TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 907 759
  • 24 772

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Melko vihaista kommentointia. Nyt on ilmeisesti sitten hyvä hetki mainita, että olin taas viikko sitten kuvauksissa. Itse asiassa kahden kohtauksen verran. Spoilia ja 15 euroa jäi taas käteen. Minulla on noin sinänsä isontuntuinen tieto, mutta toisaalta taas kokonaisuuteen verrattuna se katoaa kohinaan.

Puheroolia ei ole vieläkään tarjottu, mutta olisiko se pelkästään ajan kysymys?

Ja eiköhän siitä ole jo riittävästi aikaa, että voin kertoa ketjuloton jokin aika sitten osuneen oikeaan. Joku kommentoi tyyliin "ton täytyy olla pernaveikko." Siinä oli sen verran paha lähikuva, että kommentia tuli esim. työpaikalta.

Repesin ihan täysin ja olin ihan hiljaa. Tämähän on kuitenkin anonyymipalsta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomasin, että Pe 15.2. tulee tämän sarjan 1500. jakso. Melko huikea määrä niitä jaksoja alkaa olemaan jo kasassa. Kauankohan vielä mennään?
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomasin, että Pe 15.2. tulee tämän sarjan 1500. jakso. Melko huikea määrä niitä jaksoja alkaa olemaan jo kasassa. Kauankohan vielä mennään?
Eiköhän vielä seuraavat 1500 jaksoa mennä eteenkin päin, sillä sen verran liekeissä käsikirjoittajat ovat olleet viime aikoina. Ideat eivät lopu ja juonenkäänteet ovat aivan huikeat. Ei muuta kuin samanlaista tykitystä jatkossakin niin hyvä tulee.
 
Ja eiköhän siitä ole jo riittävästi aikaa, että voin kertoa ketjuloton jokin aika sitten osuneen oikeaan. Joku kommentoi tyyliin "ton täytyy olla pernaveikko." Siinä oli sen verran paha lähikuva, että kommentia tuli esim. työpaikalta.
En tiedä tarkoitatko minun lottoani, jossa bongasin tummahiuksisen kundin asioimassa Stellansissa Ismon ja Sepon läsnä ollessa :). Aikaisemmin vihjailit pääseväsi samaan kuvaan itse legendan (Ispin) kanssa...
 
En tiedä tarkoitatko minun lottoani, jossa bongasin tummahiuksisen kundin asioimassa Stellansissa Ismon ja Sepon läsnä ollessa :). Aikaisemmin vihjailit pääseväsi samaan kuvaan itse legendan (Ispin) kanssa...

En oo nyt perillä asiasta, mutta muistaakseni joku arvuutteli syssymällä pernaveikkoa myös yhdeksi Kentaurin asiakkaaksi. Karmea parta oli muuten äijällä, jos muistan oikein... =)

Nuo Sallan ja Jennin heitot viime jaksossa olivat kyllä parhaat pitkään aikaan. Naiset ansaitsisivat jo jonkun palkinnon noista. Näitä lisää.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Eikös Jennin kasvot ollu perjantain jaksossa paljon pahemmassa kunnossa kuin mitä nyt, kun jakso jatkui samasta kohdasta?

Tää linkki varmaan kuuluisi ketjuun "hyvät naurut netistä # 2"... : )

http://blogit.mtv3.fi/salatutelamat/
 

tutzba

Jäsen
Ismo "salapoliisi" Laitela oli jälleen kyllä jäätävä.

"Mulla on silminnäkijähavainto siitä, että sä puhuit Päiviselle."

Onko sen nimi Päivinen? Ei millään pysty muistamaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kristo Päivinenhän se on. Kyllä tulee lisää katsojia kun tuotiin ensimmäinen vanhemman polven edustava naikkonen sarjaan. Ainakin naamastaan näytti aivan MILF:ltä, mielenkiinnolla huomista kohti.

Kauanko menee, että Sepon ponupytty selviää kansalle?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sardiinillakin oli sitten hieman kuumempi kinkku jemmassa. Oli kyllä melko kummallinen valinta vetää sapuskaa eli uima-altaalla. Luulisi, että kloorin tuoksu hieman häiritsisi ruokailun nautintoa. Sönkkökin saisi jo kävellä keskelle Rafaelin ja Jennin touhujen keskelle, että voitaisiin kirjoittaa ulos sarjasta. Alkaa hieman vituttamaan se jatkuva tärinä ja pään heiluttelu. Lähes yhtä rasittava hahmo kuin Laura.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kyllä tulee lisää katsojia kun tuotiin ensimmäinen vanhemman polven edustava naikkonen sarjaan. Ainakin naamastaan näytti aivan MILF:ltä, mielenkiinnolla huomista kohti.

Omaan silmääni tämä Zack Sardiinin salainen naisystävä näyttää kasvoiltaan aika paljon Pamela Tolalta. Se ei ole huono asia..

Juu, kyllä kiilaa Tanjan ohi Salkkareiden MILF Top-5:ssa!! Ainakin näin ensi näkemältä.. Ja Mr.Zardin lämmittelee nykyään ryhävalasta eikä tuota kinkkua..

Ei ole varmaan kuin ajan kysymys milloin Tanja on seuraavan kerran pandakarhuna, näyttää tuo kauppias Laitela käyvän kohtuu kuumana taas..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten te saatte nuoresta naisesta aikaan milfin? Tuon linkin mukaan kyseessä on 27-vuotias, eli aika lailla nuori nainen, eikä ole muutenkaan mitään näyttöä, että löytyy lapsi ko. ihmiseltä. Niin oikeasti kuin sarjassakaan.

No, kuka sitten ymmärtää milfin mitenkin. Mielestäni vaan hyvännäköinen nuori nainen.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ristus kuinka hyvännäköinen nainen. Tuo ei ole kyllä MILF-ikää, mutta lasketaanko se MILF:ksi jos sillä sattuis olemaan muksu?

"Lopuksi Kirsi lähettää iloiset terveisensä kaikille Salkkari-faneille:

- Aurinkoista kevään odotusta, ihastukaa nyt meihin kaikkiin uusiinkin tyyppeihin!"

Ei tarvi pelätä negatiivista vastaanottoa...


Itse sarjasta, koko ajan kolmella rintamalla (Jenni,Eero,Rafael / Salla,Zärdään,uusi nainen / Ipi, MILF, Kristo) haetaan kliimaksia. Toivottavasti kerralla, siis samassa jaksossa, nähdään sitten kovaa tykitystä.


EDIT: Löysin ehkä jäätävämmän ketjun vielä. http://keskustelu.mtv3.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=203140&tstart=0
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Ristus kuinka hyvännäköinen nainen. Tuo ei ole kyllä MILF-ikää, mutta lasketaanko se MILF:ksi jos sillä sattuis olemaan muksu?
[/url]

Jep, milf on juurikin se kyseinen nais elävä jolla on lapsi, oli sit 16 tai 76, tuli aiemminkin mieleen notta ilman lasta hän voisi olla dilf = tytär jota voisin runtasta
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jep, milf on juurikin se kyseinen nais elävä jolla on lapsi, oli sit 16 tai 76, tuli aiemminkin mieleen notta ilman lasta hän voisi olla dilf = tytär jota voisin runtasta

No joo. Näin nuoremman polven edustajana voin kommentoida että ymmärrän sen milfin vähän vanhempana naisena. Sellanen parikymppinen äiti on yksinkertaisesti yh. Ja yh:t ne vasta kuumia onkin..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sellanen parikymppinen äiti on yksinkertaisesti yh. Ja yh:t ne vasta kuumia onkin..

Entäs jos sillä parikymppisellä äidillä onkin äijä? Sais olla aika kuuma tapaus, että viitsisi kokeilla palaako näpit vai ei.
Oikeat yh:t harvemmin on mitään herkkuja. Tai ehkä minä olen vain törmännyt siihen rumempaan vähemmistöön?
 

pulska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja TPS
Jos näin oikein, niin oliko päivän (eilisen) salkkareiden alkukohtauksessa, missä muistaakseni Noora ja Juulia juttelivat kaupalla niin sama mies taustalla, joka varasti muutama kuukausi sitten ismon nukkuessa tiskillä 12-olutta hyllystä? Ismohan lähti tuolloin perään mutta ei saanut kyseistä kaveria kiinni ja tänään näin saman miehen taustalla tulleen kauppaan. Olenko väärässä? On kyllä paljon sivuroolinäyttelijöitä jos sama mies laitetaan näinkin nopeasti taas kauppakohtaukseen! :D
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sellanen parikymppinen äiti on yksinkertaisesti yh. Ja yh:t ne vasta kuumia onkin..

Tämä nyt ei liity tähän ketjuun mitenkään, mutta pakko on silti kysyä, että mikä niistä yh:ista ja milfeistä tekee niiiiiiin kuumia? Se lapsiko?Vai se, että on synnyttänyt? En ymmärrä...

