Latasiko Ismo sen Elsalta jääneen tussarin, vai katsoinko ihan väärin?
Kyllähän tuo taisi ladata. Saas nähdä kuka ampuu vahingossa ja ketä.
Latasiko Ismo sen Elsalta jääneen tussarin, vai katsoinko ihan väärin?
Kyllähän tuo taisi ladata. Saas nähdä kuka ampuu vahingossa ja ketä.
En mä ainakaan pitäis. Näytti olevan sen verta suuri summakin toi. Puolet siitä rahastahan Ismo joka tapauksessa saa (miinus verot), kun hänet oli testamentissa mainittu. Koko potin, ellei Liisa vaadi osuuttaan.Kyllähän nyt kaikki tuossa tilanteessa nuo rahat pimittäisi itsellään. Vai?
En mä ainakaan pitäis. Näytti olevan sen verta suuri summakin toi. Puolet siitä rahastahan Ismo joka tapauksessa saa (miinus verot), kun hänet oli testamentissa mainittu. Koko potin, ellei Liisa vaadi osuuttaan.
Voi kieltäytyä. Jos Ismolle on testatementattu koko omaisuus, niin hän saa koko omaisuuden, ellei Liisa vaadi osuuttaan (50%)Voiko Liisa edes luopua osuudestaan? Ei Ismo oikein noilla rahoilla voi puolikasta kauppaa ostaa, verottaja siitä kiinnostuisi.
Jotenkin liian vaisua on ollut nyt, väsymystä ennen hangeria?
Kaukosäädin kirjoitti:Youtubesta löytyy tämän päivän (7.5) jakso jos jotain kiinnostaa katsella etukäteen. En itse ole tosin tutkinut, että löytyykö niitä useinkin tuolta etukäteen. Kenties joku muu on?
Voi Lasse! Miksi et vetänyt turpaan sitä saatanan pitkätukkaa? Jos minut heitettäisiin ulos omasta, omilla rahoillani ostetusta kodistani kiitoskortin takia ja keskenkasvuinen hippi alkaisi tuohon malliin uhkailla, niin kyllä irtoaisi heinäntekijä kaveria leukaan varoittamatta. Lisää voimaa lyöntiin tulisi tiedosta, että omaksi lapsekseni luulema kersa olisikin vieraan sedän siittämä. Onneksi kaikki eivät tietenkään ole yhtä temperamenttisia kuin minä. Eikä mulla kyllä ikinä ole varaa itse ostettuun asuntoonkaan. Enkä muutenkaan ole hyvä ihminen.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös Eero ostanu Lassen osuuden pois, joten Paula lienee omistaa tuon asunnon nykyään yksin (olettaisin, että peri Eeron omaisuuden), koska Lasse ei ole sitä osuuttaan ostanut missään vaiheessa takaisin?Voi Lasse! Miksi et vetänyt turpaan sitä saatanan pitkätukkaa? Jos minut heitettäisiin ulos omasta, omilla rahoillani ostetusta kodistani kiitoskortin takia ja keskenkasvuinen hippi alkaisi tuohon malliin uhkailla, niin kyllä irtoaisi heinäntekijä kaveria leukaan varoittamatta.
Tarkoitatko Venlan?Veeran näyttelijä on kyllä karmean huono.
Otaksun, että tarkoitat Venlaa? Tai tarkoitit ketä tarkoitit, niin huono on tuo Venlan näyttelijä. Joutuu oikein pinnistelemään kotona että saa selvää mitä tyttö puhuu. Mutta ehkä se siitä, kyllä ne muutkin näyttelijät ovat suorituksiaan ajan kanssa petranneet...Veeran näyttelijä on kyllä karmean huono.
Otaksun, että tarkoitat Venlaa?
Tosi kankeaa juu, mutta sentäs kiva katsella.
Toivottavasti Majuri-Lasse heittää seuraavassa jaksossa niskapers -otteella sen "takatukka-tsekin" huitsin helvettiin Sievisten kämpästä.
Ihan jännäksi tämä viikko osottautui sittenkin.