Itse kuulun mainittuun koulukuntaan. Asia selvisi jotenkin liian helposti ja nopeasti ja nyt se vielä näyttäisi paljastuvan Sebastianillekin. Helenakin osti selityksen hieman liian helposti. Ainoat todisteet ovat sama syntymäpäivä Sebastianin kanssa ja se, että on ottolapsi. Eivät nuo asiaa pois sulje, mutta sanotaanko, että voisivat ne vahvemmatkin olla.Täällä jotkut veikkaili, että Antti ei olisikaan Helenan kadonnut poika, kun tuo asia paljastui noin helposti. Itse olen vahvasti eri mieltä. Eiköhän tämä käänne käänny vielä isomman puoleiseksi perheriidaksi, johon saadaan Sebastiankin sotkettua. Tämä + Annin tapaus on kyllä vahvasti ehdolla kauden päätös twistiksi.
Aivan käsittämätön ratkaisu tuotannolta, että pistää umpiheteron, naistenmies lätkäjätkän käyttämään tuollaisia vaatteita. Smiley-paita on niin korni, että sitä olisi pidetty mauttomana jopa meikäläisen ala-asteella 90-luvun alkupuolella. Ja äskeisessä kohtauksessa jätkän takki oli räikeä kuin tv:n virityskuva.. aivan huikea ristiriita hahmon persoonan kanssa :D
Tosin tässä tapauksessa kukaan ei ole missään vaiheessa tiennyt, että velipoika on aiemmin huseerannut Isabellan kanssa.ei taitaisi tosielämässä kovin moni veljespari/trio mennä toistensa vanhalle reviirille...
Ei jäänyt tämäniltaisenkaan jakson jälkeen epäselväksi, että I'bellalla on aika järkyttävät hinkit.
Aiheutti pienoisen repeemiskohtauksen tämä Talen ja Jannen kohtaus. Tästä kaksikosta se salkkari-leffa olisi pitänyt tehdä eikä mistään turhakkeesta.
Aloin tässä miettimään, että mikäs se muinainen kuvio oli, että Romeon veli, Daniel, oli Helenan joku maksullinen(?) rattopoika?
Nyt kyllä jää cliffhangerin ainekset aika vähiin. Annin sukulaisuus on selvillä ja Sebastianille selvisi, että Antti on veljensä. Taitaa käydä niin, että Anni todellakin sieppaa Severin ja/tai Jenni tekee come backin.
Eikös tuo ollut Rafael? Daniel oli Kentsun veli. Itse kuviosta en muista muuta kuin sen, että sillä ajettiin Helena sisään sarjaan.