TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 895 959
  • 24 763

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mikähän hätä sillä Monican vauvalla muka oli? Vai menikö multa jotain ohi tän päivän jaksosta? Todella hyvinvoivalta ainakin minusta näytti kun Eva saapui huolehtimaan. Vai nälkäkuolemako sitä uhkasi kun ei tissiä saanut suuhun heti tuntiin pariin?
 

Kalakukko

Jäsen
Mikähän hätä sillä Monican vauvalla muka oli? Vai menikö multa jotain ohi tän päivän jaksosta? Todella hyvinvoivalta ainakin minusta näytti kun Eva saapui huolehtimaan. Vai nälkäkuolemako sitä uhkasi kun ei tissiä saanut suuhun heti tuntiin pariin?

Kyseessä on jälleen totaalinen hutilyönti tuotannolta. Vauvaa olisi tullut lievästi pahoinpidellä tai vähintään näännyttää ennen kohtausta uskottavuuden lisäämiseksi. Ei olisi Turkan ohjauksessa menneet läpi tällaiset lepsuilut.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kyseessä on jälleen totaalinen hutilyönti tuotannolta. Vauvaa olisi tullut lievästi pahoinpidellä tai vähintään näännyttää ennen kohtausta uskottavuuden lisäämiseksi. Ei olisi Turkan ohjauksessa menneet läpi tällaiset lepsuilut.

Moi tuotantotiimin henkilö! Tekikö taas kipeää perseessä kun todellinen tohelointi kirjoitettiin foorumille ilmi?

Miksi piti puhua vauvan huonosta voinnista kun poika kerran näytti täysin terveeltä ja säilyi ihan kunnossa? Siksikö että Monica oli itse katkaissut napanuoran?

PS. Olen muuten kuullut huhua että nukkuva vauva esittää monesti kuollutta/einiinhyvinvoivaa vauvaa jos on tarvis
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kun ei osaa näytellä, niin ohjaajakin voisi olla vaatimatta liikoja, siitä kun aina seuraa katsojille myötähäpeämittarin räjähdys ylikuormituksen seurauksena. Eevan yliammuttu hysteerisuus jakson alussa oli kyllä yksi kotimaisen tv-historian paskimpia näyttelijäsuorituksia ikinä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minä mietin, mitenköhän aiotaan viedä loppuun Gunnarin, Ullan ja Dahlian kuvio, että ex-rouva olikin syypää toisen alttarisekoamiseen. Vai onko tämä täysin unohdettu jo. Tai sitten minulta vaan mennyt jokin pätkä ohi.

Sinänsä eilisen jakson päätös kyllä allekirjoittanutta hieman kosketti. Korostaen ehkä sanaa hieman, koska muuten tuossa juonikuviossa ei järkeä ollut.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Minä mietin, mitenköhän aiotaan viedä loppuun Gunnarin, Ullan ja Dahlian kuvio, että ex-rouva olikin syypää toisen alttarisekoamiseen. Vai onko tämä täysin unohdettu jo. Tai sitten minulta vaan mennyt jokin pätkä ohi.
Camilla syytti Alissaa ja Alissa kielsi asian. Eipä sitä muuten olla otettu esille.

Veikkaan, että tuo synnytyskuvio kääntyy vielä päinvastoin. Monica kokee jonkun ihmeparantumisen ja vauvalla onkin jokin ongelma. Sitten sitä yhtä siideritörppöä syytellään ja itketään miten oltiin niin vastuuttomia. Stuba voi myös tulla lohduttaa kun on itsekin menettänyt lapsia.

Ja hei, missäs muuten Oliver luuhaa? Joutui ilmeisesti ikuiseen arestiin kiroilusta. Vai onko Iida teljennyt sen jonnekin huoneeseensa?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Camilla syytti Alissaa ja Alissa kielsi asian. Eipä sitä muuten olla otettu esille.

Juu kiitos, eli unohdettu. Mahtaako siis selvitä koskaan.

Sitten sitä yhtä siideritörppöä syytellään ja itketään miten oltiin niin vastuuttomia.

Tämän olen kuullut kuvion alusta asti mielessäni, kuinka Camilla soittaa Jirille suutaan siiderin tarjoamisesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Hei, miltäs kuulostais absintti?"

En varmasti ole ainut katsoja, jolle tuo kysymys toi välittömästi mieleen tämän:

Minkälaista viinaa toi Absintti on? - YouTube

Lindan ja tämän mikäliesamin ryyppyreissu tuskin päättyy kuten Peter Franzénilla tuossa sketsissä, mutta jos nyt edes jotain säpinää saisivat aikaiseksi. Painan kuvitteellisen panokseni sille, että Linda päätyy samaan sänkyyn kollegansa kanssa.

*e* Seksi-Stubastian shoots... and scores!
 
Viimeksi muokattu:

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Mä olin kuitenkin sun isäpuoli vähän aikaa..."
Himo voitti taas Seksihullun. Eikä Iidakaan näyttänyt yhtään hullummalta.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen sitä mieltä, että sarjaan on saatu loistava uusi näyttelijä. Ukko Sirenin tulkinta Magnus Mustavaaran roolissa oli erittäin uskottava. Juuri noin tämä hahmo käyttäytyisi noissa tilanteissa.

Pienillä eleillä, äännähdyksillä ja katseilla Siren loi uskottavan vaikutelman ja Magnus Mustavaara henki vastasyntyneen vauvan olemusta. Edes Siren ei pystynyt täysin paikkaamaan käsikirjoituksen ja castingin erheitä, hän on fyysisesti hieman liian suuri Magnus Mustavaaraksi.

Annetaan se kuitenkin anteeksi ja katsotaan mihin suuntaan hahmo kehittyy. Ja toivotaan, ettei tässä käy samalla lailla kuin Niko Vainion kanssa. Okko Salminen veti uskottavasti raamit, mutta samaa hahmoa myöhemmin näytelleet kolme näyttelijää eivät päässeet lähimainkaan samalle tasolle.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Hah, täällä odoteltiin koska Sebastian ja Iida päätyvät samaan sänkyyn ja ihmeteltiin kuinka se ei ole vieläkään tapahtunut. Mutta niinhän Stuba oli kuin olikin jörninyt koko ajan salaa kameroilta naruttaen katsojia, on se, on se kova.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Stuba varmaan oikeasti panis omaa tytärtään jos sellainen olisi. On se sonni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hah, täällä odoteltiin koska Sebastian ja Iida päätyvät samaan sänkyyn ja ihmeteltiin kuinka se ei ole vieläkään tapahtunut. Mutta niinhän Stuba oli kuin olikin jörninyt koko ajan salaa kameroilta naruttaen katsojia, on se, on se kova.
Siis mitä mitä, onko Stuba siis off-screen paneskellut Iidaa menemään tässä koko ajan? Höh, vähän harmillinen käänne, olisin toivonut että tilanne olisi edennyt jotenkin että Stuba ja Iida olisivat ensin ajautuneet kiihkeään suuteloon, tämän jälkeen Stuba olisi keskeyttänyt homman sanomalla "Ei jumalauta mä oon käytännössä sun isäpuoli". Tämän jälkeen Iida olisi mennyt omaan huoneeseen, ja hieman myöhemmin Stuba menee tsekkaamaan onko kaikki ok. Sitten vähän aikaa lässytetään jotain ja kohta on taas kieli kurkussa ja Iida antautuu Stuballe. Johonkin väliin vielä "Ei jumalauta tää on väärin" Stuban sanomana.

Mutta joo oli havaittavissa ehkä siitä saakka kun Iida muutti Stubastianin luo asumaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Stuba on äijä. Jätkä panisi varmaan vasikkaa, jos sille puettaisiin hame.

Minua ärsyttää Dahlia. Tai tarkemmin sanottuna tuotannon porukan alleviivaus, millainen hahmo on. Uskotaan jo, että Dahlia on helvetin elitistinen puumarouva, ei sitä tarvitse joka raossa toitottaa.

Voidaan ruveta ottamaan vetoja vastaan, miten kauan menee ennen kuin Magnus pamahtaa Severin, Violan ja Benjaminin mittoihin. Itse veikkaisin siinä menevän pari vuotta.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tää vanha rouva joka luulee omistavansa maailman. Tunsin aikoinaan tollaisen kyrpänaaman ja meinasi mummo saada slaagin, kun avauduin hänelle hänen "ihanasta" persoonastaan.

Toinen ärsyttävä persoona on nää äijämäiset naiset, jotka yrittää esittää kovista. Camilla ja Linda.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
On tuo Sebastian kyllä alfa! Sellainen sonni panemisineen, että hattu päästä. Siinä kaatuu kaikki rapun siskoksista aina tytärpuoleen, kun alfa astuu huoneeseen. "Pidä mun tyttärestä hyvää huolta", ja mieshän pitää!

Taitaa Sebastian olla kiistämättä sarjan historian kovin panomies?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
On tuo Sebastian kyllä alfa! Sellainen sonni panemisineen, että hattu päästä. Siinä kaatuu kaikki rapun siskoksista aina tytärpuoleen, kun alfa astuu huoneeseen. "Pidä mun tyttärestä hyvää huolta", ja mieshän pitää!

Taitaa Sebastian olla kiistämättä sarjan historian kovin panomies?
Tietysti se noin menee kun kaikki suhteet täytyy olla samassa rapussa asuvien kanssa. Mietippä omalle kohdalle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Luulis että Oliver on niin paljon nähnyt pienen elämänsä aikana, että näky siitä että isi polkee Iidaa ei herättäisi mitään mielenkiintoa.

Ja Sergeille ja Sebastianille pitäs saada oma kesä-spin-off sarja. Niin jäätävää läppää veljeksiltä lentää keskenään. Joku roadtrip-setti halki kesäSuomen voisi toimia
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Ja Sergeille ja Sebastianille pitäs saada oma kesä-spin-off sarja. Niin jäätävää läppää veljeksiltä lentää keskenään. Joku roadtrip-setti halki kesäSuomen voisi toimia

Asuisivat motelleissa ja Stuba painais paikallisia muijia jossain huoltoaseman takahuoneessa samalla kun Sergei hoitais "uuden" auton käyttöön jotta matka voisi jatkua kohti seuraavaa kaupunkia. Automatkojen aikana käytäis sitten läpi mitä kaupungissa tuli tehtyä... "ei saatana!"
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Nyt oli Stubastianilta kunnon tykitystä. Kohta varmaan menee pyytämään nöyrästi anteeksi. Ja penemiseksihan se taas menee. Saa opettaja kerrankin kunnolla munaa
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Opettajakohtaus menee ainakin lähihistorian avauskentälliseen. Kerrassaan mahtavaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aivan varmasti Sebastian vielä panee tuota opettajaakin, kyllähän tuo "et oo saanu kunnolla munaa" oli selkeää petausta sille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aivan varmasti Sebastian vielä panee tuota opettajaakin, kyllähän tuo "et oo saanu kunnolla munaa" oli selkeää petausta sille.

Mietin samaa, mutta näissä on aina riski, että opettajasta ei kuulla enää koskaan vaan siirrytään sossutäteihin.
 

JKyykka

Jäsen
Sebastian on kyllä huikea. On noussut kolmosketjun perusvarmasta suorittajasta ykkösketjun tähdeksi, joka panee pelivälinettä kovalla prosentilla ylämummoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös