TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 925 057
  • 24 787
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tämä Sepon kesäyön unelma on kyllä suurinta Salkkari paskaa ikinä :D Tosin Lasse ja Ismo on ihan hauskoja noissa puvuissa.
 

RDivis

Jäsen
Onko käsikirjoittajat olleet jossain LSD-huuruissa, kun idea on syntynyt? Ylivoimaisesti hirveintä paskaa missään. Ja minä olen sentään katsonut, jonkun nollabudjetilla tuotetun Abe Lincoln leffan. Doesn't even compare...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Onko käsikirjoittajat olleet jossain LSD-huuruissa, kun idea on syntynyt? Ylivoimaisesti hirveintä paskaa missään. Ja minä olen sentään katsonut, jonkun nollabudjetilla tuotetun Abe Lincoln leffan. Doesn't even compare...

Et ole ilmeisesti katsellut Steven Seagalin leffoja? Joo melkonen rimanalitus tämä salkkari jakso.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nuo eivät mielestäni men spoilin puolelle, sen verran julkisesti niitä esiteltiin pressitilaisuudessa. Tuota ennenkin mietittiin että aika mielenkiintoista miksi nuo välillä julkaistaan niin etuajassa. Esim. Ullan paluu kerrottiin viimeksi tosi ajoissa.

Nämä "uudet kuviot" moni täällä toki aavisti, eikä se tietenkään mikään suuri yllätys olekaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan vastasyntyneen näköinen vauvahan sieltä pompsahti maailmaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ihan vastasyntyneen näköinen vauvahan sieltä pompsahti maailmaan.

Ja tuollausta mötikkää Isabella ei ole huomannut sisällään, saati että se olisi näkynyt ulospäin. :D Pepin uudelle ammatille ja Miikan omalle pikku BB-talolle peukku.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Näkevätkö silmäni väärin, vai onko tuossa jaksossa huulisynkka äänen kanssa jotenkin epätahdissa? Jotenkin vain näyttää siltä, tai sitten näen omiani...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja tuollausta mötikkää Isabella ei ole huomannut sisällään, saati että se olisi näkynyt ulospäin. :D Pepin uudelle ammatille ja Miikan omalle pikku BB-talolle peukku.

Joo ei tainnut olla kuin 7-kiloa tuo muksu. Mikä idea Sergeillä on muksut vaihtaa päittään, kun testit oli jo tehty?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka vaihtoi vauvat (tuota juttuahan taisi muuten joku tuossa keväällä väläyttää mahdollisuutena, että nuo beibit vaihtuu jotenkin)?

Jenni tai Sergei lienee todennäköisimmät vaihtoehdot, noista Sergei todennäköisin. Ei tainnut olla paikallakaan kun tuo isyys varmistui?
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
No huhhuh. Melkoista draamaa oli tämä kaudenavaus jälleen kerran eikä pettänyt kyllä yhtään. Ainoa mitä jäi puuttumaan oli Ismo Laitela & uusi wumanikeissi.

En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta minusta tuo loppu meni hiukan överiksi. Tietysti jos kauden juonta halutaan tuollaisen vauvakäänteeseen punoa niin mikäs siinä, mutten itse oikein tykännyt. Hieman mautonta, etten sanoisi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mikä idea Sergeillä on muksut vaihtaa päittään, kun testit oli jo tehty?

Kuka sanoi että oli Sergei? Pienimmät kertoimet itse toki annan Sergeille ja Jennille. Myös Nikolta löytyy yllätyspotentiaalia.

Mitään järjellistä ideaa tai hyötyä tuossa vauvojenvaihdossa en kyllä näe. Ellei sitten Isabellan muksu todella ole joku kehitysvammainen kaiken viininlipittämisen jälkeen.

Edit. Seuraavan tuotantokauden alussa voidaankin palkata Isabellan, siis "Cindyn lasta" näyttelemään Jari (Youtubesta salkkarivideo), kun Cindyn lapsi on kasvanut 20 vuotiaaksi yhdessä kesässä.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kai Sergei tuossa mitään muuta motivaatiota tarvitse kuin syvän katkeruutensa jonka vallassa haluaa pilata veljensä onnen. Sen verran luihun oloinen tyyppi kaikin puolin, että ei kai tuollainen temppu enää yllätä tässä vaiheessa mitenkään, vielä varsinkaan kun Salkkareista kyse.

