Sonny Burnett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Itse en ymmärrä, että mikä ihmeen pakko tuota Amadeusta on pitää juuri noissa kyseisissä tiloissa ja valittaa kolminkertaisesta vuokrasta. Itse ainakin muuttaisin nykyisestä kämpästäni hyvinkin pian jos vuokraisäntä ilmoittaisi, että maksat sitten ensi kuusta lähtien kolminkertaisen vuokran. Asiakaskuntakaan kun nyt ei vaikuta mitenkään järin laaja olevan etteikö uusissakin toimitiloihissa sitä yhtä mummoa kuukaudessa kävisi polkemassa kuntopyörää. Itse asiassa en ihmettelisi vaikka siitä kuntopyörästä kuluisi penkki puhki tuosta jatkuvasta hinkkaamisesta ja putsaamisesta. Joku voisi myös ihmetellä minkä takia autiossa kuntosalissa on jatkuvasti kaksi työntekijää. Kai tuo sitten niin hyvää voittoa tuottaa, pinta-alaa puljussa on parikymmentä neliötä, laitteita kourallinen, asiakkaita ei juuri koskaan. Sijainti sen sijaan on hyvältä paikalta Helsingistä ja vuokra kolminkertainen alueen normitasoon nähden. Oma matematiikkani ei riitä saamaan kyseisestä liiketoiminnasta kannattavaa.
Veikkaisin että juonikuvio voisi olla että ÄitiHelena Kuula on tukenut retale-poikiensa elämää vuokraamalla kuntosalin tilat pilkkahintaan. Eli alle markkinahintojen on tähän asti menty. Nikkiset nosti sitten vuokran normitasolle.