TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 894 281
  • 24 761

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hohhoijaa... Onpas tämä räjähdys lässähtänyt totaaliseksi pannukakuksi eipä voi muuta sanoa!

- Onko nyt niin että vain Juulia on näistä päähenkilöistä vasta varmasti kuollut? Vai menikö se Eerokin vai kituuko se yhä? Herää kysymys, eikö Juuliaa olisi helpomminkin voinut sarjasta poistaa?

- Missä on Peppi? En nähnyt häntä syksyn avausjaksossa, mutta taisi se siellä olla? Oli sen lasiseinän takana Konstansa kanssa joten olisi luullut, että olisi pahemminkin käynyt. Ihmekaksosetkaan eivät näytä paljoa välittävän siskopuolestaan kun eivät kotiintultuaan kysyneet lainkaan miten hän voi?

- Tämä Sallan henkiinherääminen jostain ruumishuoneelta on kyllä niin ylivedetty juttu. Kauniissa ja rohkeissakin tuo kuolleista ylösnousu toteutetaan paljon paremmin! Nyt vain tuntu siltä, että Salla kävi tosiaan vain nukkumassa siellä ja kaikki tiesi melkein sen. Se jokin puuttui tosta, mikä olisi tuosta kuviosta voinut tehdä ihan kiinnostavankin. Nyt se oli vaan lässynlässyn... Luulinpa olevani kuollut, vietiinpä mut ruumishuoneellekin ja tsadaa täällä ollaan taas!

Kuka tätä ohjelmaa käsikirjoittaa? Eikö se todellakaan pystynyt tuon räjähdyksenkään jälkeen tuon parempaan? Kuka tahansa tavallinen maantien tallaajakin olisi lähestulkoon keksinyt parempaa settiä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitenkään tuota Salkkareitten "kuolleistaheräämis"twistiä nyt puolustamatta, niin onhan niitä oikeitakin tapauksia, että kuolleeksi jo julistettu ihminen onkin ollut elossa. Virheitä tapahtuu ja elintoiminnot voi olla jossain vaiheessa niin minimaaliset, että kohde vaikuttaa kuolleelta.

Sitä en osaa sanoa oliko tuo Salkkareitten selitys Sallan tilalle uskottava ja vedenpitävä, mutta sinällään tuonkaltainen tapahtuma ei välttämättä olisi mahdottomuus. On sitä ihmiset käyneet todella rajalla ja toipuneet ihmeellisimmistäkin tiloista.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuka tätä ohjelmaa käsikirjoittaa? Eikö se todellakaan pystynyt tuon räjähdyksenkään jälkeen tuon parempaan? Kuka tahansa tavallinen maantien tallaajakin olisi lähestulkoon keksinyt parempaa settiä!

Nimenomaan, nämä ratkasut alkavat jo muistuttaa 60-luvun Batmanin parhaimpia päiviä. Se on ainakin varma, ettei kässäritiimi tuota kirjoittaessaan ole selvin päin ollut. Ties mitä lienevät pössytelleet...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai tää on vanhan toistoa, mutta luvattoman paska tavara jatkuu. Kyllä jopa menneiden vuosien Salkkarien kässäritiimit haukkovat henkeään näiden rimanalitusten edessä. Koko Salla ja co. on joka mittarilla vain huonoa.

Sherlock ja Watson kyllä löytävät Paulan vielä jostain, mutta ei se voi olla siellä haudassa. Olisi kyllä niin idioottimaista. Lassen hahmo on kuitenkin erittäin uskollinen itselleen. Vanha rauhanturvaaja pysyy tyynenä tässäkin pahassa tilanteessa.

Muutenkin perinteikkäällä Salkkari-tyylillä tämä Kentaurin räjähdys ei ole oikeastaan juuri ketään edes Pihlajakadulla järkyttänyt. Eikä tuo Stuba/Helena/Niina/Olavi juuri suuria reaktioita kehenkään ole saanut. Stubakin vetää hieman veroviraston virkailijan pokerilla noita fiiliksiään. Jaa, kuollut isipappa se siinä taas ja samaan syssyyn viedään roskat ja tehdään safkat, mitäs huomenna? Mitä vuorostaan Stubastianin ja Niinan vuosisadan rakkaustarina ehti kestää? Kaksi jaksoa, mutta Stuballe se on nyt silti olevinaan koko maailma.

Zardäänin traumojen kohdalla luvassa sentään ehkä parempaa.

MACK
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
En nyt muista, mutta eihän zärdäänin kohtalo siinä ekassa jaksossa niin pahalta vaikuttanut. Selitteli vaan, että kaikki on ok ja käydään sairaalassa. Sitten onkin muuttunut batmanin viholliseksi yhtäkkiä. Harmi kun poistin jakson jo boksilta niin voisi tarkistaa, että muistanko nyt ihan väärin.

Kyllä on aika taas kullannut muistot. Vaikka juonenkäänteistä voi olla montaa mieltä, niin kyllä viime vuonnakin tarvottiin aika syvällä.