Oletan nyt siis, että se on Sergei, vaikka toki voisi olla hauskaa jos se olisi joku yllättävämpi tapaus.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka sanoi että oli Sergei? Pienimmät kertoimet itse toki annan Sergeille ja Jennille. Myös Nikolta löytyy yllätyspotentiaalia.

Mitään järjellistä ideaa tai hyötyä tuossa vauvojenvaihdossa en kyllä näe. Ellei sitten Isabellan muksu todella ole joku kehitysvammainen kaiken viininlipittämisen jälkeen.

Ei kukaan sanonut, mutta näin annettiin vähän ymmärtää. Tosin kun näin tehtiin, niin vaihtaja ei todellakaan ole Sergay. Nikokaan tuskin on asialla. Jenni taitaa saada pienimmän kertoimen sittenkin..
 

trap

Jäsen
No huhhuh. Melkoista draamaa oli tämä kaudenavaus jälleen kerran eikä pettänyt kyllä yhtään.

Nyt ei voi kyllä muuta kuin pyöritellä päätään, aivan päinvastaiset tuntemukset. Mitäänsanomatonta ja aika lailla surkeaa menoa koko jakso. On kyllä taso erittäin, erittäin matalalla nykyään.

e. Vauvojenvaihto oli hyvä esimerkki Salkkarien nykykäsikirjoittajien kädettömyydestä, kun sarjaa kirjoitetaan täysin juonenkäänteiden ehdoilla ja kaikenlainen suhteellisuus/järjellisyys unohdetaan hahmojen käyttäytymisestä. Hahmoilla ei ole oikein mitään luonnetta tai persoonaa, vaan kaikki tehdään täysin tällaisten älyttömyyksien ehdoilla.
 
Viimeksi muokattu:

silakkani

Jäsen
Sanoisin näin pikaisella näkemisellä, että ne olivat naisen kädet. Näin ollen veikkaisin Jenniä. Motiivina halu hämmentää uuden pikkuperheen elämää, kun oli saanut Ossilta rukkaset.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Olipa melkoinen trilleri tämä kauden aloitus. Käsikirjoittajilla taitaa olla puhti totaallisesti jo poissa, kun ei enää edes yritä. Ismo & Seppo show ruutuun!
 

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Tohon vauvojenvaihto-caseen heittäisin villinä korttina Jack Jardiinin. Eikös Järdiin kuksinut Isabellaa viime tuontantokauden aikana? En näe kyllä mitään järkeä tuossa vauvavaihtojutussa, mauton juonikäänne..
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olihan tuo ihan hyvä kauden avausjakso. Pepin huoraaminen saa varmasti jatkoa, sellaiset viitteet olivat mielestäni ilmassa. Muutenkin ihaa hyvää settiä Katariinan ja Miikan osalta. Tosin olin kyllä hieman pettynyt tuohon vauvojen keskenään vaihtamiseen, sillä se oli niin odotettavissa kuin vain voi ja nyt käytetään puolikautta sen setvimiseen, sillä eihän Salkkareiden sairaalassa voi valvontakameroita olla, eihän?

Iltalehden äänestykselle hymähdin ennen jakson katsomista ja nyt jälkikäteen ihmettelen tuota kysymystä. Kuka muka oikeasti voi pitää tämän päivän jaksoa liian rajuna?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Vauvan vaihtajan kertoimiksi voisin, vaikka tämmöistä laittaa.

Jenni 1,50
Sergei 4,25
Korppi 99,85

Jotenkin laimea jakso. Toivotaan, että Roinatan tekee paluunsa mahdollisimman nopeasti ja toivottavasti näkisimme vanhan Ispen paluun. Toiveissa olisi myös Jennin nopea katoaminen sarjasta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No olipa "huima" eka jakso. Hirvee hype, että onko liian rajua meininkiä ekassa jaksossa ja kauheet odotukset, niin ihan kevythän tuo oli. Tuskin kukkahattutädit tästä voohkaantuu (eipä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös