TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 932 886
  • 24 808

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
-
- Aaro/Eero ja Laura tuli ruokailemaan Kentauriin ja pyysivät jotkut spaghettiateriat. Kyökissä Sami kertoi laittaneensa aimo tujaukset valkosipulia ruokiin ja Jenni sai fläsärin tapahtumista ennen tulipaloa. Muisti, että Aaro/Eero pyysi valkosipulia ruokaansa.

Minä sain sellaisen käsityksen Jennin takautumakuvista, että Eero ei kykene syömään valkosipulia tai on allerginen sille. Jenni seurannee, kuinka Aaro/Eeron elimistö reagoi runsaaseen valkosipuliin ja erottaa näin Aaron Eerosta.

Voisiko se mennä näin?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lasse ja Maarit kuuntelivat eilen Katri Helenan kappaletta Syysunelma. Olisikohan siellä pyörinyt stereoissa peräti vanha kunnon 70-luvun Finnhits -älppäri?

On muuten harvinaisen päälleliimatun kuuloista tuo ns. diegeettinen eli tarinatilan sisäinen musiikki. Äänimiksaajalle voisi lähettää sellaisia terveisiä, että laita siihen musiikkiin vähän "huonetta".

Ai niin, sehän onkin Salatut elämät, ei sittenkään mitään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä sain sellaisen käsityksen Jennin takautumakuvista, että Eero ei kykene syömään valkosipulia tai on allerginen sille. Jenni seurannee, kuinka Aaro/Eeron elimistö reagoi runsaaseen valkosipuliin ja erottaa näin Aaron Eerosta.

Voisiko se mennä näin?

Näin se kai on. Mutta tuossa ennen tulipaloahan Jenni tunnisti Aaron siitä, että tämä halusi valkosipulia ruokaansa. Menetti vaan muistinsa, mutta nyt tuo palautui mieleen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Näin se kai on. Mutta tuossa ennen tulipaloahan Jenni tunnisti Aaron siitä, että tämä halusi valkosipulia ruokaansa. Menetti vaan muistinsa, mutta nyt tuo palautui mieleen.

Eli nyt kun puppeli on tehnyt erityisen valkosipulikasta kastiketta, niin Jennin epäilykset kasvanevat, jos Aaro haluaa valkosibalia lisää.

Tuliko missään viime kauden jaksossa ilmi, että Eero olisi allerginen tai inhoaisi valkosipulia, minulla kun jäi koko viime kausi väliin?

Valkosipuli on päivän epistola.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Eli nyt kun puppeli on tehnyt erityisen valkosipulikasta kastiketta, niin Jennin epäilykset kasvanevat, jos Aaro haluaa valkosibalia lisää.

Tuliko missään viime kauden jaksossa ilmi, että Eero olisi allerginen tai inhoaisi valkosipulia, minulla kun jäi koko viime kausi väliin?

Valkosipuli on päivän epistola.

Eihän se sönkkö ole ikinä syönyt valkosipulia. Semmonen kutina kyllä, että vieläkin pitkittyy tämä Aaro-kuvio.
 

julle-jr

Jäsen
Itse veikkaan, että Jenni tekee itsestään naurettavan ja alkaa kiljumaan että sä oot aaro etkä eero. Kaikki pitävät vain Jenniä huonona häviäjänä tämän takia. Aaro sen sijaan maistaa ruokaa ja ilmoittaa viime kerrasta oppineena kohteliaasti, että ei syö valkosipulia.

Jenni kuitenkin tajuaa, että Aaro ei ole Eero ja suostuttelee salapoliisin, eli Tuomon, varjostamaan Aaroa, koska haluaa luonnollisesti saada selville mitä Eerolle on tapahtunut. Tapaus huipentuu Tuomon ja Aaron kaksintaisteluun sorakuopalla. Laura hajoaa tajuttuaan, että Aaro on vienyt hänet täysin kebab-kioskille, kaiken lisäksi hänen unelmansa luonnollisesti romuttuu, koska oikea Eero lämpeneekin Jennistä enemmän kuin hänestä. Tästä syystä Laura joutuu Paulan tilalle sairaalaan selvittelemään ajatuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä sain sellaisen käsityksen Jennin takautumakuvista, että Eero ei kykene syömään valkosipulia tai on allerginen sille. Jenni seurannee, kuinka Aaro/Eeron elimistö reagoi runsaaseen valkosipuliin ja erottaa näin Aaron Eerosta.
Niin meinasinkin Aaro/Eerolla Aaroa. Tämä siis pyysi valkosipulia ennen sitä tulipalokeissiä. Eero tosiaan taitaa olla yliherkkä viitlöökille, tai ei muuten vaan voi sietää sen makua.