Muistakaa, että tämä on salkkarit hei.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt muista, mutta eihän zärdäänin kohtalo siinä ekassa jaksossa niin pahalta vaikuttanut. Selitteli vaan, että kaikki on ok ja käydään sairaalassa. Sitten onkin muuttunut batmanin viholliseksi yhtäkkiä. Harmi kun poistin jakson jo boksilta niin voisi tarkistaa, että muistanko nyt ihan väärin.Muistakaa, että tämä on salkkarit hei.
Sardin oli hyvissä voimissa ekassa jaksossa ja sanoi menevänsä sairaalaan vain tarkistettavaksi. Sieltä tulikin kunnon finnikerros sillä reissulla.
Räjähdystä seuraavana aamuna Kari veteli jo leipää ja heitti läppää.

Kyllä sarjasta on taso kadonnut aivan totaalisesti. Muutama vuosi sitten oli vielä järkeäkin touhussa.

Kuinka vaikeaa on pitää silmiä kiinni muutamaa sekuntia, jos esittää kuollutta ? Juuliakin räpsytteli silmiään siellä takahuoneessa kuolleena ja joka kohtauksessa, missä oli kuollut.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Juu, melko viileää käytöstä porukoilta, ei paljon shokkeja tunnut kellään olevan. Paitsi Tanjalla. Hauskinta oli, että juuri Juulia kuoli, vaikka oli ainakin minun käsitykseni mukaan, ehkä turvallisimmassa paikassa, eli lattialla. Varsinkin, kun bändin porukoille ei tainnut tulla edes haavoja, vaikka selän takana oli lasitiiliseinä, joka oli paineaallon ensimmäinen kohde. Räjähdysasiantuntijat voivat oikaista, mutta eikös tuota bändiä kuuluisi kaapia siffelillä?

No, tää on vaan tätä Salkkaria. Mutta Ismon puolesta pitää olla tyytyväinen. Chubby-Salla on taas pian siinä kunnossa, että Izzy pääsee pukille!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän Peppi oleskele siellä Ossin luona. Eipä ole hunksiakaan näkynyt vielä olleskaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Olihan tuo arvattavissa ettei Sallaa menetettykään ja vieläpä niin että itse asiassa säilyi lopulta hengissä eikä vaan Ismon pääkopassa. Ei siis menetetty Ismoakaan joten molempi parempi. Salla nyt on periaatteessa vain nuorempi versio Ullasta ja jotenkin tuntuu että Salkkarit tarvitsee oman "Ullansa". Silti, olisihan tuonkin voinut paremmin hoitaa. Tuntuu siltä että joku kehitti erinomaisen idean.

- Miten me saadaan hyvä cliffhangeri?
- Ei mitään hajua...
- Hei! Mä keksin. Räjäytetään Kentauri häiden aikana!
- Perhanan hyvä idea muuten. Mitäs sen jälkeen?
- Vitustako minä tiedän, mutta siinä on teille cliffhangeri.

Tuon idean jälkeen kaikilla leikkasi tyhjää mutta jotain oli kirjoitettava ja vasurilla paskaa siihen kässäriin pääasiassa tuli.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hauskinta oli, että juuri Juulia kuoli, vaikka oli ainakin minun käsitykseni mukaan, ehkä turvallisimmassa paikassa, eli lattialla.
Jos tämä vaivaa liikaa niin ainahan voit ajatella että Juulian kuolinsyy oli tukehtuminen. Kaasu ilmaa raskaampana vieläpä on kylläisimmillään siellä lattian rajassa. Ensin lähti taju, sitten tukehtui. Lienee jopa kaikista todennäköisinkin kuolinsyy.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ollut haudassa ei. Missäköhän se Paula sitten on? Mahtaako se jo löytyä huomisessa jaksossa, vai pitääkö ensi viikkoon odottaa?

Seppo/Helena/Igor-juttua vatvotaankin ilmeisemmin sitten muutama viikko, tuntuu ainakin siltä.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Jep. Paula onkin yllättäen jossain aivan muualla kuin haudassa. Ehkä virheitä ei sitten ollutkaan niin paljon, kun arkun kattoon hakattaessa kuului vain ontto kumina ja se pysyi kasassa. Virhebongarit 0 - Salkkarit 1.

Kyllä tosiaan vatvotaan Igor-kuviota nyt. On se niin pirun vaikea taas kertoa. Ihan kuin olisin ennenkin nähnyt tällaisen kuvion ohjelmassa.

Ja kyllä mua häiritsee zärdiniin pintanaarmut entistä enemmän, kun viidakon kuningas tossa vahvisti mun muistikuvat oikeiksi. Tarkistuskierros sairaalassa aiheutti sitten oikein kolmannen asteen palovammoja. En kyllä menisi itse tolle helsingin ainoalle lääkärille, jos tulos on tämä.

