Lola se tosiaan oli niin suuri rakkaus Pietarille, että jätkä päätti muijan pötkötellessä koomassa tehdä Tinder profiilin ja alkaa deittaileen, ensin kahta naista yhtä aikaa, kunnes jäi kiinni molemmille. Hieman kyseenalaista edelleen. Strippiklubista Lola sentään tiesi kun omisti sen. Ja olipa romanttinen kohtaaminen heillä. Pietari heilutti pikku-Pietaria yleisölle ja tyttö oli myytyä. Jos oikein muistan niin olikohan se Tuhmat tädit 2:ssa, jossa joku Lola (ei näytetty naamaa) sai tuon klubin itselleen pilkkahintaan. Ja sen sarjan mukaan Eva siis oli ollut töissä siellä ennen tätä.
eli:
-Eva on töissä Herukassa, tapahtui ennen sarjaan tuloaan.
-Eva tulee sarjaan Nellan kanssa 2014
-Linda tulee sarjaan 2015
-Lindan&Karin polttarit ja heti perään tädit pyörittää Herukkaa vanhan omistajan ollessa paossa, 2016 (Tuhmat tädit 1&2)
-Lola saa Herukan eurolla
-Pietari tapaa Lolan Herukassa
-Kihlat, auto ojaan, Lola koomaan
-Pietari pistää Tinderin tulille
-Monican & Evan kanssa mätsit
-Pietari tulee sarjaan 2016
-Pietari jää naisille kiinni ja alkaa tapaileen vain Evaa
-Monica Evalle suuttuneena panee Jiriä => 9kk (okei Salkkarit-raskaus) ja Magnusti syntyy
-Pietari kosii Evaa, Lola herää koomasta
Varmaan jäi vielä jotain välistäkin.
Ei sillä, että sarjaa muutenkaan saisi loogiseksi ja sen aikajatkumoa henkilöhistorioineen toimiviksi, on nuo erilliset sarjat ja Painajainen-leffat pakko ajatella "toiseksi todellisuudeksi".
Jo pelkän sarjan puitteissa ärsyttää eniten se, ettei henkilöillä tosiaan ole pysyvyyttä, vaan heidät ikään kuin "rebootataan" noin puolen vuoden välein. Ja siinä menee kerralla kaikki rakastumiset / luonteenpiirteet / varallisuus / suhtautuminen muihin henkilöihin uusiksi.
Ja joissain tapauksissa menee ikäluokkakin uusiksi. Lasten kasvaminen taaperosta teiniksi yhdessä kesässä on saippuasarjojen välttämätön paha, enkä osaa ärsyyntyä epäloogisuuksista, jotka pohjautuvat ajat sitten häipyneisiin hahmoihin tyyliin Laura Kivirannan seikkailut Aaron kanssa.
Typerimpiä juttuja on luonteen ja periaatteiden muuttuminen ilman syytä. Se olisi tyylikästä, jos perusteena olisi esim. traumaattinen kokemus, joka katkeroittaisi hahmon pysyvästi. Mutta eihän se niin mene, aivan hatusta tempaisten muuttuvat suorastaan entisen minänsä peilikuviksi.
Miksei sarjan laadunvalvoja voisi tehdä jokaisesta hahmosta tyylikirjaa, joissa on raamit näiden tekemisille. Käsikirjoittajat sitten noudattaisivat näitä raameja ja käyttäisivät mielikuvitustaan saadakseen halutut tapahtumat framille.