Eikö olisi helpompaa ja parempaa vaan katsoa Maikkarin sivuilta, mitä viikolla tapahtui.
Ai niin tosiaan.. En ole käyttänyt sivuja piiiitkään aikaan, niin enhän minä tollasta muistanut..
Eikö olisi helpompaa ja parempaa vaan katsoa Maikkarin sivuilta, mitä viikolla tapahtui.
Eiköhän vielä seuraavat 1500 jaksoa mennä eteenkin päin, sillä sen verran liekeissä käsikirjoittajat ovat olleet viime aikoina. Ideat eivät lopu ja juonenkäänteet ovat aivan huikeat. Ei muuta kuin samanlaista tykitystä jatkossakin niin hyvä tulee.Huomasin, että Pe 15.2. tulee tämän sarjan 1500. jakso. Melko huikea määrä niitä jaksoja alkaa olemaan jo kasassa. Kauankohan vielä mennään?
En tiedä tarkoitatko minun lottoani, jossa bongasin tummahiuksisen kundin asioimassa Stellansissa Ismon ja Sepon läsnä ollessa :). Aikaisemmin vihjailit pääseväsi samaan kuvaan itse legendan (Ispin) kanssa...Ja eiköhän siitä ole jo riittävästi aikaa, että voin kertoa ketjuloton jokin aika sitten osuneen oikeaan. Joku kommentoi tyyliin "ton täytyy olla pernaveikko." Siinä oli sen verran paha lähikuva, että kommentia tuli esim. työpaikalta.
En tiedä tarkoitatko minun lottoani, jossa bongasin tummahiuksisen kundin asioimassa Stellansissa Ismon ja Sepon läsnä ollessa :). Aikaisemmin vihjailit pääseväsi samaan kuvaan itse legendan (Ispin) kanssa...
Kyllä tulee lisää katsojia kun tuotiin ensimmäinen vanhemman polven edustava naikkonen sarjaan. Ainakin naamastaan näytti aivan MILF:ltä, mielenkiinnolla huomista kohti.
Ristus kuinka hyvännäköinen nainen. Tuo ei ole kyllä MILF-ikää, mutta lasketaanko se MILF:ksi jos sillä sattuis olemaan muksu?
[/url]
Jep, milf on juurikin se kyseinen nais elävä jolla on lapsi, oli sit 16 tai 76, tuli aiemminkin mieleen notta ilman lasta hän voisi olla dilf = tytär jota voisin runtasta
Sellanen parikymppinen äiti on yksinkertaisesti yh. Ja yh:t ne vasta kuumia onkin..
Sellanen parikymppinen äiti on yksinkertaisesti yh. Ja yh:t ne vasta kuumia onkin..
Minusta taas se, että naisella on lapsi tai useampi, on enemmänkin turn off. En koe mitään houkuttelevaa milfiydessä ja yh nyt ei ole sen parempi asia. Vaan jokainen tyylillään tietysti. Minulle kelpaa aivan oivallisesti, että muut pokaa ne äitylit, minä voin keskittyä sitten niihin tyttäriin.Tämä nyt ei liity tähän ketjuun mitenkään, mutta pakko on silti kysyä, että mikä niistä yh:ista ja milfeistä tekee niiiiiiin kuumia? Se lapsiko?Vai se, että on synnyttänyt? En ymmärrä...
Tämä nyt ei liity tähän ketjuun mitenkään, mutta pakko on silti kysyä, että mikä niistä yh:ista ja milfeistä tekee niiiiiiin kuumia? Se lapsiko?Vai se, että on synnyttänyt? En ymmärrä...