SouthernSun76
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Jiri on muuten kova poika. Se kävi heittämässä keikkaa naapurikanavallakin, kun esiintyi Villi Kortti-ohjelmassa parin jakson aikana.
Ja jatkuu vaan, tuo Ismon uni oli kyllä jotain ihan käsittämätöntä kaikessa huikeudessaan. Arvasin sillä sekunnilla että sieltä se meisseli pamahtaa esille kun Ismo alkoi uneksimaan, ja ei tarvinnut pettyä."Tarkottaako tää Kalle sitä, että minä, Ismo Kalervo Laitela, olen homoseksuaali?"
Kultaa.
Ja itseasiassa varmaan myös aika realistinen lopulta. Varmaan aika monen pää menis sekaisin tuollaisessa tilanteessa.Ismon uni oli parasta pitkään aikaan.
Arvasin sillä sekunnilla että sieltä se meisseli pamahtaa esille kun Ismo alkoi uneksimaan...
Tää oli kyllä puhdasta komediakultaa kaikessa ennalta-arvattavuudessaankin. Kohtauksen kruunasi vielä Ismon äänekäs huudahdus ja ulkokuva öisestä Pihlajakadusta. Pitkästää aikaa sai kunnolla nauraa Salkkarikohtaukselle ja muutenkin jakso oli viihdyttävä. G-miehen seikkailuja odotellessa.Sama, mutta en keksinyt millä lailla saadaan katsojalle alleviivattua että Jutalla on penis, kun ei nyt sentään kullia suoraan ruutuun tuohon aikaan päivästä lätkäistä. Eli unen loppu oli juonen suhteen aika ennalta-arvattava, mutta repesin silti spontaanisti nauramaan, kun varjolerssi ilmestyi kuviin. Paras salkkari -kohtaus pitkiin aikoihin!
Saman sama. Sillä sekuntilla, kun Izmo alkoi uneksimaan, tuli mieleen että kohta se säikähtää kullia. Mutta tosiaan yllätyskulli varjon muodossa pääsi yllättämään ihan puun takaa.Sama, mutta en keksinyt millä lailla saadaan katsojalle alleviivattua että Jutalla on penis, kun ei nyt sentään kullia suoraan ruutuun tuohon aikaan päivästä lätkäistä. Eli unen loppu oli juonen suhteen aika ennalta-arvattava, mutta repesin silti spontaanisti nauramaan, kun varjolerssi ilmestyi kuviin. Paras salkkari -kohtaus pitkiin aikoihin!
Toki johan sitä aivan sarjan alkuaikoinakin päästiin näkemään paljasta pintaa.Jännä muuten, kuinka noissa rohkeammissa kohtauksissa ollaan menty "paljaampaan" suuntaan; aikoinaan Niina strippasi jotkut vatsatanssijan vaatteet yllään, mutta nyt Gunnarin kanssa tanssiksi pistänyt mimmi oli ihan alusvaatteisillaan.
Mitenkähän suotavaa tuollainen Alzheimer-potilaiden ryyppääminen on? Varsinkin kun tauti taitaa olla kohtalaisen pitkällä ja mies oli ottamatta lääkkeensä ties miten pitkään.
Niin ja tosiaan joo, Gunnarihan on sekoillut jo aiemmin kun on haahuillut kadulla ja ei ole tiennyt yhtään missä on, eli pahimmillaan on kohtalaisen kujalla ollut.Tätä mietin. Toisekseen, että onkohan kuinka paljon selvitetty, minkälaisia oireita diagnoosin kanssa ilmeneekään. Itse kun olen kuullut ja lukenut lähinnä niistä, jotka esim. poistuvat kotoaan eivätkä tiedä, missä ovat. Saati tilanteessa lääkitys + alkoholi.
No pitihän tästä jokin kuvio saada aikaiseksi, miten Kari ja pojat ovatkin liemessä herran kadottua.
Niin ja tosiaan joo, Gunnarihan on sekoillut jo aiemmin kun on haahuillut kadulla ja ei ole tiennyt yhtään missä on, eli pahimmillaan on kohtalaisen kujalla ollut.