Lasse!!! <3
Insinöörimajurilla pelaa toivottavasti muisti Aaron suhteen vähän pidempään ja paremmin kuin muilla. Jiriltä aivan jäätävää alisuorittamista avausmatsissa.
Lasse!!! <3
Insinöörimajurilla pelaa toivottavasti muisti Aaron suhteen vähän pidempään ja paremmin kuin muilla. Jiriltä aivan jäätävää alisuorittamista avausmatsissa.
Lisäksi Tale ja Janne näköjään budjailee nykyään yhdessä.
Ja siinä on meillä kyllä taas tehty pojista oikein varsinaiset naisten sankarit :D jätkät raahaavat kahdestaan selkä kyyryssä pientä lastulevystä kyhättyä tv-tasoa ympäri kylää, ja aivan nippa nappa näyttää onnistuvan.. ihan yhden kannettava on noin niinkuin tosi elämässä
Huvittavinta oli, kun he parkkihallissa nostivat sen autosta ulos ja Janne toteaa Talelle että "pidetään pieni tauko". He siis vain nostivat sen autosta ulos ja jo piti pitää tauko kun otti niin koville :DJa siinä on meillä kyllä taas tehty pojista oikein varsinaiset naisten sankarit :D jätkät raahaavat kahdestaan selkä kyyryssä pientä lastulevystä kyhättyä tv-tasoa ympäri kylää, ja aivan nippa nappa näyttää onnistuvan.. ihan yhden kannettava on noin niinkuin tosi elämässä
Ideahan tuossa on se että Mustavaara Yhtiöt Oy omistaa kaiken muun siitä ympäriltä, mutta tuo kämäinen teollisuusrakennus on jotenkin siinä keskellä niin sinne ei voi rakentaa sitä Oy:n kaavailemaa kauppakeskusta. Ihan järkevä kuvio itse asiassa nyt pitkään aikaan.Ilmeisesti sarjassa Suomen suurimpiin pörssiyhtiöihin kuuluva Mustavaara Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja (ja hänen ex-vaimonsa) käyttävät päivätolkulla aikaansa yhden kämäsen teollisuusrakennuksen ostoon ja siihen liittyvään juonitteluun. Mistään musta tuolla päämajalla ei olla aikoihin puhuttukaan ja jopa vapaa-aikaa uhrataan tähän :)
Liekkö insinöörimajurin kontrahti vain muutaman jakson artistisopimus kun ei Lassea näkynyt hahmona uusitussa alkutunnarissa? Tai en ainakaan itse huomannut.
Ideahan tuossa on se että Mustavaara Yhtiöt Oy omistaa kaiken muun siitä ympäriltä, mutta tuo kämäinen teollisuusrakennus on jotenkin siinä keskellä niin sinne ei voi rakentaa sitä Oy:n kaavailemaa kauppakeskusta. Ihan järkevä kuvio itse asiassa nyt pitkään aikaan.
Jee lisää homoja sarjaan
Tämän viikon jälkeen voi tännekin kertoa että eihän se homo ollutkaan! Tai jos on niin ainakin kaapissa oleva homo, mutta tosiaan tämä Samuel ilmoitti että ei olekaan homppeli. Kieltämättä yllätys sillä olin itsekin ihan varma että varmasti on homo, mutta ei sentään.En ole tauon jälkeen Salkkareita ehtinyt katselemaan. No nyt televisiosta tuli uusinta sopivaan aikaan niin ajattelin vilkaista missä mennään. Ja tottakai siellähän ylilääkärillä uusi homo taas kierroksessa. Voi helvetti eikö tämä nyt ole jo niin nähtyä?
Sanoisin, että melko pieni kerroin sille, että tulee tulevien viikkojen aikana tekemään "larit" eli eiköhän sieltä kaapissa piilotteleva homppeli paljastu.Tämän viikon jälkeen voi tännekin kertoa että eihän se homo ollutkaan! Tai jos on niin ainakin kaapissa oleva homo, mutta tosiaan tämä Samuel ilmoitti että ei olekaan homppeli. Kieltämättä yllätys sillä olin itsekin ihan varma että varmasti on homo, mutta ei sentään.
Veikkaan, että Kalle näkee sen pussailemassa jotain toista miestä ja ei ollut vaan kiinnostunut Kallesta. Sitten Kalle voi taas alkaa itkeen ja juomaan. Sanoiko tuo uusi tyyppi olevansa Oulusta vai kuulinko ihan väärin? Ei ainakaa puhu yhtää niiku oikiat ihimiset.Sanoisin, että melko pieni kerroin sille, että tulee tulevien viikkojen aikana tekemään "larit" eli eiköhän sieltä kaapissa piilotteleva homppeli paljastu.