Juu olen täällä maininnutkin että tämä Jiri-Eva-Aaro -kuvio on lähes kopio tuosta vuosikymmenen alun Lasse-Paula-Eero -kuviosta. Siihenkin liittyy raskaus ja epätieto isästä ja myös raskaana olevan hahmon kidnappaus. Paula toki löytyi aavistuksen Evaa nopeammin ja Eerokin kuoli, mutta samoja elementtejä oli kun Eero näki hallusinaatioissaan Aaron ja nyt Aaro näki Paulan yms. Ja ehkä tuo Aaron muistinmenetys tavallaan paikkaa sitä kuolemaa kun Aarolla ei ollut mitään hajua Evasta.Samaa juonikuviotahan käytettiin viime vuosikymmenen alussa, kun pähkäiltiin onko Severin biologinen isä Lasse ja Eero. Tuolloin ei käytetty c-vaihtoehtoa eli joku muun vaan Eero voitti kisan.
Tokihan Lari oli pitkään kaapissa ja seurusteli Iidankin kanssa. Taisi myös käydä nasauttamassa sitäkin silloin, eli kyllähän tuo hyvinkin pystyi Sannin kanssa paneskelemaan ihan vaan huvikseen.Joo näinhän se oli. Täälläkin sitten taidettiin ihmetellä, että eikö Lari ollutkaan homo.
Lasse voisi olla hyvä isä-vaihtoehto Nadjalle (?). Ovat Evan kanssa joskus viskiä juodessa käyneetkin vaakamamboilee eikä kumpikaan muista mitään. Lapsen ekat sanatkin voi olla joku "Hirvipaisti!" tai "Voi perrrhana!".
Niin en tiedä, että tarvitseeko edes pelkästään antaa ymmärtää heidän "olleen sillain" kun Lari kuitenkin on Iljan biologinen isä :)
Kyllähän se Ilja oli jo syntynyt silloin. Eli meni siinä selvästi pidempi aika. Ilja tuli sarjaan mukaan joskus talvella 2015 ja tuon kevään päätösjaksossa Lari kyseli että onko hän Iljan isä.Tarkoitin että näytettiinkö siitos välittömästi tai seuraavassa jaksossa vai tuliko se esiin vasta viikkojen päästä. Taisi olla niin että pitkä aika kului ennen kuin tuo kännisekoilu tuli esiin.
En tiedä muistanko väärin tai onko kyseessä ns. tornihuhu, mutta eikös Ulla ollut pidemmän aikaa poissa Pihlajakadulta, missä lie Malagassa nyt olikaan ja kun palasi sarjaan, niin paluun myötä alkoi tuo "ylinäytteleminen". Ullan hahmon överöinti ja tuo "Maija-Liisa Peuhu näyttelee Ulla Taalasmaata joka näyttelee Ulla Taalasmaata" -meininki oli käsittääkseni Peuhun oma idea ja kynnyskysymys sarjaan paluulle. En nyt tässä viitsi ottaa kantaa nykyUllan tai nykyIsmon tekemisiin. Ei kun viitsinhän minä. Ullan hahmon vetäminen "yli" on mielestäni yllättävänkin jees, tai ainakin se minua häiritsee vähemmän kuin voisi olettaa. Ismon nyyhkiminen ja jatkuva uhriutuminen taas on saanut toivomaan Ismon ja sitä myötä Esko Koveron poistumista sarjasta.Maija-Liisa Peuhulle on käynyt sama homma, mutta hän onkin miltei kahdeksankymppinen teatterinäyttelijä.
Olen kuullut itse joskus sellaisen jutun että Peuhu olisi halunnut palata sarjaan näyttelemään Ullan kaksoissiskoa, mutta tekijät halusivat nimenomaan Ullan takaisin. Peuhu on sitten tosiaan vetänyt tuon Ullan ajoittain ihan totaalisen överiksi, mutta ei toki lähellekään niin pahasti miten Kovero Ismon kanssa.En tiedä muistanko väärin tai onko kyseessä ns. tornihuhu, mutta eikös Ulla ollut pidemmän aikaa poissa Pihlajakadulta, missä lie Malagassa nyt olikaan ja kun palasi sarjaan, niin paluun myötä alkoi tuo "ylinäytteleminen". Ullan hahmon överöinti ja tuo "Maija-Liisa Peuhu näyttelee Ulla Taalasmaata joka näyttelee Ulla Taalasmaata" -meininki oli käsittääkseni Peuhun oma idea ja kynnyskysymys sarjaan paluulle.
Alan olla itse melko varma, että isä on @Nosebleed ehdottama Lasse Sievinen.Perkele muuten toivon että Jiri on Nadjan isä, jotenkin tuntuu että se isä ei koskaan ole se kenen se toivotaan olevan.
Arvatenkin se on Aaro mutta voisi vaikka edes kerran mennä ihan hyvin tällainen isyyskuvio.
Aluksi varmaankin joku täysin yli edetty raivokohtaus ja seuraavat puoli vuotta saamme jaksosta toiseen seurata sitä rasittavaa ja myötähäpeää herättävästi näyteltyä itsesääli-Ismoa.Tuo Ismo tosiaan etoo aika pahasti. Liian imelät makeisetkin on pahoja, joten samalla linjalla tämä menee. Koska oletan, että hänelle selviää Jutan ja Lassen touhut, mikähän reaktio sitten onkaan odotettavissa. Kimppakivaa kolmisin? vitsivitsi...
Aluksi varmaankin joku täysin yli edetty raivokohtaus ja seuraavat puoli vuotta saamme jaksosta toiseen seurata sitä rasittavaa ja myötähäpeää herättävästi näyteltyä itsesääli-Ismoa.
Alan olla itse melko varma, että isä on @Nosebleed ehdottama Lasse Sievinen.
Toivottavasti Aaron kanssa toimittaisiin niin, että muistinmenetyksen loppuessa Aaro jostain syystä ei palaisikaan pahoille teille. Dahlia-Aaro on oikeasti toimiva duo, eikä olisi ensimmäinen kerta, kun joku hahmo kokisi täyskäännöksen. Jos Kari oli hyvissä väleissä Stuban ja Sergein kanssa, en näe syytä, miksei Aaro voisi liikkua Pihlajakadulla aivan normaalisti.
Mun näkemyksen mukaan Linda on jo saanut Jirin puolelleen, eikä tämä edes mitään sen ihmeellisempiä kevätjuhlaliikkeitä vaatinut. Mun mielestä Lindasta on tullut sarjan jokseenkin epäuskottavin hahmo ja se on tämän sarjan kohdalla paljon sanottu. Toki näkemykseeni epäuskottavuudesta saattaa vaikuttaa poliisien yleinen epäuskottavuus ja jatkuva tumpelointi sarjassa. Viimeisin esimerkki eiliseltä, kun Lasse päästi itsensä irti ja Linda päätti tilanteen vetämällä aseen esiin. Täysin normaalia ja uskottavaa toimintaa, johon lahjuksien ottamisen vuoksi potkut poliisista saaneella, linnassa istuneella ja sittemmin (tietenkin) takaisin poliisivoimiin palanneella Lindalla on helposti varaa.Linda hankalassa välikädessä, eli joko menettää Jirin tai saa hänet puolelleen.
Mun näkemyksen mukaan Linda on jo saanut Jirin puolelleen, eikä tämä edes mitään sen ihmeellisempiä kevätjuhlaliikkeitä vaatinut.