. Pakkohan se on alkaa taas seuraamaan. Kuulin jostain, että Aki Nikkinen olisi palaamassa sarjaan?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olin hetken ihan varma, että Jenni ajaa sitä autoa joka pysähtyi Severin liftattua. Saa nähdä mitä tuossa vielä tapahtuu? Ehtiikö Aaro juuri ja juuri paikalle ja sanoo sille naiselle naperon vaan karanneen ja vie Severin takaisin mökille. Vaikea kuvitella, että Severi nyt vielä pääsisi karkuun. Eiköhän tuo juttu pitkity.

Nähtävästi Jenni sitten tulee pysyvämmin sarjaan taas mukaan kun näkyy alkukuvissakin. Toivoin itse, että kävisi vaan kääntymässä, on niin nähty hahmo jo.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin hetken ihan varma, että Jenni ajaa sitä autoa joka pysähtyi Severin liftattua. Saa nähdä mitä tuossa vielä tapahtuu? Ehtiikö Aaro juuri ja juuri paikalle ja sanoo sille naiselle naperon vaan karanneen ja vie Severin takaisin mökille. Vaikea kuvitella, että Severi nyt vielä pääsisi karkuun. Eiköhän tuo juttu pitkity.

Nähtävästi Jenni sitten tulee pysyvämmin sarjaan taas mukaan kun näkyy alkukuvissakin. Toivoin itse, että kävisi vaan kääntymässä, on niin nähty hahmo jo.

Eikös se Jenni sieltä autosta tullut ulos? Ulkoinen ero oli täysin marginaalinen. Tuo oli ehkä Jenni à la 2009.

Jenni on todellakin hahmona täysin puhki. Nyt sitten toki jännäämään mystisen apurin ja uuden elämän taustoja.

Aaron ja äidin mökkitouhu on tällä hetkellä ihan puhdasta komediaa. Aaron maneerit kuitenkin erittäin hyvä lisämauste.

Pepin keissin suhteen eivät oikeastaan kommentit riitä. Aivan jäätävää kuraa. Itse en edes usko, että Peppi/Heidi omaavat mitään faneja. Voisi helposti kuvitella, että piikikkäät teinitytötkin vieroksuvat.
 
Ex-salkkaritähti paljastaa: Aki Nikkisen paluu mahdollinen

Eilen tullut uunista tuo uutinen. Eihän tuo nyt mikään järisyttävä uutinen ole, mutta kuten jo todettua Uotila ei sulje pois paluu mahdollisuutta.

Olisi kyllä paras mahdollinen paluumuuttaja. Verrattavissa Selänteen SM-Liiga paluuseen!

Katselin Nikkisen näyttelijän, Sami Uotilan wikipediasivuja ja siellä sanottiin, että Uotila on Metroliven haastattelussa vuonna 2011 ottaneensa virkavapaata Helsingin Kaupunginteatterista palatakseen Salkkareihin. Onko mennyt jo liikaa aikaa tuosta, vai voisiko olla jopa pikkuhiljaa ajankohtainen aika?
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Nikkinen olisi kyllä loistava paluumuuttaja, MUTTA. Ongelmana voi olla se, että jää täysin ulkopuoliseksi ja turhakkeeksi ja näin vähän jopa pilaa omaa mainettaan sarjan fanien keskuudessa, esim. Ullan viimeisin visiitti oli aikalailla katastrofi ja nyt myös Aaron paluu ollaan aika hyvällä prosentilla tähän mennessä hukattu.

Itse ottaisin mielummin Kari Taalasmaan takaisin kuvioihin, siinä ei ole niin suuri floppiriski, koska Karin mahtavuus perustuu hänen letkeään olemukseen ja hienoihin heittoihin ja läppiin.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Nikkisen ongelmana on, että kytköksiä on vain pariin hahmoon. Ismo voisi toki heräillä kun murhamies saapuisi takaisin ja muuttuisi vähän tosta nyhveröstä. Nikkisen paluu tarkottaisi Jennin myös roolihahmon peliaikaan erittäin roimaa nousua, joka on paska juttu, koska hahmo on aina ollut todella turha. Muutenkin nämä comebackit ovat olleet suhteellisen floppeja. Missä on se erikoistapaus Roinatan? Nykyään vaan nyhväilee jossain feisbuukissa. Missä on se kaikki rageeminen? Aarokin ollut toistaiseksi vain varjo itsestään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Muutenkin nämä comebackit ovat olleet suhteellisen floppeja. Missä on se erikoistapaus Roinatan? Nykyään vaan nyhväilee jossain feisbuukissa. Missä on se kaikki rageeminen? Aarokin ollut toistaiseksi vain varjo itsestään.

