Greenlander
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Miksi Joonatanilla ja Lassella on kotonaan kengät jalassa?
Niinpä. Mutta kun Puolakka sanoi, että kumia käytettiin, niin sitten sitä käytettiin ja näyttö alkaakin olla kasassa.Aika vastaanottavainen raiskattava Peppi olisi kyllä ollut siinä kohtaa, jos kaatumakännissä oleva Antti olisi rullannut spärdäriä paikoilleen, että pääsee väkisinmakaamaan.. eikä mitään vastarintaa tietenkään? =D
Toki. Ovela rikollinenhan hävittää tietenkin todistusaineiston. Ja jää rikospaikalle nukkumaan vaatteet päällä sepalus auki. ;)Ja tosiaan, luulisi, että se käytetty kortsu löytyisi sitten sieltä huoneesta. Toki tuo pidätys tapahtui aamulla, joten Antti olisi voinut ehtiä hävittää todistusaineiston sillä aikaa.
Moi, olen Cindy ja piilotan aivan helvetin arkaluontoisen kirjeen kellarin kanahäkkiin, johon Ossilla ja muilla on avain...
Minä tsemppaan Stadin Ainoan puolesta. Parempi hahmo kuin nilkki-Sergei ja bimbo-Peppi yhteensä. Mutta eiköhän se tosiaan ole Peppi, joka tuosta kuviosta lopulta saa kär
Moi, olen Cindy ja piilotan aivan helvetin arkaluontoisen kirjeen kellarin kanahäkkiin, johon Ossilla ja muilla on avain...
samaa itsekin toivoisin, mutta tuskinpa kirjoitetaan ulos.. leffakin kun ollaan tytöstä tekemässä, en ymmärrä kyllä mitä tuossa Pepin hahmossa edes kiinnostaa?Eipä isosti haittaisi, jos tuon raiskausjuonen paljastumisen kautta saataisiin nti Puolakka kirjoitettua ulos sarjasta. Oranssinvärinen vikisevä teini, jolla on aina asiat huonosti. Peppi-parka.
samaa itsekin toivoisin, mutta tuskinpa kirjoitetaan ulos.. leffakin kun ollaan tytöstä tekemässä, en ymmärrä kyllä mitä tuossa Pepin hahmossa edes kiinnostaa?
Paljoa huonompia näyttelijöitä ei sarjasta löydy.
Oliko kirjeessä esim. allekirjoitusta, josta Matleena tietäisi, keneltä se on? Kuvittelee sen olevan Katariinan tekosia ilman Jennin puumerkkiä.
En jaksa selailla ketjua taaksepäin.
Jäänyt pari viikkoa hieman vähemmälle aktiviteetille tämä sarja ja eilen havahduin siihen, että mitä tapahtui Mikaelille? Eli missä meiningeissä mies nosti kytkintä, vai nostiko ollenkaan?
Eikö Lassella rauhanturvaajana ole jonkinlaisia taitoja selviytyä tiukoissa paikoissa? Mies ei saa edes yhtä korua auki ilman, että yksi mummo ja yksi keski-ikäinen nainen yllättävät. Miten tuo mies on koulutettu?
Selväähän on, että Lasse alkaa kohta selvittää lesken korun arvoitusta, toivottavasti suorittaa tehtävän tyylillä, kuten insinöörimajurin arvolle kuuluu.
Olen DNA:n tutkimusmenetelmiä ja mikrobiologiaa/biokemiaa jonkin verran opiskellut ja kyllähän se niin on, että vaikka he ovat kaksosia, on DNA:ssa eroja. Ilmeisesti eivät kuitenkaan ole identtisiä kaksosia, koska näyttävät niin eriltä? Jos kuitenkin ovat niin silloin DNA:ssa ei ole mitään eroja paitsi mutaatioiden aiheuttamia. Ei siis kuulosta mielestäni uskottavalta, ettei DNA:n eroja pystyttäisi havaitsemaan, vaikka ne ovat paljolti samanlaiset erimunaisillakin kaksosilla.
Ok kiitos tästä. Mielenkiintoista luettavaa, vaikka teoriani juonenkulusta sortuikin jo kuin korttitalo. Eihän ne poliisit ole tehneet MITÄÄN tutkimuksia Pepille. Neiti vielä ajatteli, ettei häntä ehkä kuulusteltaisi lainkaan ensimmäisen avautumisen jälkeen. Ei stana :D Surullisinta lienee se, että noin ne pikkulikat oikeastikin usein taitaa ajatella.
"Mä tykkään mun kahvista ja naisistä kuumina."Roinatan tulessa! Hyvää säpinää tuli lopussakin vielä.
Tuo pankkimuija saatava ehdottomasti rosteriin parin vuoden sopparilla, jossa tietty voi jonkinlainen tryout olla.