Mutta eikös Paula tullut hissistä ulos juuri siinä kerroksessa jossa törmäsi Jiriin, eli kolmosessa?EIkös tuo merkkivalo vain kertonut, missä kerroksessa hissi oli sillä hetkellä.
-Jirille ja Pepille pieni lipsahdus Jirin ollessa viskipäissään murheen murtamana.
"Heidi ei sitten saa ikinä tietää tästä."
Kertoimet tälle:
Ei saa tietää: 1 000 000
Saa tietää: 1,01
Minusta taas Peppi sinne kämpille Jirin kanssa saavuttuaan vaikutti olevan jokseenkin huppelissa ja jotain siinä olikin siitä aiheesta jutustelua (muistankohan oikein?) Jirihän jo siellä bileissä houkutteli tavallaan Peppiä juomaan. Taisi tyttöä itseäkin hotsittaa ottaa vähän leiliä. Näin sitten ilmeisesti kävi. Sen jälkeen hotsitti ottaa vierasta pippeliä.Jotenkin kummastuttaa että Peppi meni taas sohlaamaan kun olihan se nyt kuitenkin selvinpäin. Noh, minkä sitä hutsu luonteelleen voi.
Itse toivon että tuo Peppi pamahtaisi raskaaksi niin saataisiin siitä soppa aikaiseksi. Vai pitäisikö minun olla varovainen mitä toivon? Kestäisikö sitä abortti/ei aborttia, Niko on isä/Jiri on isä, "pojat on just tollasia" -ruljanssia katsoa?
Jotenkin kummastuttaa että Peppi meni taas sohlaamaan kun olihan se nyt kuitenkin selvinpäin. Noh, minkä sitä hutsu luonteelleen voi.
Jos Peppi pamahtaa paksuksi ja alkaa samankaltainen vatvominen asiasta salailuineen yms. on pakko alkaa viritellä boikottia sarjaa kohti.
Peppi ei pamahda paksuksi ellei sitten näyttelijälle niin käy ja tuossa iässä ei välttämättä ole käymässä. Ei siis pienintäkään huolta.
Peppi ei pamahda paksuksi ellei sitten näyttelijälle niin käy ja tuossa iässä ei välttämättä ole käymässä. Ei siis pienintäkään huolta.
Tuli mieleen, että puhuivatko Jiri ja Peppi lainkaan suoraan, että olivat olleet sängyssä sinä yönä? Pelkkää vihjailuahan tuo oli että "kukaan ei saa tietää mitä meidän välillä tapahtui"? Voihan siinä olla jotain muutakin taustalla, melkein jopa toivoisin sitä, onhan tuo nyt aika kulunut ratkaisu jopa Salkkareiden mittapuulla.
Ja minkä takia vain vouhotaan Heidistä, ettei hän saa tietää? Onko olemassa jokin kirjoittamaton sääntö, että sivarissa olevan kaverin muijaa saa käydä painamassa? *hymiö*
Jaaha...taisi jäädä Antti kiinni.
En usko ollenkaan, että tämä menee näin. Niko sanoi Polvijärvelle, että muistaa laittaa oven lukkoon kun lähtee kämpästä pois ja näin Antti ei tietenkään muistanut tehdä, joten kämpän ovi jäi sopivasti auki Katariinan ahdistelijalle. Nyt tässä yritettiin vain hämätä katsojia tuolla tavalla...
Eikös se Lapinjärven peruskoulutusjakso vasta päättynyt. Sen jälkeen pitäisi alkaa varsinainen siviilipalvelus sairaalassa.Jännää että nyt jo Nikolla sivari ohi.
Eikös se ollut näytönsäästäjä missä se teksti näkyi? Niko esim. kävi koneella sen verran lyhyen tovin, ettei näytönsäästäjä ollut mennyt päälle. Katariinahan olisi skitsouksissaan saattanut itse jossain vaiheessa väsätä tuollaisen (eriasia toki voiko kuvitella jonkun kirurginaisen olevan niin nörtti, että osaa väsäillä moisia). Voihan olla, ettei se säästäjä ollut mennyt päälle silloinkaan kun Antti meni kämppään ja käytti konetta.Rikosetsivä ei unohtaisi laittaa ovea kiinni, mutta sellaista hän tietenkin voi väittää. Mielestäni tämä todisti nyt Antin olevan stalkkeri, mutta jos niin todella on, niin aivan typerästi toteutettu.
Wikipedia kirjoitti:Siviilipalvelus koostuu noin kuukauden pituisesta koulutusjaksosta..
Katariinahan olisi skitsouksissaan saattanut itse jossain vaiheessa väsätä tuollaisen (eriasia toki voiko kuvitella jonkun kirurginaisen olevan niin nörtti, että osaa väsäillä moisia).
Olen itse IT-alalla ja en kyllä heti keksi miten tuommoinen väsätään, heh.