Olen minäkin joskus tavannut yh-miehiä, mutta eivät ne mielestäni ole lapsettomia kummempia/kuumempia. Kai tämä on joku miesten oma juttu, tiedä häntä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä nyt ei liity tähän ketjuun mitenkään, mutta pakko on silti kysyä, että mikä niistä yh:ista ja milfeistä tekee niiiiiiin kuumia? Se lapsiko?Vai se, että on synnyttänyt? En ymmärrä...
Minusta taas se, että naisella on lapsi tai useampi, on enemmänkin turn off. En koe mitään houkuttelevaa milfiydessä ja yh nyt ei ole sen parempi asia. Vaan jokainen tyylillään tietysti. Minulle kelpaa aivan oivallisesti, että muut pokaa ne äitylit, minä voin keskittyä sitten niihin tyttäriin.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Elämä on ihanaa.

- Sinne valittiin yksi tyttö teatterin ulkopuolelta, ja se satuin olemaan minä. Siellä musikaali Rentun ruusu oli ensimmäinen proggis, ja sitä kautta pääsin muutamiin muihinkin juttuihin, hän kertoo taustastaan.

Oi!

- Ja muutenkin mietin, kun ei ollut aikaisemmin tehnyt mitään kameratyöskentelyä, paitsi koulussa kurssimuotoisesti. Mutta sitten mä ajattelin, että hitto, mennään koittamaan ja kattomaan! Tämä on ollut kyllä tosi hyvä koulu kameratyöskentelyyn ja muutenkin. Hauskaa on ollut, Kirsi toteaa ja lisää, että Salkkari-tiimissä kaikki ovat olleet todella mukavia ja työnteko tuntuu hauskalta.

Yes, Isbi pääsee tekemään kameratyöskentelyä. Vaviskaa raadit Venlain ja Telvisten! Tästä alkaa keuhkokalan aikakausi. Nahkurin orsilla tavataan!
 
Viimeksi muokattu:

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Pakko heittää kommentti.

Minä en ymmärrä kuinka kukaan täysjärkinen voi katsoa tuollaista paskaa kuin "Salatut Elämät"

B/C/D-luokan näyttelijöitä, käsikirjoitukset ovat anuksesta. Juonet niin tavanomaisia että ne arvaa vaikka olisi 4 promillen humalassa ja joku olisi vetänyt pesäpallomailalla kaksitoista kertaa otsaluuhun.

Koko pelletouhu matkittu jostain suuremmasta jenkki-ideasta kuten esim. "Kauniit ja Rohkeat" tai "Dynastia". Näissä sentään oli hyviäkin näyttelijöitä, toisin kuin tässä suomalaisessa hellenlettas-versiossa.

Tietysti jos joku nyt sattuu tykkäämään saippuasarjasta jossa jokainen kiksauttaa toistaan noin kolme-viisi kertaa viiden tuotantokauden aikana kiinnostaa niin en viitsi pilata elämäänne näillä kommenteilla sen enempää. Tosin jos joku noin kuiva ja tekemällä tehty huumorisarja jaksaa kiinnostaa niin se elämä taitaa olla jo valmiiksi vähän vituillaan.

PS: Jännä miten näissä sarjoissa lapset kasvaa nopeammin kuin aikuiset?Aikuiset eivät ole noin 10-15 vuoden aikana vanhentuneet silmissä yhtään kun lapsi taasen on kasvanut jo kapaloista yläasteen finninaamaksi. Onko näillä Seppo-Talkkareilla yms. tiedossa missä sijaitsee "Nuoruuden Lähde"? Kertokaa helvetti mullekin kun on päässyt muutama harmaa partakarva yllättämään.

PSS: Mistä pelimagneetti Kovero-Laitela-Ismo-Esko on saanut näyttelijänstatuksen? Kaverilla on ilmeitä tasan yksi, se joka näyttää vähän Danonejugurtin hyytelöityneeltä pinnalta ennen purkin avausta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tämä nyt ei liity tähän ketjuun mitenkään, mutta pakko on silti kysyä, että mikä niistä yh:ista ja milfeistä tekee niiiiiiin kuumia? Se lapsiko?Vai se, että on synnyttänyt? En ymmärrä...

Sehän on tietenki ihan makuasia ja jokaisella miehellä on omat mieltymyksensä. En oikein tiedä miksi itselläni ne yh:t jota olen tavannut ovat jotenkin olleet tavallista kuumempia.. Eikä kyse siis tietenkään ole ulkonäöstä, vaan olisiko vain jokin ennakkoluulo että ne on kokeneempia yms.? Kypsempiä naisia..

Ite siis olen -86 syntynyt eli varmaan jossain vaiheessa näen yh:t ihan eri tavalla, mutta ainakaan tällä hetkellä oman ikäiset naiset ei paljon kiinnosta..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikuttaisi nyt siltä, että Makopide on sarjaa kuitenkin seurannut, kun tuntuu tietävän mitä siinä tapahtuu? =)

Ettei nyt kuitenkin kiinnostaisi ihan vähäsen kuitenkin..? Tuu vaan ulos kaapista, se helpottaa! ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös