Eiköhän toi Palin tule sarjaan juuri Iiriksen roolissa.
Eikö Palin ole tulossa sarjaan ilmeisemmin Happy Homesiin joksikin sisustussuunnitelijaksi? En kyllä itse usko että Palin on Iiris.
Eiköhän toi Palin tule sarjaan juuri Iiriksen roolissa.
Hoh hoijakkaa. Jos ei tähän sarjaan ala kohta ilmaantumaan jotakin kunnon säpinää, niin se on soronoo minun osaltani Salkkareiden kyylääminen.
....Osaa se sentään laulaa jollakin tavalla.
(ellei Tammerfors tai Nakkila kutsu sitä ennen [Nakkila siksi, että Aleksi on karin kaveri ja siinä voisi olla hyvä syy muuttaa ko. paikkakunnalle])
Eskon laulua voi kuunnella Pispalan musiikkiyhdistyksen tekemältä Musaa mäeltä-levyltä. Paperitähdet Koveron tulkintana on kokemus sinänsä, mutta musiikin ystävälle sitä ei oikein voi suositella.Koskahan Ismolta tulee levy? Olisi varmasti listaykkönen heti ekalla viikolla ja siellä pysyisi pitkään.
En usko, että lopetat katsomista. Et pysty. Salkkarit on tullut jäädäkseen elämääsi.
Enpä tiedä tuosta. Linkissä mainitaan, että Ruusunen on käynyt kuvauksissa aivan hiljattain, se merkitsisi sitä, että jakso tai jaksot, missä hän esiintyy, tulee vasta ensivuonna, eli varmaankin syksyllä? Jos Iiris pyllähtää ennen kevättä sarjaan (kuten luulen), niin sen täytyy olla joku muu joka sitä hahmoa näyttelee. Eiköhän tämän tuotantokauden jaksot nimittäin ole jo purkitettu.Iiristä esittää varmastikin Suomen tärkein julkkis Susan Ruusunen.
Linkissä mainitaan, että Ruusunen on käynyt kuvauksissa aivan hiljattain, se merkitsisi sitä, että jakso tai jaksot, missä hän esiintyy, tulee vasta ensivuonna, eli varmaankin syksyllä? Jos Iiris pyllähtää ennen kevättä sarjaan (kuten luulen), niin sen täytyy olla joku muu joka sitä hahmoa näyttelee.
Siksi toisekseen hän on pariisilainen hienostorouva, miten Ruusunen voisi häntä edes näytellä? Taitaa hänen osuutensa jäädä samalle tasolle kuin tämä bileissä Peppiä kähminyt nykäsmasa.
Höpö höpö. Tällä hetkellä Veera on sarjan vetävimmän näköinen MILF, kun Tanja alkaa olla jo turhan vanha ja painoakin on kertynyt. Veera-opehan on juuri sellainen jokaisen lukiolaisen fantasia naisopettajasta, joka pyytää tunnin jälkeen keskustelemaan edellisen kokeen arvosanasta ja mahdollisuuksista suorittaa koe "suullisesti".Toisaalta, jos Veera-open saisi treidattua Paliniin, niin ehkä sitten.
Höpö höpö. Tällä hetkellä Veera on sarjan vetävimmän näköinen MILF, kun Tanja alkaa olla jo turhan vanha ja painoakin on kertynyt. Veera-opehan on juuri sellainen jokaisen lukiolaisen fantasia naisopettajasta, joka pyytää tunnin jälkeen keskustelemaan edellisen kokeen arvosanasta ja mahdollisuuksista suorittaa koe "suullisesti".
Veera-opehan on juuri sellainen jokaisen lukiolaisen fantasia naisopettajasta, joka pyytää tunnin jälkeen keskustelemaan edellisen kokeen arvosanasta ja mahdollisuuksista suorittaa koe "suullisesti".
Oona..? Sama kuin jollain maahisella olisi siivousmoppi päässä, ei toimi.
Olen täällä joskus kyselly tämän milf lyhenteen perään ja sain selvityksen kyseiseen asiaan.
Viikonloppuna törmäsin töissä tälläiseen pipon tekstiin MILF HUNTER tuli meikänkin naamalle aika mairee virnistys..
-Kari Stasimaa väijyy, vaanii ja vahtii. Alkaa jo ärsyttämään tuo.