Missäs tämä sitten onnistuu?
Olen joskus saanut OR:n täällä kun kysyinkin jotain laitonta vastaavaa linkkiä, mutta otan riskin ja laitan laillisen google linkin esiin, loput saat päätellä itse.
huomisen salkkarit ilmaiseksi - Google-haku
Missäs tämä sitten onnistuu?
WHAT?! And I never got the chance to say goodbye... ;( Se on todellakin loppu nyt.Kaiken lisäksi myös Emmerdale jää tänään koko kesän kestävälle tauolle - mitä helvettiä minä nyt teen koko kesän ajan ma-pe klo 18.00-19.00?
mitä helvettiä minä nyt teen koko kesän ajan ma-pe klo 18.00-19.00?
Kaikki romahtaa, oksettaa, pierettää, eikä maistu edes korppu. Se on loppu nyt!
Voiskos joku muistin virkistämiseksi hieman kerrata mihin viime kesänä jäätiin?
Jossain määrin osattiin odottaa joo, mutta minun mielestäni ei mikään erityisen looginen vaihtoehto kun hahmohistoriaa ajattelee. Miikahan nimenomaan halusi muuttaa pois ja ottaa Saran kuoleman niskoilleen, että Katariina pääsisi elämässään eteenpäin. Ja nyt Miika onkin joku sekopää, joka kirjoittelee uhkausviestejä. Tämäkin oli huonosti toteutettu, koska kaikissa muissa stalkkerikohtauksissa oli selvästi käytetty sijaisnäyttelijää, ei Miikan olemus. Jos se nyt oli Miika joka kaiken työn teki.Miika oli hyvä ja odotettu veto. Maanpaossa katkeroitunut sekoamisen partaalle
Jännä, että Peppi lähti mieluummin huoraamaan jotain neljää donaa, kuin että olisi ottanut yhteyttä äitiinsä.
Ja samalla pettymys. Hyvä sauma päästä eroon ärsyttävästä hahmosta. Lapin piilopirtillä olisi kyllä ollut tilaa. Eiköhän tuosta vielä viritellä kunnon kuvio syksyllä.Jännä, että Peppi lähti mieluummin huoraamaan jotain neljää donaa, kuin että olisi ottanut yhteyttä äitiinsä.
Jossain määrin osattiin odottaa joo, mutta minun mielestäni ei mikään erityisen looginen vaihtoehto kun hahmohistoriaa ajattelee. Miikahan nimenomaan halusi muuttaa pois ja ottaa Saran kuoleman niskoilleen, että Katariina pääsisi elämässään eteenpäin.
Mutta eikö Isabellan ultrakuvaukset olleet jo ennen Isben ja Segen touhuiluja?Edelleen se Isabellan raskaus on tietenkin vasta äsken siitetty, mutta hölmö se toki silti on.
Mutta eikö Isabellan ultrakuvaukset olleet jo ennen Isben ja Segen touhuiluja?
Olihan ne. Jos Stubastian ei ole isä, niin seuraava vaihtoehto on hra Sardiini, joka pistäytyi Pihlajakadulla silloin, kun Isbe juonitteli itsensä Day Span pomoksi. Syksyllä dna-testejä kehiin...?Mutta eikö Isabellan ultrakuvaukset olleet jo ennen Isben ja Segen touhuiluja?
Kieltämättä helvetin heikko veto, mutta oma salkkarivaisto sanoo, ettei se case ultra ollut kuitenkaan sattumaa. Ja lapsi on siis Sebastianin. :)Jos tätä yritettäisiin esittää sen aikaisena raskautena, niin olisi se ylivoimaisesti typerin hetki sarjan historiassa.
Itseasiassa ei, sillä vapaus koittaa vasta heinäkuussa ja jaksothan kuvataan noin puoli vuotta etukäteen. Eikä se Joonatan mihinkään Norjaan lähtenyt. Siellä se on alikersanttina Santahaminassa Kaartinjääkäritoimikunnan puheenjohtajana.Joonatanin paluu on tosiaan aika selviö. Kaverihan lähti aikoinaan sarjasta, koska oli asevelvollisuus suoritettavana. Nyt se on hoidettu ja paluu sarjaan todennäköisesti edessä.