Jaahas, mitenköhän käy, törmäävätkö Stuba ja Bella/Sergio toisiinsa laivareissun aikana vai onko seuraava(t) jakso(t) täynnä "hilkulla" -tilanteita. :)
Pakko törmätä, viimeistään terminaalissa. Muutenhan Stuba singahtaa Tallinnasta taas maailmalle ja häntä ei kyllä hetkeen näkyisi.
Talon nuorisoa, lähinnä Peppiä, kokous ei näyttänyt jälleen kiinnostavan.
Siis mitä? Eikö jaksossa nyt oikein rautalangasta väännetty, että taloon tulee talonmies, eli Sepi. Kaikista huoltoyhtiöistä sun muista luovuttaisiin. Ei kait sitä tarvitse enää enempää arvuutella.Talotaikureista ja uudesta firmasta jauhetaan nyt niin paljon että jotain muutoksia on pakko tulla. Ketäs tuolla äänestyksessä oli? Äanestyksessä äänet on Paulalla, Ismolla, Jennillä, Sepolla, Antilla (Katariina) ja Liisalla (Isabella). Kyllä tuo mielestäni on selvää pässinlihaa että PerS.. siis Talotaikurit valitaan uudelleen sille paikalla jolle se kuuluu. Uskon että Salkkareiden Timo Soini, Ismo Laitela puhuu nurin Kokoomuksen Lasse Sievisen. Talon nuorisoa, lähinnä Peppiä, kokous ei näyttänyt jälleen kiinnostavan.
Mutta muistaako joku, ketä oli paikalla ja miten äänestettiin?
Siis mitä? Eikö jaksossa nyt oikein rautalangasta väännetty, että taloon tulee talonmies, eli Sepi. Kaikista huoltoyhtiöistä sun muista luovuttaisiin. Ei kait sitä tarvitse enää enempää arvuutella.
Jos noilla on ääni käytettävissä, niin lopputulosta on turha miettiä edes (sitä tuskin on käsikirjottaessa mietitty). Ismo, Jenni ja Liisa ovat Sepon puolella, talonmiehenä tai talotaikurina. Seppo varmaankin jäävi äänestämään. Vaikka Paula ja Antti vastustaisivat, niin ei riitä. Lassella ei taas ole osaa eikä arpaa, vaikka voihan siell ajankulukseen vittuilla.
Sanottiinko jossain vaiheessa, että Liisalla on iissabellan ääni? tämä meni multa kokonaan ohi siinä tapauksessa.
Alkuun ihan semmoinen pieni juttu, että ei mitään spoileja lopun "pikkukuvasta". Sitä ei katsota ja en todellakaan pysty ymmärtämään mitä se siinä edes tekee. Olisi varmasti huikea vaikutus katsojalukuihin, jos ei vähän puffattaisi tulevaa.
Jumaleissön tuon Sergein tanssityyliä - ei se ainakaan sitä biisiä tanssinut mikä siellä tanssilattialla soi. Niin no - mieshän ei näemmä osaa edes kävellä, joten eipä ole ihme, että se tanssiminenkin näyttää pakkoliikkeistä kärsivän pingviinin horjumiselta.
Jumaleissön tuon Sergein tanssityyliä - ei se ainakaan sitä biisiä tanssinut mikä siellä tanssilattialla soi.
Kuka/ketä sieltä oven takaa paljastuukaan? Sebastianin kertoimet ovat kaikkein pienimmät ja Stubahan siellä todennäköisesti on. Mutta oliko tissibellan reaktio kuitenkaan sellainen mitä sopisi odottaa kun oven takana olisi Stuba?
No maanantainahan se nähdään. Samoin kun se vetääkö Peppi kamaa jälleen.
Eiköhän Stubastianin naama olisi näytetty jos olisi oven takana ollut.
Vaikea uskoa että Sebastian olisi, sillä sitä olisivat kaikki odottaneet ja hänen naamansa olisi näytetty.
Kertokaahan mihin tämä perustuu?
No jos logiikka pelaa sarjassa; se ei ole Stubu. Mutta, tämä sarja kyseessä ollen se vois olla vaikka Seppo. Luulen, että se on se sen joku poika!Kertokaahan mihin tämä perustuu?
Itse olen 95% varma että siellä on Sebastian. Tosin Isabellan sanat: "Herran jumala! Miten sä olet täällä?" johdattavat mielikuvituksen liikkeelle. Tosin äänessä ei ollut innostunutta soundia mukana (kertoisi Sebastianista), päinvastoin. Ääni oli hieman kauhistunut ja ei niin yllättäen yllättynyt.
Tuo "olet" sana minusta paljastaa kaiken. Jos Isabella olisi sanonut että "mitä sä teet täällä?" niin kyseessä ei olisi kukaan kuolleista herännyt. Tosin Isabellan äänessä oli myös hieman pelkoa. Eikä me voida tietää että tuliko kyseinen kummajainen katsomaan juuri Isabellaa. Ehkä hän olikin Helenan Lintukodossa nähnyt Katariina tai Afrikan tuliainen Kari?
Kertokaahan mihin tämä perustuu?
Itse olen 95% varma että siellä on Sebastian. Tosin Isabellan sanat: "Herran jumala! Miten sä olet täällä?"