PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Mitään tietämättä niin jotenkin olisi suht loogista että Linda on poliisina tuossa operaatiossa
Satuin kanavasurffaillessani näkemään viimeisen minuutin illan Salkkareista ja vaikka Salkkareissa kaikki mahdollista onkin, niin nyt vähän jopa yllätyin.
Onko siis niin, että Linda onkin isänsä jalanjäljissä jonkinmoinen arkkipahis, vai miksi ilmestyi ilmeisessä ahdingossa olleen Karita Alasmaan eteen mukauhkaavana isopomona piukoissa nahkavermeissään? Olen ihan pihalla käänteistä, kun ei ole nyt syyskaudella tullut juuri katseltua.
Ja eikö muka tämä Uimosen paikan sarjassa ottanut sikaniska itse millään pysty antamaan vähän sähköhoitoa, vaan pitää palkata isolla rahalla joku ulkopuolinen tekemään se
Se on sitten eri asia että onko Linda peitetehtävissä vai oikeasti lähtenyt psykopaatin tielle isänsä tavoin.
Täytyy vallan ihailla miten hurtilla huumorilla Salkkarit nykyään suhtautuu tähän omaan Helsinki-keskeisyyteensä. Oli taas sellainen jakso, että jos se ei karkottanut espoolaisia katsojia, niin ei sitten mikään :D
Musta tuntuu että Salkkarit välillä ihan tietoisesti harjoittaa itseironiaa. Varmaan viisinumeroinen luku porukkaa käy päivittäin Espoosta Helsingissä ja matkat toisinaan ajallisesti lyhyempiä kuin Helsingin sisällä :DTäytyy vallan ihailla miten hurtilla huumorilla Salkkarit nykyään suhtautuu tähän omaan Helsinki-keskeisyyteensä. Oli taas sellainen jakso, että jos se ei karkottanut espoolaisia katsojia, niin ei sitten mikään :D
Vai olisiko Pupu uskaltanut vihdoin ottaa roolia?Nyt kun on 2010-luvun viimeinen Salatut elämät- jakso nähty niin voi spekuloida jakson tapahtumilla ja jatkojuonilla. Mitä luulette kuka tahtoo Aaron päiviltä? Tai luulen että Aarolla kyllä vihamiehiä riittää mutta kuka uskaltaa ainakin yrittää tehdäkin jotain?
Onko se rikollisjengi saanut tietoonsa sen Lindan taustat ja kostaa nyt sitten hänen isälleen? En oikein jaksa uskoa Lassenkaan olevan tuon takana? Vai onko Camilla tilannut Seireenin hoitelemaan Aaron päiviltä? Sinähän et äitiäni loukkaa ilman kostoa?
Tai jos nyt vihdoin saataisiin mukaan se viimeiset 15 vuotta sarjaan huudeltu kolmoisveli Iiro.Tai sitten se on Eero, joka myöskin on elossa (tai palannut zombiena) ja nyt Aaron ja Eeron roolit käännetään ympäri. Aaro on muistinmenetyksen jälkeen kiltti ja Eerosta on tullut paha.
Mulle tuli kotimainen komedia ekana mieleen.Tää Salkkareiden rikollispomo on kuin Poliisiopisto kutosen sikaria röyhyttävä pahis.
Tänä vuonna tulee 220 jaksoa salkkareita (yleensä on tullut n. 160/vuosi). Kesätauko jää aika lyhyeksi kun koko vuonna on vain 8 viikkoa taukoa, jos tulee 5 jaksoa/viikko. Kyllä nyt hemmotellaan
Taas ei voi kuin ihmetellä näitä ikäasioita.
..
Tai sitten vaan itselle pistää tässä iässä jo pahasti korvaan tiettyjen sanojen käyttö, kuten hyvänä esimerkkinä tuo "kelaaminen". Meillä Porissa ei minun nuoruudessani "kelattu" yhtään mitään.. paitsi se leffa alkuun sitten kun se oli katsottu