Huomasiko joku muu, että tiistain jakson lopussa näytettiin Jirin, Nikon ja Severin saunakohtaus "mitä tapahtuu seuraavassa jaksossa" -osiossa. Eilisessä jaksossa ei sitten koko kohtausta ollutkaan.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että ne on jotain deleted scenes -juttuja ne klipit lopputeksteissä. Vaikka taitaa siellä klippejä seuraavastakin jaksosta olla?
Yllättävän hyviä juonikuvioita mun mielestä menossa tällä hetkellä, pitäisi luvata hyvää kevväämmälle jos nyt ammutaan jo näinkin kovilla.
Mutta mikä Helenalla oli kädessä? Eihän se mikään pyssy ollut? Ja jos ei ollut, niin minkä helvetin takia Kova Luu ei tintannut Korpilta tajua pois heti kärkeen eikä antanut tämän kääntyä?
Severi on kyllä ihan helvetin tyhmä kakara, aina se paljastaa kaikki salaisuudet.
Ei ole muuten Seppo mitenkään ankara kasvattaja, tyttärenpoika polttanut just parhaan kaverin kaupan ja niin vaan selvisi Tale ilman mitään kotiarestia.
Tässä muuten tulee tosiaan vielä käymään niin, että Stuba ja Tale hengailevat yhdessä Iidan ja äitinsä kautta, toisistaan tietämättä. Jossain sinikuvassa totuus kuitenkin valkenee jommallekummalle tai molemmille.
Tulevaisuudessa tapahtuu myös seuraavaa: Pepin ja Nikon välit lämpenevät taas ainakin hieman. Samoihin aikoihin Heidi saa tietää Topin nappikaupasta ja heille tulee ero. Katse kääntyy heti Jiriin, mutta valitettavasti samaan aikaan Pihlajakadun hissi jää jumiin lortto-Pepin ja Jirin ollessa sisällä. Lortto ja Jiri muistelevat lähellä ollutta hairahdustaan ja ajautuvat suuteloon. Samassa hissi alkaa taas toimimaan ja nousee heidän huomaamattaan seuraavaan kerrokseen. Niko avaa oven kesken kiihkeimmän suutelon ja kysyy: "Mitä helvettiä? ja jatkaa, "Onks tätä tapahtunut ennenkin?" Vaivaantunut hiljaisuus kertoo kaiken: ON! Jiri huutaa: "Niko hei!" Lortto huutaa: "Hei Niko älä mee!" Jiri jatkaa: "Hei Niko minne sä meet?!" Ja Nikohan menee kävelemään puistoon, jossa vastaan tulee Heidi. Niko kertoo hiljaa nyyhkyttäen koko katalan tarinan Heidille ja menee myös alahuuli väristen kertomaan mielipiteitään Jirille ja lortto-Pepille. Jossain vaiheessa Niko panee Heidiä/Katariinaa & vetää Jiriä turpaan. Lisäksi joku pihlajakatulainen loukkaantuu vakavasti neliödraaman seurauksena. I'm guessing Niko, Severi, Lasse tai Jenni. Jiri, Peppi tai Heidi se ei ole, koska he ovat jo lähiaikoina maanneet siellä Helsingin ainoassa sairaalapedissä.