Voi luoja kun täytyy ottaa tosisaaan tämän seuraaminen taas.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Haudankaivuu meni ihan kivasti. Majuri sanoo passipoliisille vähän tiukemmin ja hän tuumaa, OK, kaiva nyt sitten.

Juuri tuolla tavalla ne luvat Suomessa hoituu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja kyllä mua häiritsee zärdiniin pintanaarmut entistä enemmän, kun viidakon kuningas tossa vahvisti mun muistikuvat oikeiksi. Tarkistuskierros sairaalassa aiheutti sitten oikein kolmannen asteen palovammoja. En kyllä menisi itse tolle helsingin ainoalle lääkärille, jos tulos on tämä.

Voi luoja kun täytyy ottaa tosisaaan tämän seuraaminen taas.
Tuo räjähdys kuitenkin otti huomion Sardiinin kampauksen. Hienosti oli palovammojen rajat hiusten rajan kohdalla eikä yhtään hiusta ollut palanut. Olipa kohtelias liekki ollut.

Tanja alkaa osoittaa pimahtamisen merkkejä. Olisiko siinä seuraava "uhri"? Ismo ja Salla puuttuivat tästä jaksosta täysin. Totean olevani pettynyt.
 

Neely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Ei ollut haudassa ei. Missäköhän se Paula sitten on? Mahtaako se jo löytyä huomisessa jaksossa, vai pitääkö ensi viikkoon odottaa?

Seppo/Helena/Igor-juttua vatvotaankin ilmeisemmin sitten muutama viikko, tuntuu ainakin siltä.

Väittäsin Paulan olevan siellä Eetun sairaalahuoneessa kaappiin piilotettuna,Eetu nääs suunnitteli koko jutun... :D Alkaa luurangot rämiseen kaapissa :D

Seppo/Helena/Igor/muut tuntuukin sitten vähän vaikeemmalta,mutta veikkaan että menee juuri niinkuin ajattelit,sitä veivataan vielä monta viikkoa..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Itse veikkaisin Eeron piilottaneen Paulan sen vajan lattian alle jossa arkkua teki.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minkä takia Eero sitten raahasi Paulan hautuumaalle ja tainnutti siellä? Miksei suoraan vienyt sinne vajaan ja miksi teki juuri sen arkun? No, ei näissä mitään logiikkaa välttämättä olekaan. Kuten usein on todettu.

Ja miksi sitä hautapaikkaa oli äskettäin kaiveltu?

Luulen silti vielä, että Paula löytyy nimenomaan nyt sieltä kuopasta. Tosin jokin muu ratkaisu olinpaikalle olisi paljon nokkelampi.

On kyllä Eero yhden illan aikana käsipelillä kaivanut melkoisen kuopan ja täyttänytkin sen vielä uudelleen, jos Paula nyt tosiaan siellä on.
 

Fiiu

Jäsen
Herää kysymys että onko Paula "turvassa" Aaron alapuolella, arkku joka avattiin haisi ilmeisesti hieman kalmalle eli voisi kuvitella Aaron olleen kotona. Mutta miten Eero olisi sitten kaivanut ensinnäkin niin syvälle ja toisekseen, nostanut sen arkun pois ja latonut toisen alle. Toisaalta Salkkarit on Salkkarit eli sekin on hyvinkin mahdollista.

Myöskin se mietityttää että ilmansaanti arkkuun on kuitenkin hyvä niin ei kait se maan alla voi olla. Tosin, edelleen on kyse Salkkareista.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eero se irrotteli lautojaansa hiialahiiala hei
Vajaan alle se piilotteli hiialahiiala hei,
Paula siellä, paula täällä, paula siellä täällä heiheiheihei hiialahiialahei.

Tää on mun veikkaus.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
No jos veikkamahan ruvetahan niin veikataan sitä työmaakoppia siellä lentokentän takana missä Aaro piti Eeroa vankina. Jospa samaa koppia käyttäisi vankikoppina nyt Eero ja siis Paulalle. Jenni taisi olla ainoa ulkopuolinen joka tietää tuon kopin sijainnin, kävi Eeron pelastamassa siitä läheltä tienvarresta eli Jennistäkö tulee Lasselle se ratkaisun avain?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jenni taisi olla ainoa ulkopuolinen joka tietää tuon kopin sijainnin, kävi Eeron pelastamassa siitä läheltä tienvarresta eli Jennistäkö tulee Lasselle se ratkaisun avain?

Kyllähän sen kopin sijainnin tietää Oonakin. Oonahan sen varsinaisen pelastustyön teki. Jenni vaan otti sitten kyytiin molemmat.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Ei kai Eero laittaisi Paulaa Aarolta turvaan sellaiseen paikkaan, jossa Aaro itse on asunut. Jos mä haluaisin vaikka vältellä emäntää, niin en mä kotona olisi piilossa.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Entäs jos Eero kuoppasi Paulan omalle hautapaikalleen Aaron viereen? Saman kiven kohdallahan voi olla vierekkäiset paikat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös