Taisi kyllä sanoa että "kysy Sebulta apua". Eipä sillä, kuulosti kyllä erittäin epäselvältä ja ihan hyvin olisi voinut sanoa että Sepolta, mutta omaan korvaani sanoi että Sebu.
Luulen, että Akin lasti on viiniä.
Luulen, että Akin lasti on viiniä.
Oliko se sama kuljetusfirman äijä ja auto, joka toi Ismolle kissat ja toi Akille tavaraa?
Luulen, että Akin lasti on viiniä. Helena jutteli jokin aika sitten Ismolle kannattavuudesta tms. ja mainitsi, että viinilistat tulisi uusia. Olisiko Akilla oma viinitila tai jonkun alihankkija?
Ei se nyt mikään penaalin terävin kynä taida olla.
On muuten aivan uskomaton mumisija. Neidin paras näyte tästä on elokuva Blackout, jossa ei saa Banerjeen puheesta mitään selvää. Hän on muutenkin rento kuin Matti Vanhanen, eikä mitenkään voi uskoa, että hän on oikeasti koulutettu ammattinäyttelijä....takkutukkainen isonenä mumisija...
Piti kurkata kuinka huolella Miskan tabletti oli valmisteltu eilisessä jaksossa ja katsoa still-kuvalla ne vilahtaneet FB-viestit. Ja olihan se.
onks kepit kolissu
Yhteenlasku ei Sirgayn vahvin alue. Syytän Mariannaa asuntooni murtautumisesta + syytän Mariannaa Heidin huumaamisesta + Olen itse sekaisin kuin seinäkello = Ei, sitä ei voi tietää.Missähän vaiheessa Sirgay alkaa epäillä niitä vitamiinejaan? Epäilee kyllä Mariannaa kaikesta mahdollisesta muusta (ihan aiheesta toki), mutta ei sitten hoksaa että olo menee vähän oudoksi aina niiden nappien napsimisen jälkeen. Lisäksi äijähän taisi googlettaa tietoa niistä napeista, että aiheuttaa sekavuutta?
Piti kurkata kuinka huolella Miskan tabletti oli valmisteltu eilisessä jaksossa ja katsoa still-kuvalla ne vilahtaneet FB-viestit.
Sergeillä ei myöskään tunnu leikkaavan sen suhteen, että äijähän tietää sen että ne jotkut lääkkeet aiheuttavat tuollaisia oireita. Kaveri ihmetteli käytävässä sekoilevaa Heidiä, ja luki sitten välittömästi että ne Mariannan lääkkeet aiheuttavat tuollaisia oireita. 1+1 on tässä tapauksessa vissiin 7.Tajuaisikohan Sergei nyt lukea lääkepakkauksesta ne haitat...
Sergeillä ei myöskään tunnu leikkaavan sen suhteen, että äijähän tietää sen että ne jotkut lääkkeet aiheuttavat tuollaisia oireita. Kaveri ihmetteli käytävässä sekoilevaa Heidiä, ja luki sitten välittömästi että ne Mariannan lääkkeet aiheuttavat tuollaisia oireita. 1+1 on tässä tapauksessa vissiin 7.
Jälkikäteen jäin miettimään, että ei kai Kalle kertonut tälle mitään Sergeistä? Hänellä on lääkärin vaitiolovelvollisuus jne.