Eiköhän tuosta Ismon muodonmuutoksesta saada ihan syyttää niitä tolvanoita, jotka ei erota fiktiota faktasta ja rupeaa vainoamaan näyttelijää tämän roolin takia. Siitä käsittääkseni oli tässäkin kohtaa kyse, eli Kovero saanut siviilissä kuulla henkilöhahmostaan. On ihan ymmärrettävää, ettei halua leimaantua.
Muutoin voi olla, että Ismo olisi särmempi hahmo edelleen.
Siitähän se vissiin aika pitkälti johtuu, näin itsekin olen käsittänyt ja näin on annettu ymmärtää. Kaikkea se leipä elättää, joka on harmi, sillä Ismo oli vuosia sarjan ykkösmies. Ymmärtäähän sen kun kaikenlaiset kenopäät tulee kujailemaan että mikä sua vaivaa, kun ei suhise korvien välissä juuri mikään, niin joutuu pehmentämään roolihahmoa. Vittumaista hommaa. Nykysalkkareita tulee katsottuakin about vain vkl uusintoina jos jaksaa/muistaa/ehtii, inflaation kärsinyt omissa silmissä koko sarja. Ehkä ihan muutenkin.
Laitelahan on periaatteessa suhteellisen taitavasti kirjoitettu hahmo. Verhottuna mukamas rankkaan kaveriin, joka mainostaa liharuokia ja ottaa käyttöön viherpiipertäjä-kortin, joka tänään uusinnoissa esillä tuolla SnowTeamin kokouksessa. Sitten lisäksi nuo mainitsemasi elementit. Täysi hinttihän tuo Laitela itse on aina ollut. Oikeampi paikka sille olisi Samin ja Helin kanssa väsäämässä jotain typeriä tasa-arvokylttejä. Miksei muuten Heli viime käynnillään enää ollut tekemisissä tuon aktiviteettinsä kanssa?
Ispihän on sellainen, epävarma itsestään, huono itsetunto, mustasukkainen, itsesääliäkin löytyy, ja kaveri peittelee sitä pikku agrella ja esittämällä kovaa. Heikko kaveri, ihan perussetti, sellainen kotona itkevä koulukiusaaja-tyyppinen henkilö. Eli kyllä, olen samaa mieltä kanssasi. Siksi Laitelan hahmo olikin hyvä, nyt sieltä on sitten "pakon" sanelemana kaivettu se pelkkä löysä-Ismo esiin, eikä kaveri sarjassa yritä enää peitellä pehmeää, ehkä hieman hintahtavaa(?) omaa itseään sillä riehumisella mitä ennen nähtiin. Dislike.
Varmaan elokuun puoleenväliin ainakin, ellei jopa elokuun loppuun. Joka tapauksessa tuo season saadaan varmasti loppuun sinne kevään 2007 päätteeksi, eli Ismo on varastanut ja joutunut kodittomaksi + Aaro on Eero. Taidetaan nähdä Karinkin vauhdikas paluu. Ensi kesään kuitenkin pitää odottaa tuota Koveron uskomattominta suoritusta, eli asetelmaa missä Ismo asuu Tanjan ja Julian kanssa ja lyö Juliaa. En oikein tiedä mitä Kovero yritti siinä kohtauksessa tehdä, nenä heilui tuhatta ja sataa, ilmeisesti jotain kiukkuista se kai yritti esittää. Ulosanti oli ainakin koominen. YouTuben yksi suosituista remix-kohtauksista. Käykääs tsekkaamassa alkuperäinen muistin virkistämiseksi.
Ourait, kiitokset tästä informaatiosta. Ismon telttaseikkailut ja siitäkin tehty yksi legendaarinen remixi tuubin maailmasta pamahti heti mieleen, rock solid! Eikös Karilla ollut joku back-up stuntti vetämässä roolia jossain välissä, menikö se jo? Sönkkö & co myös huikeaa settiä, legendary. Ainiin Juulia "siis katotsä mun pehvaa" Juulia, hyvä että Don laittoi luun kurkkuun, oli muistaakseni rasittava kakara. Kaikessa koomisuudessaan hyvää settiä.