Minusta taasen kyseinen heppu vaikuttaa aika nörtiltä tapaukselta, vaikka onkin iso korsto. Sellainen ujo lukutoukka ja jos kerran koulukiusattu, niin tuskin mikään nyrkkisankari. Veikkaan, että tyttöduo Oona ja Sofia potkii kiusaajilta pallit paskaksi ja pissii vielä päälle.En ole ennustaja enkä toimitusjohtaja, mutta veikkaan, että Nurmeksen mies pieksee Nikon koulukiusaajat.
Uimamaisteria kiusataan koulussa.
En ole ennustaja enkä toimitusjohtaja, mutta veikkaan, että Nurmeksen mies pieksee Nikon koulukiusaajat.
En ole ennustaja enkä toimitusjohtaja, mutta veikkaan, että Nurmeksen mies pieksee Nikon koulukiusaajat.
Mutta kuka paljasti koko luokalle Nikon synkimmän salaisuuden?
Jokuhan uimahallilla kuvasi kameraluurilla suoritusta, eli niinköhän pätkä olisi jo YouTubessa?
"Perseeseen sattuu, aijaijai! Mä en halua enää sitä penetrointia! Tää oli sun unelmas, ei mun!"Siitä lähtee taas kauhea kierre, joka päättyy siihen että Niko kuukauden päästä romahtaa kesken matematiikan tunnin ja huutaa ettei kestä enää.
Kun täällä noista sarjassa esiintyvistä mokista(kin) keskustellaan, niin onko kukaan muu kiinittänyt huomiota siihen, että Aution siskoksista ainakin Julia kävelee sisälläkin kengät jalassa? Harvoinpa tosielämässä hameväki moiseen syyllistyy.
Jep.. Ainakin vanhemmissa salkkareissa monetkin kävelivät sisällä kengät jalassa.. Jenkeissä (vai oliko se englannissa) sehän on ihan normaalia, mutta Suomessa sitä pidetään jo vähän epäsiistinä.. Varsinkin kun Suomessa on niin useasti sellainen kurakeli, että ihmiset tuskin katsoo hyvällä, jos joku tassuttelee kurasilla kengillä matolle..
Mutta joo..
Briteissähän on tälläinen perinne, ja yleensä taloissa sattuu olemaan vielä kokolattiamatot. Ei mahdu oikein suomalaiseen kalloon. Toi on oikeastaan yksi niistä monista jutuista jotka kertoo sarjan amatöörimäisyydestä.
Kun täällä noista sarjassa esiintyvistä mokista(kin) keskustellaan, niin onko kukaan muu kiinittänyt huomiota siihen, että Aution siskoksista ainakin Julia kävelee sisälläkin kengät jalassa? Harvoinpa tosielämässä hameväki moiseen syyllistyy.
Eipä ole ainakaan niissä porukoissa, missä itse olen liikkunut ja vieraillut heidän asunnoissaan. Sama ainakin ollut heillä, kuten meillä, että kengät otetaan pois.
Missäköhän porukoissa mahdat olla liikkunut, mutta mukava kuulla, jos jossain päin ollaan tultu edes yhtään järkiin.
Pitkään maassa asuneena voin kertoa, että porukkasi on joku outolintu ja kyse ei todellakaan ole mistään urbaanilegendasta tms. vaan maailman tavallisimmista asiasta.
Saapa nähdä miten Kari tulee reagoimaan Nooran tautiin, jahka tämä joskus uskaltaa tunnustaa.
Minun käsittääkseni HIV ei leviä jos vaan käyttää kortsua..
Olet käsittänyt ihan oikein, onnittelut.Minun käsittääkseni HIV ei leviä jos vaan käyttää kortsua..