Nonni, oikeen Ile Vainio tulee tarjoomaan maailmanluokan levysopparia. Hintana vaan Seppo ulos tiimistä, aikamoista.
Eliaksen ja Larin paljastumista onkin odoteltu. Nyt se sitten tapahtui. Saa nähdä kuinka tämä Elias-Lari-Iida soppa tulee nyt jatkumaan. Iida lopettaa seuraavaksi juomisen ja kuihtuu pois?
Liittyykö Paulan ja Lassen Saksassa heiluminen jotenkin Salkkarit-leffan kuvauksiin? Mietin vaan, että ovat jo aika kauan olleet poissa.
Mutta eikös Cindy vienyt pojan kotiin ja leikkasi rannekkeen irti jossa oli Alexanderin nimi? Toki tyhmää, ettei Isabella ja Stuba huomannut oman skidin ranneketta ja sitä ei näytetty että se olisi irti leikattu ja heitetty huomaamattomasti jonnekkin.Oon ollut pitkään sitä mieltä että vauvojen vaihto huomattiin sairaalassa, eli OJ on todennäköisesti Ossin poika. Ossi onnistui näytteiden vaihdossa mutta vaihtoi oman näytteensä vahingossa Stuban näytteen tilalle. Tulos positiivinen, eli poika on Ossin. Saas nähdä kuinka kauan tätä hommaa vatvotaan ennen kuin isyystesti uusitaan.
Mutta eikös Cindy vienyt pojan kotiin ja leikkasi rannekkeen irti jossa oli Alexanderin nimi? Toki tyhmää, ettei Isabella ja Stuba huomannut oman skidin ranneketta ja sitä ei näytetty että se olisi irti leikattu ja heitetty huomaamattomasti jonnekkin.
Nonni, oikeen Ile Vainio tulee tarjoomaan maailmanluokan levysopparia. Hintana vaan Seppo ulos tiimistä, aikamoista.
Näköjään myös Ismo on potkittu pois bändistä ja Ossi on alkanut tekemään räppiä jonkun toisen gängsterin kanssa.
Eivätköhän tuon elokuvan ole ne käyneet jo katsomassa, jotka aikovat katsoa. Minulta jää väliin. Niinpä minun puolestani sen nähneet kyllä saavat kertoa leffan juonesta varsinkin, jos siellä on jotain, joka avaa paremmin sarjan nykyisiä tapahtumia. Spoiler-tageilla jos ei muuten?Luulen jotenkin, että tämä on nyt joku eri juttu kuin ne aiemmat stalkkailut.
Se Pepin ja Sergein asunnon ympärillä kummitellut juttu taidettiin tuossa Salatut Elämät leffassa selvitä, että mikä sen taustalla oli. Sen enempiä spoilaamatta.
Tämä on nyt ehkä jo jotain muuta.