Huomenna selviää Jennin vieneen&hakeneen mysteerimiehen henkilöllisyys....
Ja tämä mystinen mieshenkilö on: Laitelan Kalle. Ittelle tuli vähän mitävittua -olo tästä.
Ja tämä mystinen mieshenkilö on: Laitelan Kalle. Ittelle tuli vähän mitävittua -olo tästä.
Seppo kyllä supotti jotain tyyliin "pässi" Ismosta kun tämä oli mennyt vessaan kuselle.
Minusta näytti että Seppo osoitti sormella päätään ja sanoi "psss psss", viitaten siihen että Ismolla nousi äkkiä kusi päähän, kun halusi musiikkivideolle kaikki pelit ja vehkeet + oman avustajan jne.
Olin hetken ihan varma, että Jenni ajaa sitä autoa joka pysähtyi Severin liftattua. Saa nähdä mitä tuossa vielä tapahtuu? Ehtiikö Aaro juuri ja juuri paikalle ja sanoo sille naiselle naperon vaan karanneen ja vie Severin takaisin mökille. Vaikea kuvitella, että Severi nyt vielä pääsisi karkuun. Eiköhän tuo juttu pitkity.
Nähtävästi Jenni sitten tulee pysyvämmin sarjaan taas mukaan kun näkyy alkukuvissakin. Toivoin itse, että kävisi vaan kääntymässä, on niin nähty hahmo jo.
Ex-salkkaritähti paljastaa: Aki Nikkisen paluu mahdollinen
Eilen tullut uunista tuo uutinen. Eihän tuo nyt mikään järisyttävä uutinen ole, mutta kuten jo todettua Uotila ei sulje pois paluu mahdollisuutta.
Olisi kyllä paras mahdollinen paluumuuttaja. Verrattavissa Selänteen SM-Liiga paluuseen!
Muutenkin nämä comebackit ovat olleet suhteellisen floppeja. Missä on se erikoistapaus Roinatan? Nykyään vaan nyhväilee jossain feisbuukissa. Missä on se kaikki rageeminen? Aarokin ollut toistaiseksi vain varjo itsestään.
Käsikirjoitustiimin hihasta tippuu juonenkäänteitä, jotka ovat epäuskottavuudessaan vailla vertaa. Kalle on ollutkin Suomessa ainakin vuoden verran pidempään kuin tähän asti on annettu ymmärtää. Jenni on tiennyt Kallesta, mutta ei kuitenkaan tuolloin pitänyt mitään yhteyttä mieheen. Mikä on Kallen motiivi yhtäkkiä tulla "kaapista" soittelemaan Ismon ovikelloa?Siis täh? Oliko Kalle se "sää oot ainoo kehen mä voin luottaa" -tyyppi?
Siis täh? Oliko Kalle se "sää oot ainoo kehen mä voin luottaa" -tyyppi?
Pari sekuntia luulin jo, että onhan se Nikkinen.
Auton tyyli ja miehen habitus takaa päin huomioon ottaen luulin itse että kyseessä olisi ollut Miika. Näytti jalat ja hartiat selvästi Kallea paksummilta/vahvemmilta.
Miten Kalle on voinut olla se joka haki Jennin lyhyellä varotusajalla!? Ei kyllä ollut Kalle se...
Tai sitten tässä on nyt vain hämäys kyseessä.
Ja tämä salaperäinen Jennin hakija on myynyt viininpunaisen Corvettensa (rekisterinumero!) Kallelle, jolla ei ollut varaa edes omaan asuntoon Suomeen "palatessa".Niinpä. Onko jossain sanottu, että nimenomaan Kalle haki Jennin silloin vuosi sitten? Nyt haki kyllä lentokentältä, mutta mitä sitten. "Pitkästä aikaa" -kommenttikin voi hyvin viitata monen vuoden takaiseen asiaan.