Varmaan tuo seikka tulee ratkaisemaan sen, että Aaro paljastuu. Vähän hassua toisaalta, mutta jotenkinhan tuo solmu pitää aukaista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tai sitten ratkaisu on niinkin tylsä, että Aaro muistaa tuon tulipaloa edeltävän episodin ja melkein-paljastumisensa, tajuaa valkosipulin ja sanoo, ettei voi syödä tätä. Jenni sen sijaan on tajunnut jo, kuka on kyseessä. Laura ei.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä tullut tylsää ratkaisua AareEeron tapauksessa ja kohta pihlajakadulla on kasassa sellainen charlien enkelit ettei mitään järkeä. Seppo oli kyllä liekeissä ei voi muuta sanoa ja Ismo piti perinteisesti lupauksensa. Huomenna voi olla ihan hyvä jakso tulossa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerrankin Salkkareissa puututtiin epäkohtaan. Minua on nimittäin pidempään mietityttänyt tuo aika vaihteleva tapa pitää sitä putiikkia auki. Pistetty lappu luukulle milloin sattuu. Ei ehkä tosiaan ole liiketoiminnan kannalta ihan toimivinta, nyt siihen tartuttiin. Oli kyllä Seppo aika lailla kuset kintuissa kun se korsto tuli vähän tsiigailemaan tilannetta.

Näinköhän vielä käy niin, että Seppo mokailee noiden aukiolojen kanssa ja Ismo nappaa Stellansin itselleen ja nousee päälliköksi?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi kauhea, kun sydäntä kylmäsi Ispen alkaessa pakonomaisesti raapimaan ässäarpoja! Onneksi Tanja äjähti paikalle ja keskeytti puuhan, huh huh.

Seppo Seppo, nyt vähän jarrua... Pian on raiskaussyytökset niskassa kun on viety Pihlajakadulle "tiedoton" 18-vuotias. Kauppiaille tuppaa sattumaan sellaista, kun julkisuus vyöryy yli. Pinkistä paidasta 10+.

Mahtijakso!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerrankin Salkkareissa puututtiin epäkohtaan. Minua on nimittäin pidempään mietityttänyt tuo aika vaihteleva tapa pitää sitä putiikkia auki. Pistetty lappu luukulle milloin sattuu. Ei ehkä tosiaan ole liiketoiminnan kannalta ihan toimivinta, nyt siihen tartuttiin. Oli kyllä Seppo aika lailla kuset kintuissa kun se korsto tuli vähän tsiigailemaan tilannetta.

Näinköhän vielä käy niin, että Seppo mokailee noiden aukiolojen kanssa ja Ismo nappaa Stellansin itselleen ja nousee päälliköksi?
Olin jo jatkikseen kirjautunut ja ajattelin kirjoittaa myös tuosta, että Seppo saa näköjään pitää kauppaa kiinni milloin huvittaa vaikka se kuuluu isolle ketjulle, mutta kerkesi sitten tämä johtaja tulla kylään kaupalle...Usein tullut ihmeteltyä tätä asiaa, että Seppo vetää Elinan kuukautisten takia kaupan kiinni loppupäiväksi. Eipä taida enää...
Oli muuten hyvä jakso pitkästä aikaa. Ismo taas lirissä lopussa ja Seppo näyttä vähän moveja lattialla.
On muuten Sofia tosi söötti tapaus. Ja Juuliakin näytti siinä saunakohtauksessa varsin hyvältä ja siihen lisää vielä sen perseen...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saisikos taas tiivistelmän päivän jaksosta, kiitosta!

Kari oli tonkinut roskiksesta Sepolle tarkoitetun kutsun suihkuseurapiiribailuihin ja sai Sepon houkuteltua lähtemään, ehkä sillä varjolla, että pääsee itse mukaan. Seppo oli pannut jo Stellansin kiinni, etuajassa. Stellansiin tärähti kauppaketjun laatutarkkailun korsto, joka mainitsi Sepolle, että Sepon yksikön aukioloajat ovat kummallisia.

Seppo oli nöyrää poikaa, eikä juhliin olisi lähtemistä. Seppo lupasi pyhästi hattu kädessä, ettei penaile enää aukiolojen kanssa, hän kun on vain ison ketjun renki.

Kari tuli kauppaan ja huomattiin, ettei korvaavaa kassaneitiä olisi, kun pallokin lähti etuajassa himaan tursaamaan. Onneksi paikalle tuli Ismo, ja asia oli sillä selvä. Ismo korvaisi Seppoa. Seppo luotti Ismoon täysin.

Seppo bailasi ankarasti kutsuvierasjuhlissa, Kari ei aluksi ollut päästä sisään Sepon avecina, kun Seppo vietiin heti portsarin ohitettuaan tanssaamaan ja Kari jäi kuin nalli kalliolle. Lopulta Kari pääsi sisään Nooran kanssa. Pientä vispilänkauppaa on muuten ollut Kartsalla ja Nooralla...

Paula ei vielä tahdo himaan pöpilästä, Jennin valkosipulitemppu osoitti että Eero on Aaro. Laura olisi halunnut Aaro/Eerolta vähän "jälkiruokaa" *khm*, mutta Lauran kämpillä katsoivat Niko ja Oona mangaa ja suuri rusinapulla oli juurtunut sohvaan "mä en liikahda tästä mihinkään, snif".

Ispen uhkapelikoukun ympärillä elettiin jännittävimmät vaiheet: eräs asiakas osti Stellansista arvan ja voitti kympin. Ismon uhkapelihammasta alkoi kolottaa, hän oli jo ottamassa arpaa kansiosta, mutta painoi hammasta purren kansion kiinni.

Lopussa oli kuitenkin tapahtumassa jotain karmeaa: Ismo otti pakonomaisesti koko arpakansion kouraansa, kiskoi sieltä laskujeni mukaan neljä arpaa ja koko kroppa täristen oli alkamassa raapia niitä. Silloin paikalle tuli Tanja, ja jakso päättyi siihen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
ja siitä Sepon tanssikohtauksesta... Näkivätkö silmäni oikein, että kuvissa vilahti Riitta Väisäsen ohella myös Susanna "melkein susankuronen" Sievinen?

Taisivatpa nähdä.

Tuotantotiimihän oli selvästikkin panostanut saadakseen "julkkis-tunnelmaa" seurapiiri-bileisiin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi kauhea, kun sydäntä kylmäsi Ispen alkaessa pakonomaisesti raapimaan ässäarpoja! Onneksi Tanja äjähti paikalle ja keskeytti puuhan, huh huh.

Minäkin huusin kovaan ääneen, että et kai nyt saatana oikeasti ala raapimaan niitä arpoja vitun urpo! Jännitys oli tuota seuratessa käsin kosketeltava, joku väsynyt sm-liigakierros ei kiinnostanut lainkaan sillä hetkellä.

Hyvä jakso kokonaisuudessaan. Nyt Jenni ja Oona ovat aika varmoja, että Eero on Aaro ja kaikki muut luulevat että Aaro on Eero.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Minäkin huusin kovaan ääneen, että et kai nyt saatana oikeasti ala raapimaan niitä arpoja vitun urpo! Jännitys oli tuota seuratessa käsin kosketeltava, joku väsynyt sm-liigakierros ei kiinnostanut lainkaan sillä hetkellä.

Hyvä jakso kokonaisuudessaan. Nyt Jenni ja Oona ovat aika varmoja, että Eero on Aaro ja kaikki muut luulevat että Aaro on Eero.

Sama täällä, ajattelin jälkikäteen että helvata se on vain telkkarisarja.
Saas nähdä mitä tytöt keksii paljastakseen Aaron. Pitää vain saada Laura vakuuteltua ja se voi olla aika kinkkinen homma.
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Taisivatpa nähdä.

Tuotantotiimihän oli selvästikkin panostanut saadakseen "julkkis-tunnelmaa" seurapiiri-bileisiin.

Seurapiiri-bileissä vilahti myös meidän oma Helsinki city boy, Teuvo.

Muutenkin päätä huimaava jakso. Näitä ehdottomasti lisää.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Loistavaa jakso!Helmenä Karin sanat portsarille (Göran Porvali) kun ei meinannut päästä sisään: "Mä oon Seppo Taalasmaan poika".On se Sepi julkkis!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Loistavaa jakso!Helmenä Karin sanat portsarille (Göran Porvali) kun ei meinannut päästä sisään: "Mä oon Seppo Taalasmaan poika".On se Sepi julkkis!

Pieni OT:

Poke ei muuten ollut Göran Porvali, joka sentään käy oikeissa töissä, vaan tämä Hunks-Ossin kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös