Kyllähän myös minun kaltaista homofoobikkoa alkoi inhottaa homoEliaksen ja sen toisen homon kiehnääminen. Oikein väkisin haluttu korostaa sitä.
Komppaan. Olisivat edes normaalisti, jos on pakko näyttää.
Kyllähän myös minun kaltaista homofoobikkoa alkoi inhottaa homoEliaksen ja sen toisen homon kiehnääminen. Oikein väkisin haluttu korostaa sitä.
Veikkauspöytä Amandaan? Isabella ei välttämättä innostuisi ideasta.Jos Ismosta saataisiin revittyä jotain mielenkiintoista vaihteeksi sen myötä.
"Kandee varmaa myös ottaa ne meitsin diilaamat kortsut messiin".Saa nähdä millanen tuo Matleenan mekko on Jannen saksimisen jälkeen.
Oli se Raittinen kuitenkin ylikonstaapeli.Toisaalta Polvarin vanhan alter egon (Raittisen) ura taisi aikoinaan tyssätä partiohommiin.
Eipä siinä paljon nähtävää ole, vaikka Haukkalan poika olisi saksinut reippaamminkin.Itsekin kyllä mielenkiinnolla odotan sitä, mitä Janne on oikein saanut aikaan Matleenan asun kanssa.
Eipä nuo ylenemishommat taida ihan noin oikeasti mennä, mutta milloinpa niihin sarjassa olisi huomiota kiinnitetty.
Oli se Raittinen kuitenkin ylikonstaapeli.
Sama on tullut mieleen myös minulla. Ilmeisesti Severin mahdollinen "kaappaaminen" on mummolle nyt niin selvä ykkösjuttu, että työn tekeminenkin unohtuu.Mielenkiintoista muuten, että Annia ei tippaakaan kiinnosta Joonatanin ampuminen ja muut touhut. Eikös sossutädin pitänyt nimenomaan valvoa kuntoutuvaa nuorisokriminaalia?
Ilmeisesti Severin mahdollinen "kaappaaminen" on mummolle nyt niin selvä ykkösjuttu, että työn tekeminenkin unohtuu.
Joulukuun alussahan sen jo huomasi! Heh heh..Larista tulee Eliaksen poikaystävä.
Joulukuun alussahan sen jo huomasi! Heh heh..
Kuvio on jokseenkin epäuskottava. Mitä sellaisia todisteita narkkarilla voisi nyt olla huumelöydön lavastamisesta, joita ei ollut silloin, kun kaveri sai hallussapidosta tuomion. Jotenkin sergeimäinen kostojuoni.Vanha kunnon narkkari on palannut ja toimii nyt sitten yhdessä Sergein kanssa. Viimeksihän olivat osat vähän toisella tavalla, kun Sergei sai Antilta käskyn laittaa narkkarin suun tukkoon.
Parasta antia Ismolta kuitenkin pitkään aikaan. Vanha kaksintaistelupari on vauhdissa.edit: Niin tosiaan, ei ketään oikeasti voi yksi pahvihahmo häiritä niin paljon, että menee suunnilleen itkien anomaan sen poistamista.
Osterin haluttomuus petihommiin johtaa vielä johonkin. Cindy hakee lohtua muualta?