Olisiko nämä comebackien flopaantumiset sidoksissa siihen, että muutenkin sarjan käsikirjoitus on mennyt alaspäin. Minkä vuoksi nuo käsikirjoittajat yks kaks noille palaajille mainioita juonia osaisi kirjoittaa?

Tuskin näyttelijöiden taidoissa kovinkaan paljoa muutosta on tullut?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Siis täh? Oliko Kalle se "sää oot ainoo kehen mä voin luottaa" -tyyppi?

Pari sekuntia luulin jo, että onhan se Nikkinen.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis täh? Oliko Kalle se "sää oot ainoo kehen mä voin luottaa" -tyyppi?
Käsikirjoitustiimin hihasta tippuu juonenkäänteitä, jotka ovat epäuskottavuudessaan vailla vertaa. Kalle on ollutkin Suomessa ainakin vuoden verran pidempään kuin tähän asti on annettu ymmärtää. Jenni on tiennyt Kallesta, mutta ei kuitenkaan tuolloin pitänyt mitään yhteyttä mieheen. Mikä on Kallen motiivi yhtäkkiä tulla "kaapista" soittelemaan Ismon ovikelloa?

Kirje-case vetelee sekin sfääreissä. Katariinan kiinnostus Antin asiaan loppuu tyystin, kun Sebastian vetoaa mustasukkaisuuteen. Elias nappaa kirjeen ja menee kiristämään Isabellaa eikä suinkaan vetoa isäänsä, joka olisi varmasti helpompi tapaus.

Kolmantena kirsikkana kakun päällä on tuo kotikaraoke värkkien kanssa kiertueelle hamuava tähtiduo. Eihän tuollaista oikeasti menisi kukaan katsomaan, mutta Salkkari-maailmassa paskasta karaoke-showsta ollaan ilmeisesti valmiita maksamaan.

Sergei narahtaa koevapaussääntöjen rikkomisesta ja hetkeä myöhemmin heppu vapautetaan ilman nilkkapantaa kokonaan vapaalle.

Severin löytyminen on ainakin askelta lähempänä. Ellei tuo akka sitten jätä asiaa sikseen. Josko siinä tapauksessa draaman kaaressa olisi edes hieman tolkkua ja auton lasiin jätetty ilmoitus soittaisi jotain kelloja. Muuten käsikirjoituspuolella on kyllä vedetty jotain sieniä, kun tarinat ovat ihan ulkoavaruudesta.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Siis täh? Oliko Kalle se "sää oot ainoo kehen mä voin luottaa" -tyyppi?

Pari sekuntia luulin jo, että onhan se Nikkinen.

Auton tyyli ja miehen habitus takaa päin huomioon ottaen luulin itse että kyseessä olisi ollut Miika. Näytti jalat ja hartiat selvästi Kallea paksummilta/vahvemmilta.

Miten Kalle on voinut olla se joka haki Jennin lyhyellä varotusajalla!? Ei kyllä ollut Kalle se...
 
Viimeksi muokattu:

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Auton tyyli ja miehen habitus takaa päin huomioon ottaen luulin itse että kyseessä olisi ollut Miika. Näytti jalat ja hartiat selvästi Kallea paksummilta/vahvemmilta.

Miten Kalle on voinut olla se joka haki Jennin lyhyellä varotusajalla!? Ei kyllä ollut Kalle se...

En tiedä koska näitä on kuvattu ja missä kohdin on ollut kuvaustaukoja, mutta tässä tuli kyllä mieleen sellainenkin että tuo Jennin hakeminen autolla kirjoitettiin aikanaan sen takia, että sarjaan oli ehdolla palaamaan joku/joitain näyttelijöitä. Sitten joidenkin kohdalla palaamisen suhteen on tullutkin takapakkia ja nyt kun Palevaara halusi palata töihin, kirjoitettiin tuo tarina sitten samantien loppuun ja sarjaan jo palannutta Kallen hahmoa käytettiin tuossa kun ei parempaakaan jäänyt käteen. Tai sitten tässä on nyt vain hämäys kyseessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös