Larilla oli muuten aivan oikean joukkueen läppäri.
Onko tämä narrijunnu joku takinkääntäjä? On menossa.. tai siis OLI menossa kovaa vauhtia Ottawan leirille ja läppärin kannessa on silti kojoottien logo? Tämähän on suoraan kuin MG oulun kärpistä kohun saattelemana HIFKiin. Meneeköhän Lari sittenkin Ottawan leirille mutta kojootit ostaa miehen pois kuleksimasta?
Kallen kiima olikin ilmeisesti napeilla hankittua. Ei siinä. Hommansa vällyjen välissä ilmeisen hyvin kuitenkin hoiti. Jo kahdesti, ja lisää kirjaimellisesti tulee. Ainakin jos Katariinalta kysytään. Puuman nälkä alkaa petikamarin puolella kasvaa, ja tämäkös homoa kauhistuttaa.
Kävelikö tämä Kaisla muuten viime jaksossa itsekseen ovesta sisään ilman, että kukaan olisi käynyt avaamassa ovea?
Itselleni myös pistää aina silmään se, että talon asukkaat käyttävät aina kenkiä sisällä. En ainakaan itse ole tälläiseen ilmiöön törmännyt "oikeassa elämässä" eli talossa pidettäisiin aina ulkokenkiä jalassa.
Itselleni myös pistää aina silmään se, että talon asukkaat käyttävät aina kenkiä sisällä. En ainakaan itse ole tälläiseen ilmiöön törmännyt "oikeassa elämässä" eli talossa pidettäisiin aina ulkokenkiä jalassa.
Tuo on kyllä osittain kulttuurikysymys. Sen takia se ihmetyttääkin salkkareissa. Itse kun asuin amerikassa oli paljon luontevampaa pitää kengät jalassa kylässä. Suomessa ei tulisi mieleenkään.
Tuo on kyllä osittain kulttuurikysymys. Sen takia se ihmetyttääkin salkkareissa. Itse kun asuin amerikassa oli paljon luontevampaa pitää kengät jalassa kylässä. Suomessa ei tulisi mieleenkään.
Kallen on todennäköisesti pakko myöntää, ettei ei saa luonnollista stondista naisen kanssa, joten Katariinan tyydyttämiseksi pitää turvautua tähän keinotekoiseen aineeseen. Joka siis aiheutti isä-Laitelalle nolon kestoseisokin.Mitenhän Kalle isälleen selittää, että kämpästä löytyi erektiolääkettä?
Olipa muuten eilen myös selkeästi pari closeria Salkkareissa: muistelomontaasi Paulasta teki selväksi ainakin sen, ettei rouva Sievinen enää palaa sarjaan takaisin.
Tai sitten cliffhangerina kauden päätöksessä Paula onkin oven takana
Kallen kommentit kotipuolessa olivat huvittavia. "Sattuuhan sitä." Tosin nyt onkin homopoika tukalassa paikassa, kun joutunee myöntämään piikkiensä todellisen tarkoitusperän. Miten itse Don tähän suhtautuu? Tuskin olkiaan kohauttaen.
Jos en vallan väärin muistele eilistä tykitystä niin "Kaltzu"han jo Donille myönsi, jotta Katariina tuikkasi erektiolääkettä kortisonipiikin sijasta.